Instynkty

441. Data: 2015-10-22 12:30:15

Temat: Re: Instynkty
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> [...]
.net...

> Gdybyś należała do najuboższej części społeczeństwa, sądzisz, że nadal
> podobałaby Ci się wizja korwinowska?

Tym bardziej. Najbardziej podatki odczuwają i płacą najubożsi. Bogatych stać
na optymalizację.
BTW - skąd wiesz, do której części społeczeństwa należę?

442. Data: 2015-10-22 12:34:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-22 o 12:29, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> Tak. Albowiem korwinizm spowoduje, ze wszyscy będą zarabiali powyżej
> średniej.

Chyba że tak.

Ewa

443. Data: 2015-10-22 12:39:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-22 o 12:30, krys pisze:
> FEniks wrote:

> Tym bardziej. Najbardziej podatki odczuwają i płacą najubożsi. Bogatych stać
> na optymalizację.

W systemie Korwinowskim bogatych tym bardziej będzie stać na
optymalizację. Wszystkiego i pod swoim kątem. Nie ma co się łudzić.

> BTW - skąd wiesz, do której części społeczeństwa należę?

Nie wiem, zgaduję.

Ewa

444. Data: 2015-10-22 12:46:50

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" napisał w wiadomości grup
.pl...

FEniks wrote:

>BTW - skąd wiesz, do której części społeczeństwa należę?

No właśnie - ja na przykład nie znam ani jednego ideowego korwinisty, który
nie byłby gołodupcem. Nie mówię tu o ludziach zarabiających na korwinizmie.

445. Data: 2015-10-22 13:18:09

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Chyba że tak.

Gratuluję znajomości tematu, o którym dyskutujecie.

446. Data: 2015-10-22 13:19:21

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> W systemie Korwinowskim bogatych tym bardziej będzie stać na
> optymalizację. Wszystkiego i pod swoim kątem. Nie ma co się łudzić.

Ale po co?

447. Data: 2015-10-22 13:21:25

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> [...]
>
> No właśnie - ja na przykład nie znam ani jednego ideowego korwinisty,
> który nie byłby gołodupcem. Nie mówię tu o ludziach zarabiających na

Skoro gołodupcy są za systemem wolnorynkowym, to...
Czemu oni chcą być jeszcze bardziej goli?

448. Data: 2015-10-22 13:22:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-22 o 13:18, krys pisze:

> Gratuluję znajomości tematu, o którym dyskutujecie.

Na marginesie - jak myślisz, do kogo należałyby lasy w systemie
korwinowskim? (że tak zapytam fachowca w temacie)

Ewa

449. Data: 2015-10-22 13:27:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-22 o 13:19, krys pisze:

> Ale po co?

Natura ludzka - pazerność, nienasycenie, żądza władzy (vide to, co padło
o koncernach farmaceutycznych).

Ewa

450. Data: 2015-10-22 14:47:10

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-21 22:13, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Uprzejmość ludzka nie zna granic.

milcząca osiemnastka

Dziwny zbieg okoliczności
Zaburzenia osobowości