Internetowe " NICKI" grupowiczów.

1. Data: 2003-09-02 08:16:44

Temat: Internetowe " NICKI" grupowiczów.
Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam się dowiedzieć dlaczego niektórzy grupowicze używają takich a nie
innych " nicków" ( podpisów), dlaczego nie podpisujecie się swoim
rzeczywistym imieniem czy nazwiskiem. Czyżby niektórzy z was mieli coś do
ukrycia?
Czekam na odważnych i ich odpowiedzi.
Edyta

1. Data: 2003-09-02 08:21:37

Temat: Re: Internetowe " NICKI" grupowiczów.
Od: "ulast" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@l...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> innych " nicków" ( podpisów), dlaczego nie podpisujecie się swoim
> rzeczywistym imieniem czy nazwiskiem. Czyżby niektórzy z was mieli coś do

A jak mialaby sie ta _odwaga_ objawic? :-)

Apropo sygnaturek, jak chcesz poznac grupowiczow zajrzyj w siga, tam czesto
jest adres strony internetowej...wcale nie anonimowej.

Pozdrawiam i zycze milego dnia
Ula
www.ulast.prv.pl

1. Data: 2003-09-02 08:33:39

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast" <N...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
czesto
> jest adres strony internetowej...wcale nie anonimowej.

Wiem, że są strony internetowe grupowiczów, ale nie oto mi chodzi, tylko
dlaczego na forum używają takich a nie innych "podpisów" dlaczego ULAST????
o to pytam
Edyta

1. Data: 2003-09-02 08:40:35

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

a <news:bj1jlk$pl5$1@atlantis.news.tpi.pl> kapusta <Edyta> rzecze
smutnie:

> Czekam na odważnych i ich odpowiedzi.

ja tam jestem tchórz i siedzę cicho

--
zerknij człowiecze
mózg ci uciecze

1. Data: 2003-09-02 08:42:40

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innych " nicków" ( podpisów), dlaczego nie podpisujecie się swoim
> rzeczywistym imieniem czy nazwiskiem. Czyżby niektórzy z was mieli coś do

Dlaczego niektórzy z was są łysi, czyżby niektórzy z was bili swoje matki ?
Czekam na odważnych i ich odpowiedzi.

Pzdr.
P.D.

1. Data: 2003-09-02 08:42:56

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> napisał w wiadomości
> a <news:bj1jlk$pl5$1@atlantis.news.tpi.pl> kapusta <Edyta> rzecze
> [...]

Ty to w ogóle jesteś " dziwakiem"
Edyta

1. Data: 2003-09-02 08:43:02

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozbiegane palce Edyta wystukały w <bj1jlk$pl5$1@atlantis.news.tpi.pl>
słowa:

> [...]
> a nie innych " nicków" ( podpisów), dlaczego nie podpisujecie się
> swoim rzeczywistym imieniem czy nazwiskiem. Czyżby niektórzy z was

A Pani Edyto sprzedała już mieszkanie? Acha jest chyba antresola a nie
andresola :)
Prawo do prywatności jest bardzo cenne. Jeżeli ktoś nie ma ochoty
ujawniać swojej tożsamości powinniśmy to uszanować.
Jakie są tego powody to już sprawa indywidualna. Ja podpisuje się
imieniem i nazwiskiem, najzwyczajnej dlatego, że biorę na siebie
odpowiedzialność za swoje słowa co nie oznacza, że osoba pisząca pd
nickiem tego nie robi.
Do tego jest to qymagane w netykiecie pl.rec.zeglarstwo, uwiarygadnia
moje słowa, a w razie zatargu uzyskanie satysfakcji.

Do tego poczucie anonimowości w sieci jest złudne.
Pozdrawiam.
Zaglądaj do sigów.....
P.S. A czemu szanowna Pani nie podpisuje się imieniem i nazwiskiem?

--
Paweł Zioło
www.fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-09-02 08:44:39

Od: Paweł Niezbecki <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta
<e...@l...com.pl>

> Ty to w ogóle jesteś " dziwakiem"
> Edyta

Od powietrza, ognia, wody i inwazji normalnych, uchroń nas Panie.

P.

1. Data: 2003-09-02 08:48:35

Temat: Re: Internetowe
Od: " Bahia" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

To proste.. W internecie kazdy (korzystajac z okazji) objawia swoje ja
idealne, ktore rozni sie od ja rzeczywistego.

1. Data: 2003-09-02 08:51:39

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Bahia" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> To proste.. W internecie kazdy (korzystajac z okazji) objawia swoje ja
> idealne, ktore rozni sie od ja rzeczywistego.

http://www.gazeta.pl/usenet/

Ok. Ale ja pytam poszczególnych grupowiczów - o to mi chodzi!
Edyta

Nie chce być sama...
seryjni mordercy, podpalacze itp
szukam epq-r