Instynkty

241. Data: 2015-10-13 16:26:10

Temat: Re: Instynkty
Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Oct 2015 16:23:52 +0200, Fragi napisał(a):

> [...]
et...

.net...

> Żeby była jasność - kontrolowane oddychanie

a ściślej wstrzymanie oddechu

> nie jest odruchem warunkowym.

M.

242. Data: 2015-10-13 16:30:19

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Oct 2015 16:11:57 +0200, zdumiony napisał(a):

> Jest to instynkt,

U ssaków oddychanie to nie instynkt, a odruch.

--
M.

243. Data: 2015-10-13 16:35:23

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.10.2015 o 16:21, Fragi pisze:
> Nie pisz bzdur, zdumiony, jak nie wiesz. Człowiek nie jest w stanie się
> uśmiercić przestając oddychać, ale doprowadzić do utraty przytomności jak
> najbardziej może.

To masz aż tak silną wolę? ;-) możesz minutę wstrzymać ale w końcu
przymus będzie tak wielki że nie stracisz przytomności.

244. Data: 2015-10-13 16:48:45

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Oct 2015 16:35:23 +0200, zdumiony napisał(a):

> To masz aż tak silną wolę? ;-)

Czy ja chcę się zabić??? :)

> możesz minutę wstrzymać ale w końcu
> przymus będzie tak wielki że nie stracisz przytomności.

Jak wytarczająco długo (pojęcie względne) dla swojego organizmu wstrzymasz,
to stracisz, stracisz. 'Fikniesz', ale oddychanie zostanie wznowione i
przytomność odzyskasz.

--
M.

245. Data: 2015-10-13 16:49:42

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

et...

.net...

> Niektórzy nie są w stanie przyswoić podstaw medycyny :)

Nie Ciebie miałam tu na myśli :) Sorry, jeśli tak zabrzmiało.

--
M.

246. Data: 2015-10-13 16:59:24

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Oct 2015 16:30:19 +0200, Fragi napisał(a):

> U ssaków

Pozostańmy jednak przy człowieku, bo o nim tu mowa. U ssaków lądowych :)
(U delfinów np. to już bardziej skomplikowany proces.)

247. Data: 2015-10-13 17:02:01

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.10.2015 o 16:48, Fragi pisze:
> Jak wytarczająco długo (pojęcie względne) dla swojego organizmu wstrzymasz,
> to stracisz, stracisz. 'Fikniesz', ale oddychanie zostanie wznowione i
> przytomność odzyskasz.

Nikt nie ma tak silnej woli, dużo wcześniej ma się uczucie że się pęknie.
Jest to potwornie silny instynkt. W odróżnieniu od tego seks jest słaby
- zdrowy mężczyzna może przeżyć całe życie bez ani jednego seksu czy
masturbacji.

248. Data: 2015-10-13 17:53:55

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Tue, 13 Oct 2015 09:33:38 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
et...

.net...

>Nie automagicznie. Mózg, Ghost, mózg.

Co "Mózg, Ghost, mózg."?

>Oczywiście. Nie ja to tak widzę, a medycyna tak to widzi.

Mówisz?

>Powrót procesu

Powrotu tu nie mieszajmy. Nie o nim pisałem.

249. Data: 2015-10-13 17:57:38

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Tue, 13 Oct 2015 09:30:58 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
net...

t...

>Raczysz żartować sobie. Za powazna jestem, by robić sobie podśmiechujki z
>tematów medycznych.

Współczuję.

>Po prostu Ty mnie rozbawiłeś.

Robisz podśmiechujki, bez zapoznania się z definicją.

>Człowieku :) Ja cegły z nerologii tłumacz i takich banałów sprawdzać nie
>muszę :) To Ty pytasz mnie o definicję odruchu bezwarukowegi i masz problem
>z oddychaniem.

Jak brzmi "odruch bezwarunkowy" po angielsku?

250. Data: 2015-10-13 18:08:26

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragi" napisał w wiadomości grup
et...

et...

.net...

>Nie Ciebie miałam tu na myśli :) Sorry, jeśli tak zabrzmiało.

A kogo?

Dziwny zbieg okoliczności
Zaburzenia osobowości
Zabić zabobonem