Ipregnacja tarasu

1. Data: 2002-10-11 06:01:33

Temat: Ipregnacja tarasu
Od: "Rad" <r...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czym najlepiej zaimpregnować drewniana podłogę tarasu? Zwykły środek
dekoracyjno-ochronny czy może jak mi doradził pewien sprzedawca lakier
stosowany na zewnątrz, do czego nie mam przekonania.
Dzięki za odpowiedzi

1. Data: 2002-10-11 11:45:35

Temat: Re: Ipregnacja tarasu
Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Atlas Delfin

1. Data: 2002-10-14 19:01:58

Od: "andyko" <andyko@_nospam_.polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Atlas Delfin
>
> Użytkownik "Rad" <r...@z...com.pl> napisał w wiadomości

Krzysiu czytaj dokladnie DREWNIANA podlge tarasu.Delfin jest do plytek !

Jesli taras na zewnatrz to logika wskazuje, ze srodek do zabezpieczen na
zewnatrz

A.K.

1. Data: 2002-10-15 05:54:13

Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O kurcze, fucktycznie przoczyłem że drewniany, ale taras drewniany? hm..no
to jak jest bez zadaszenia to trzeba dobrać jakiś dobry środek ale nie mam
nic w drwnie oprócz okien wiec nie doradze :-(.

1. Data: 2002-10-15 10:19:06

Od: Artur Lipowski <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ao5phs$sed$1@sunflower.man.poznan.pl>, Rad wrote:

> Czym najlepiej zaimpregnować drewniana podłogę tarasu? Zwykły środek
> dekoracyjno-ochronny czy może jak mi doradził pewien sprzedawca lakier
> stosowany na zewnątrz, do czego nie mam przekonania.
Mi swego czasu polecono następującą metodę: dwa razy pokostem na gorąco
i na to jakiś środek dekoracyjno ochronny (np. drewnochron).
Na razie taras ma 3 tygodnie więc trudno powiedzieć, jak będzie np. za 2 lata.

Artur Lipowski

renowacja plastikowej kabiny prysznicowej
Cyfra + na dwóch telewizorach
okna i podzial ! zachowywac ?
Kominek
Re: Wywieszanie nazwisk w spółdzielni