Instytut reumatologi

1. Data: 2001-04-10 13:17:55

Temat: Instytut reumatologi
Od: "DS" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję instytutu zajmującego się chorobami reumatoidalnymi ( chyba
tak to się pisze ) dla brata ( wiek 16 lat).
Na Spartańskiej w Warszawie nie za bardzo wiedzą co robić , więc jak ktoś z
"Grupowiczów" miałby jakiś adres , tel., link ( jakikolwiek punkt
zaczepienia), nie koniecznie w Polsce -->> z góry dziekuję za pomoc .

Darek

2. Data: 2001-04-10 17:01:45

Temat: Re: Instytut reumatologi
Od: "Hesia" <H...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam szpital w kamiennej gorze - specjalizuja sie w chorobach uklady
ruchu, czy w reutomatologii

hesia
Użytkownik DS <d...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9autkb$qnv$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-04-10 17:09:33

Od: "Mark Barnes" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe zdanie "Na Spartańskiej w Warszawie nie za bardzo wiedzą co robić ",
a to chyba najlepsze miejsce w Polsce jezeli chodzi o takie
choroby??????????/

4. Data: 2001-04-11 09:23:09

Od: "DS" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponad rok czasu jest brat leczony ( Spartańska ) i jest raczej gorzej niż
lepiej .
Obecnie bierze jakieś silne leki przeciwbolowe i przeciwzapalne i nic się
nie zmienia. Nie żebym byl niecierpliwy, ale problem pojawił sie ok 5 lat
temu ....

5. Data: 2001-04-11 23:13:15

Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Apr 2001 14:17:55 +0100, "DS" <d...@d...com.pl> wrote:

> [...]
>Na Spartańskiej w Warszawie nie za bardzo wiedzą co robić , więc jak ktoś z
>"Grupowiczów" miałby jakiś adres , tel., link ( jakikolwiek punkt
Są w Polsce inne ośrodki, nie wiem gdzie:-(, ale zastanów się:
-gdzie lekarze-reumatolodzy robili specjalizacje?
-gdzie jeżdzą na konferencje?
-czyje publikacje czytają?
Wszędzie w kraju stosuje się zbliżone metody leczenia reumatyzmu, nie
oczekuj cudów.
Robert - 36 letni reumatyk (ZZSK) z 13 letnim stażem
P.S. Może zobacz http://free.of.pl/z/zzsk/ (tam nie ma odpowiedzi, ale
od czegoś musisz zacząć)
--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
W wieku 90 lat adepci Tai Chi poruszają się tak samo szybko,

prośba o książkę
pytanie - okulistyka
Aktualizacja Science Servis - http://science.eu.org
HBF czy CHBF???????