Instynkty

491. Data: 2015-10-22 21:46:09

Temat: Re: Instynkty
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Oct 2015 20:25:04 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

net...

.net...

> Wiedziałem, że się zesrasz ze strachu, zmień majty :-)

To klasa ci podpowiada, rozumiem. CAŁA.

492. Data: 2015-10-22 21:47:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Oct 2015 21:41:27 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> No ale za to dobrze wychowa swoje dzieci.

i nie będzie się głupotami zajmować. Dzieci tylko na tym zyskają.

493. Data: 2015-10-22 21:48:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Oct 2015 21:45:55 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
et...

> No i program PO jest kierowany do elementu socjalnie im bliskiego- więźniów
> pospolitych. Wygrywają przecież w każdym więzieniu

Ale z okien pędo...lino tego nie widać w tv 3-].

494. Data: 2015-10-22 22:01:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-22 o 17:11, Ikselka pisze:

> Dlatego NIE ZROBIĄ lekarstwa na raka - trzeba DŁUGO chorować :->

Podobnie Rockefellerowie zadbają, żeby biedota mogła długo _harować_.

Ewa

495. Data: 2015-10-22 22:03:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-22 o 17:21, Ikselka pisze:

> A to nie to samo? Ja tam bym chciała płącić najwyższe jakie tylko są 3-]

A nie mówiłam?!

Krys, co Ty na to?

Ewa

496. Data: 2015-10-22 22:08:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "krys" napisał w wiadomości grup
.pl...

Mylisz optymalizację z maksymalizacją. Ja pisałam o tym pierwszym. I to
niekoniecznie (nie tylko) w odniesieniu do podatków.

PS: Sorry, że odpowiadam pod Ghostem, ale w długich wątkach Twoje posty
się gubią.

Ewa

497. Data: 2015-10-22 22:11:03

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-22 o 13:21, krys pisze:
> [...]
.pl...

> Skoro gołodupcy są za systemem wolnorynkowym, to...
> Czemu oni chcą być jeszcze bardziej goli?

Bo liczą na to, że wtedy nie będą.

Zapytam inaczej - gdybyś miała się urodzić w rodzinie gołodupców,
wolałabyś w systemie korwinowskim, czy obecnym?

Ewa

498. Data: 2015-10-22 22:23:42

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-22 21:30, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
.pl...

> Zauważ proszę, że odpisujesz na insynuację, a właściwie nawet inwektywę
> Ghosta- tłumacząc_się. Masz z czego?
>
> Jak myslisz: osiągnął swój cel?

Patrząc po niektórych wijach da się.

499. Data: 2015-10-22 22:24:17

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-22 21:38, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
net...

4288_bcfjpc_600.jpg

> W ten sposób pokazujesz Ewie lojalność. Jako przyjaciółka- IMO oddajesz
> jej niedźwiedzią przysługę. Zachowujesz się bowiem jak współuzależniona
> w stosunku do alkoholika

Dlatego jeszcze "rozmawiamy".

500. Data: 2015-10-22 22:25:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Oct 2015 22:01:37 +0200, FEniks napisał(a):

> Podobnie Rockefellerowie zadbają, żeby biedota mogła długo _harować_.

Już 8 lat. I jeszcze pójdzie do wyborów.

Dziwny zbieg okoliczności
Zaburzenia osobowości
Zabić zabobonem
Oprawcy dzieci?