Jakie ZAROBKI kosmetyczki ???

1. Data: 2003-11-15 01:39:11

Temat: Jakie ZAROBKI kosmetyczki ???
Od: "freelander" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właściwie to zwracam się do Was w imieniu mojej narzeczonej. Na pewno nie
jedna z Was pracuję, lub pracowała jako kosmetyczka. Chciałbym się
dowiedzieć jakie są realne zarobki w tym zawodzie (miesięcznie). Moja
narzeczona studiuję w Warszawie w Wyższej Szkole Kosmetyki i Kosmetologii
(na Podwalu) i jest załamana, płaci czesne ok 800pln i uważa, że te studia
nie mają sensu, że później będzie zarabiała niewiele więcej niż te 800pln.
Uważa, że mogła skończyć jakiś kurs kosmetyczny i miałaby taką samą pracę
jak po studiach. Po za tym nasze wejście do Unii podobno też nic nie zmieni,
też ponoć wystarczyłby jakiś kurs i wszystko. Dlatego chciałbym dowiedzieć
się ile orientacyjnie zarabiacie miesięcznie, czy z tego da się żyć, czy
traktujecie ten zawód jak hobby.
Dziękuję z góry.
Marcin

1. Data: 2003-11-15 07:56:48

Temat: Re: Jakie ZAROBKI kosmetyczki ???
Od: "Marietka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się ile orientacyjnie zarabiacie miesięcznie, czy z tego da się żyć, czy

Spokojnie da sie zyc! Najpier musi zdobyc klientki...musi zdobyc
doswiadczenie..moja kosmetyczka potrafi 800zł w dwa dni zarobic, czyszczenie
twarzy, masaze, wosk, maseczki, pelingi azjatykie itp wszystko to
kosztuje..pracuje na francuskich kosmetykach i u niej czyszczenie kosztuje
kolo 120zł ale jest rewelacyjna polecam kazdem jesli ktos jest z warszawy.

Marietka

PS niech sie nie poddaje , moze ta szkola to nie byl faktycznie dobry pomysl
ale jak juz sie uczy w niej to niech dociagnie...

1. Data: 2003-11-15 12:33:56

Od: "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marietka" napisała ...

> [...]
> twarzy, masaze, wosk, maseczki, pelingi azjatykie itp wszystko to
> kosztuje..pracuje na francuskich kosmetykach i u niej czyszczenie kosztuje

Nie przesadzasz aby ..?
Nie można traktować kwot pozostawianych przez nas
w salonach kosmetycznych jako "czystego zysku" kosmetyczki.
Utrzymanie salonu (lokal, prąd itp.) pochłania niemałe kwoty,
kosmetyków też za darmo nie dostaje.
To, że płacisz 120 zł nie znaczy jeszcze, że kosmetyczka
owe 120 zł wkłada sobie do kieszeni. Nie wiem, ile z tego
ma na "czysto", ale zaryzykowłabym twierdzenie,
że nawet nie połowę.
Poza tym - trochę inaczej wygląda sytuacja właścicielek
salonów, a inaczej kosmetyczek tam zatrudnionych,
a chyba raczej o tę drugą opcję pytał Marcin.

Pozdrawiam !
Mała Mi

1. Data: 2003-11-15 13:24:19

Od: "Marietka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> salonów, a inaczej kosmetyczek tam zatrudnionych,
> a chyba raczej o tę drugą opcję pytał Marcin.

To ja bym wolała wynajc jakies miejsce np w salonie fryzjerskim i placic
tylko czynsz ,..niestety poczatki sa trudne ale tak jest zawsze ..i nidgy
nie bylo inaczej wiec idac do takiej szkoly ktora pochlania 800zł
miesiecznie napewno sie myslalo o tym zawodzie pod kazdym zgledem.
Marieta

1. Data: 2003-11-15 18:36:36

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

freelander wrote:
> [...]
> ile orientacyjnie zarabiacie miesięcznie, czy z tego da się żyć, czy
> traktujecie ten zawód jak hobby. Dziękuję z góry.

Myślę, że napewno jej studia nie są bez sensu. Sama o takich myślałam, ale
teraz zastanawiam się bardziej nad kursem z racji tego, że na swoich
studiach jestem już trzeci rok.
Wszystko zależy od jej umiejętności i doświadczenia. Jeżeli naprawdę lubi
swoje zajęcia i ma dobre podejście do ludzi, to powinno się jej udać.
Napewno na początku zarobki będą niższe, ale potem będzie mogła ubiegać się
o pracę w naprawdę renomowanych gabinetach kosmetycznych. A są takie, w
których jeden zabieg kosztuje ok. 200 zł, więc pomyśl jakie będą jej
zarobki, gdy takich zabiegów przeprowadzi kilka dziennie. Grunt to nie
poddawać się polskiej apatii związanej z wszechobecnym bezrobociem i starać
się szkolić jak najdokładniej. Im większe będzie miała kwalifikacje, tym
lepszy zawód. Warto już teraz pomyśleć o nawiązywaniu "lukratywnych"
kontaktów z ludźmi. Jeżeli klientki będą z niej zadowolone, stanie się
chętnie polecaną kosmetyczną i oczywiście, jej zarobki wzrosną. :-)

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-19 20:19:29

Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

pracuje na francuskich kosmetykach i u niej czyszczenie kosztuje
> kolo 120zł ale jest rewelacyjna polecam kazdem jesli ktos jest z warszawy.

to jeszcze podaj namiary na ta swoja kosmetyczke
Ewa

peeling...
Garnier-nowa linia?
A ja chwale;)