Co ?JAk ? gdzie? ile ?

1. Data: 2003-11-15 09:23:18

Temat: Co ?JAk ? gdzie? ile ?
Od: "Lucek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam was. mam pytanko odnośnie usuwania owłosienia za pomocą wosku :

na ile jest to skuteczne ? tzn na jak długo wystarcza?
jaki jest koszt ?
czy jest cos takiego w Szczecinie ? jakie gabinety polecacie ? i jeszcze
jakies dodatkowe informacje ktore warto wiedziec a nie zapytałem o nie...

pozdrowienia

1. Data: 2003-11-15 12:33:22

Temat: Re: Co ?JAk ? gdzie? ile ?
Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakies dodatkowe informacje ktore warto wiedziec a nie zapytałem o nie...
Skuteczne jest, nawet bardzo, starcza w zaleznosci od tego jak
szybko ci wlosy odrastaja. Ja musze powatrzac co trzy tygodnie, ale znam
osoby, torym starcza i co 6-7. Koszty zaleza od miejsca depilowanego. W
Warszawie placi sie od srednio 10-15 zl za 'wasik' przez ok 30 zl za pachy
czy bikini do sredno 40-50 za same lydki. Innych cen nie podam, bo nie
robilam ;) Polecam gabinety gdzie wosk naklada sie pojemniczkiem z rolka, a
nie szpatulka. Z mojego doswiadczenia wynika, ze taki wosk polozony jest
ciensza warstwa, a co za tym idzie, mniej boli przy zrywaniu. Nie spotkalam
sie z sytuacja by nie smarowali czyms po depilacji. Skuteczne sa wszelkie
oliwki, a w najczesciej uzywane sa specjalne preparaty lagodzace, tez na
bazie oliwek.
Generalnie zabieg polecam, ale niestety musisz sie liczyc z wrastajacymi
wloskami, zadko komu sie one nie zdazaja. Dowiedz sie wiec od razu co z nimi
zrobic. Na co dzien, aby ich uniknac nalezy robic sobie regularnie peeling /
masowac szorstka gabka i nawilzac (najlepiej oliwka, ponoc mniej zatyka pory
skory). W razie zapalenia mieszka, najlepiej pojsc do kosmetyczki, ktora
igla przekluje i oczysci takie miejsce, a pozniej smarowac mascia tribiotik
(do kupienia w aptece bez recepty, w saszetkach za jakies grosze).

Uff, ale sie rozpisalam.
Jesli bedziesz miala jeszcze jakies pytania, to sluze pomoca ;)

Zofia Gebert

Jakie ZAROBKI kosmetyczki ???
peeling...
Garnier-nowa linia?