Instynkty

531. Data: 2015-10-23 17:31:58

Temat: Re: Instynkty
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-23 o 17:02, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-10-23 16:17, obywatel FEniks uprzejmie donosi:
.pl...

> Do leśniczego.
> Oczywiście tego najbardziej utytułowanego.

Utytłanego chyba.

Ewa

532. Data: 2015-10-23 17:34:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hm, myślę, że szybko by Ci się odmieniło. Ale - jak już pisałam - o
kwestiach wiary wolę nie dyskutować.

PS: Znowu sorry, że pod XL odpisuję, ale nie widzę Cię bezpośrednio.

Ewa

533. Data: 2015-10-23 17:37:14

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Chyba w takim razie nie widzę wszystkich Twoich postów.

> OK. Pamiętam tylko, że byłaś przeciwna prywatyzacji lasów.

W wykonaniu tej ekipy. Skończyłaby się tak, jak wszystkie prywatyzacje do
tej pory.

> Ale rozumiem,
> że w innym systemie byś zaakceptowała...

Oczywiście. Na uczciwych warunkach jak najbardziej.

534. Data: 2015-10-23 17:45:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2015 17:37:14 +0200, krys napisał(a):

> W wykonaniu tej ekipy. Skończyłaby się tak, jak wszystkie prywatyzacje do
> tej pory.

http://www.bliskopolski.pl/iii-rp/afery/afera-przy-p
rywatyzacji-telekomunikacji-polskiej/

535. Data: 2015-10-23 17:49:56

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Hm, myślę, że szybko by Ci się odmieniło. Ale - jak już pisałam - o
> kwestiach wiary wolę nie dyskutować.

Właśnie mi się odmieniło. Od 25 lat demokratycznie decydują o moim losie.

536. Data: 2015-10-23 19:10:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-23 o 17:37, krys pisze:

> W wykonaniu tej ekipy. Skończyłaby się tak, jak wszystkie prywatyzacje do
> tej pory.

Pomijając to, że "tej ekipie" chodziło o ukrócenie pewnych nieczystych
procedur (może o nich czytałaś?), to jakoś nie wierzę, żeby prywatyzacja
w wykonaniu rządów Korwina odbyła się na uczciwych warunkach.

Podobnie nie sądzę, żeby prywatne lasy Ci się podobały.
Ale zostawmy, bo ten wątek strasznie się rozrósł, już i tak nowe posty
muszę łowić jak w mętnej wodzie.

Ewa

537. Data: 2015-10-23 19:14:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-23 o 17:49, krys pisze:

> Właśnie mi się odmieniło. Od 25 lat demokratycznie decydują o moim losie.

Taka mię tylko najszła refleksja, że łatwo jest marzyć o czymś/wierzyć w
coś, czego nie doświadczyliśmy. Coś w stylu - wszędzie lepiej, gdzie nas
nie ma. Ale to złudne IMO.

Ewa

538. Data: 2015-10-23 19:38:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2015 19:14:04 +0200, FEniks napisał(a):

> Taka mię tylko najszła refleksja, że łatwo jest marzyć o czymś/wierzyć w
> coś, czego nie doświadczyliśmy. Coś w stylu - wszędzie lepiej, gdzie nas
> nie ma. Ale to złudne IMO.

Lepiej godzić się z tym, jak jest? - to prowadzi wprost do jaskiń.

539. Data: 2015-10-23 20:39:47

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

>Lepiej godzić się z tym, jak jest? - to prowadzi wprost do jaskiń.

Lepszy kaizen niż rewolucja październikowa - jak dowodzi historia.

540. Data: 2015-10-23 21:28:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-23 o 19:38, Ikselka pisze:

> Lepiej godzić się z tym, jak jest?

Lepiej się cofać?

Ewa

Dziwny zbieg okoliczności