Irygator do zębów

1. Data: 2003-11-15 22:19:29

Temat: Irygator do zębów
Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie może jakieś doświadczenia z irygatorem do higieny jamy ustnej?
Chodzi mi o taki przyrząd, który miesza powietrze i wodę tworząc
mikro-bąbelki, które atakują bakterie osadu nazębnego oraz poprawiają
higienę jamy ustnej. Zastanawiam się czy nie kupić sobie, jest to dość
drogie no i nie wiem jakiej firmy (Oral B, Water Pick albo Braun??).
Pozdrawiam. B.

1. Data: 2003-11-16 00:09:17

Temat: Re: Irygator do zębów
Od: "Joachim D. Nawrot" <w...@...sygnaturce.com> szukaj wiadomości tego autora

Betty [z adresu e-mail n...@n...op.pl] napisał(a):

: Czy macie może jakieś doświadczenia z irygatorem [ciach!]

ile takie cudo kosztuje?

--
pozdrawiam, :: e-mail: 213[ucho]hot[kropka]pl
Joachim D. Nawrot :: tel: 691580241

1. Data: 2003-11-16 08:22:45

Od: "megi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Betty" <n...@n...op.pl> napisał

> Czy macie może jakieś doświadczenia z irygatorem do higieny jamy ustnej?

Oprócz buczenia ;) dobrze czyści przestrzenie międzyzębowe (głównie jak masz tzw
ciasne zęby), ale
nie zastępuje nitki. Używam go od około 2 lat i nie żałuję tego zakupu.

> Zastanawiam się czy nie kupić sobie, jest to dość
> drogie no i nie wiem jakiej firmy (Oral B, Water Pick albo Braun??).

Na polskim rynku dostępne są głównie dwie firmy: Oral B- Braun oraz WaterPick. Ponoć
są też
irygatory Phillipsa, ale nie udało mi się ich znaleźć (również w sklepach
stomatologicznych).
Posiadam irygator Oral B.. wybór padł na niego, gdyż w porównaniu z Water Pickiem
bardziej mi
pasowała końcówka (możliwość ciągłego strumienia oraz "prysznica").

Jeśli chodzi o cenę, to za swój płaciłam coś w okolicach 250zł (wersja tylko
irygator, bez
szczoteczki). Radzę poszperać w sklepach internetowych, czasem mają bardziej
korzystną ofertę.

Pozdrawiam,
megi

1. Data: 2003-11-16 09:05:39

Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za informacje!
Pozdr. B.

1. Data: 2003-11-16 17:16:24

Od: "misiaola" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Betty <n...@n...op.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bp68oo$eaf$...@n...onet.pl...
> Czy macie może jakieś doświadczenia z irygatorem do higieny jamy ustnej?

Witam!
jestem własnie na etapie przygotowan (glownie finansowych) do zakupu tego
cuda,
po rozejrzeniu sie po rynku wybralam Braun'a - irygator w komplecie z nowa
szczoteczka (bodajze 3D z ruchem pulsacyjnym). Ponoc "piekna" i skuteczna
sprawa.
A teraz koszty:
-komplet Brauna irygator + szczotka - 470 zl (w sklepie ze sprzetem
medycznym)
- sam irygator Brauna ok. 280 zl
Gdy kupie i wyprobuje - napisze o odczuciach i skutkach
pozdrawiam, Ola

1. Data: 2003-11-16 20:00:11

Od: "Seba" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Betty" <n...@n...op.pl> napisał w wiadomości
> mam irygator , zalecił mi dentysta , kosztuje ok 400 zł , czyści
przestrzeń między zębami i masuje dziąsła - jestem bardzo zadowolona, do
wody mo zna dodawać p łtnu do płukania ust .
Pozdrawiam Aneta

1. Data: 2003-11-18 15:20:46

Od: "Agga" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> higienę jamy ustnej. Zastanawiam się czy nie kupić sobie, jest to dość
> drogie no i nie wiem jakiej firmy (Oral B, Water Pick albo Braun??).

jJa mam irygator Brauna i uważam, że jest naprawde świetny. Może to dość
spory wydatek ale naprawdę będziesz z niego zadowolona. Poza tym możesz
sobie kupić mały kombajn - tzn razem ze szczoteczka elektryczną.

Pozdrawiam
Agga

miyoto
Guma