Instrukcji pilnie poszukuję.

1. Data: 2005-10-31 06:54:17

Temat: Instrukcji pilnie poszukuję.
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem w prezencie używany automat do pieczenia chleba.
CLATRONIC BBA 2450
Automat jest przywieziony z Niemiec i wszystkie funkcje ma w tym językuk.
Do tego nie ma instrukcji.
Czy ktoś z Was może posiada taki automat i instrukcje do niego w języku
polskim lub angielskim i mógłby taką instrukcję podesłać ???
A mozę posiadacie instrukcje do modeli zbliżonych. Myślę, że funkcje będą
analogiczne.

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 9286991

2. Data: 2005-10-31 07:35:20

Temat: Re: Instrukcji pilnie poszukuję.
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał(a):
> [...]

> polskim lub angielskim i mógłby taką instrukcję podesłać ???
> A mozę posiadacie instrukcje do modeli zbliżonych. Myślę, że funkcje będą

Już nieaktualne.
Udało mi się znaleźć.
Gdyby ktoś jeszcze szukał to instrukcje są tu:
http://www.clatronic.pl/instrukcje.php

--

Ceny rolet
Grzejniki plytowe RIOpanel