odswietna szminka do ust - AVON

1. Data: 2003-11-15 10:52:19

Temat: odswietna szminka do ust - AVON
Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej,

Mam pytanko, co sadzicie o tych szminkach? Pojawily sie jako nowosc, a nie
mam probki :( Warto je zamowic, czy dac sobie spokoj?

Pozdrawiam,
Rybka

1. Data: 2003-11-15 13:30:11

Temat: Re: odswietna szminka do ust - AVON
Od: "Torens" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rybka" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Mam pytanko, co sadzicie o tych szminkach? Pojawily sie jako nowosc, a nie
> mam probki :( Warto je zamowic, czy dac sobie spokoj?

Moim zdaniem warto a to, że nie ma próbek to kwestia czasu jak się przyjmie
wśród klientek to i będą próbki. A cena w tym katalogu jest atrakcyjna więc
jako konsultantka wiem, że będzie się dobrze sprzedawać.

pozdrawiam Joanna

1. Data: 2003-11-15 15:16:05

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Torens" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Rybka" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> Moim zdaniem warto a to, że nie ma próbek to kwestia czasu jak się
przyjmie
> wśród klientek to i będą próbki. (...)

Bardzo oryginalne podejście marketingowe :-) Najpierw kosmetyk musi
zdobyć uznanie klientów a potem będą próbki żeby sobie można było
sprawdzić wady i zalety produktu:-)))

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-11-15 18:23:14

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rybka <r...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych na
pisał:bp50hb$8ul$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> hej,
>
> Mam pytanko, co sadzicie o tych szminkach? Pojawily sie jako nowosc, a nie
> mam probki :( Warto je zamowic, czy dac sobie spokoj?

Probek nie ma , gdyz jest to produkt sezonowy, zniknie z katalogu po dwiet
ach ( w tamtym roku tez byly ) . Uwazam , ze za te cene warto je kupic.
=====
annaM

1. Data: 2003-11-15 18:31:08

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rybka wrote:
> [...]
>
> Mam pytanko, co sadzicie o tych szminkach? Pojawily sie jako nowosc,
> a nie mam probki :( Warto je zamowic, czy dac sobie spokoj?

Jeśli chodzi Ci o tę szminkę z ostatniej strony katalogu, to uważam, że
spokojnie możesz ją kupić. Nie jest jakaś świetna, ale generalnie ok. Latem
ta sama jest określana mianem szminki letniej. ;-)

--
Ligeia

krem
Co ?JAk ? gdzie? ile ?