Isadora

1. Data: 2005-09-16 10:33:26

Temat: Isadora
Od: "Markiza" <m...@h...plzero_tolarancji> szukaj wiadomości tego autora

bardzo podobaja mi sie kosmetyki Isadory, szczegolnie cienie do powiek.
Niestety cenowo jest nieco wyzsza od innych popularnych kosemtykow. Wchodza
jesienne makijarze firm kosmetycznych. Czy mi sie zdaje, czy Isadora
zmienila modelke? Od lat zwracam zawsze uwage, na sliczna modelke wlasnie
Isadory.
Zauwazylam, ze dobor modelki bardzo wplywa na to, co kupuje, moze to glupio
brzmi ale chyba ci spece w marketingu wiedza co czynia. I wlasnie pani ze
wspomnianej marki wyglada w kazdym makijarzu bosko. Ale zupelnie nie
przemawiaja do mnie reklamy Avonu z pania Salma. Moze, ja po porstu nie
wierze w to, ze on majac takie pieniadze naprawde uzywalaby cieniow za 20zl
podczas gdy moze za 200? Po prostu jej nie wierze...

A co Wy moje drogie na to?

Markiza

1. Data: 2005-09-16 10:56:09

Temat: Re: Isadora
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Markiza napisał(a):
> [...]
> wierze w to, ze on majac takie pieniadze naprawde uzywalaby cieniow za 20zl
> podczas gdy moze za 200? Po prostu jej nie wierze...

Mnie nie przekonuje z zupelnie innego powodu - ma zupelnie inny typ
urody, ja jestem typowym jasnowlosym bladawcem i te kosmetyki (kolory,
typ makijazu) sa po prostu nie dla mnie. Gdyby mieli jakas druga,
jasniejsza modelke w zapasie, to owszem, pewnie bym spojrzala i
zainteresowala sie co ma na twarzy.

th

1. Data: 2005-09-16 12:43:43

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zauwazylam, ze dobor modelki bardzo wplywa na to, co kupuje, moze to glupio
> brzmi ale chyba ci spece w marketingu wiedza co czynia.

na mnie to absolutnie nie dzial,zachwyce sie owszem ,ale nic z tego
dalej nie ma bo wiem ,ż ekosmetyki na mnie nie ebda wygladaly jak na
modelce ,chyba ze uzyje photshopa:)

I wlasnie pani ze
> wspomnianej marki wyglada w kazdym makijarzu bosko. Ale zupelnie nie
> przemawiaja do mnie reklamy Avonu z pania Salma.

do mnie tez nie przemawia ale ze wzgledu na to ze na samą nazwe avon
dostaje wysypki.

Moze, ja po porstu nie
> wierze w to, ze on majac takie pieniadze naprawde uzywalaby cieniow za 20zl
> podczas gdy moze za 200? Po prostu jej nie wierze...

przeciez im za to placa wiec wiekszosc z nich wysmarowalaby sie nawet
obornikiem i z usmiecham go reklamowały ,zreszta podejrzewam ,ze
wiekszosc z nas za te pieniadze zjadłoby proszek do prania :)
p.

1. Data: 2005-09-16 13:44:10

Od: "iska" <j...@o...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Theli" <g...@w...pl> skrev i en meddelelse
> [...]
> modelke w zapasie, to owszem, pewnie bym spojrzala i zainteresowala sie co

Lumene dlugo mialo blondynke (blondynki) w reklamach :D
iska

1. Data: 2005-09-16 13:46:59

Od: "iska" <j...@o...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Markiza" <m...@h...plzero_tolarancji> skrev i en meddelelse
pl...
> [...]
> 20zl
> podczas gdy moze za 200? Po prostu jej nie wierze...

Salma w wywiadach wyglada na twardo stapiajaca po ziemi istote. Gdyby
wsadzili J.Lo do Avonu, to dopiero bylby piekny dysonans :D
iska

1. Data: 2005-09-16 14:46:08

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Markiza" <m...@h...plzero_tolarancji> skrev i meddelandet
> [...]
> jesienne makijarze firm kosmetycznych. Czy mi sie zdaje, czy Isadora
> zmienila modelke? Od lat zwracam zawsze uwage, na sliczna modelke wlasnie

Chodzi Ci o cienie czy o reklamy?

Ja uwazam, ze kolory maja boskie, ale co z tego, jesli po nich za chwile
zaczynam lzawic :-(
Tez sie kiedys nabralam, nakupowalam kilka opakowan i dzisiaj chyba je musze
wywalic. Szkoda mi, bo bardzo je lubie, ale od czasu jak zaczelam uzywac
Lancome i Diora, leza i czekaja na lepsze (dla nich) czasy.
A przy okazji, moze ktos zna skuteczny sposob na pozbycie sie tego problemu?
Moze sa jakies kropelki dla alergikow?

magda

1. Data: 2005-09-19 10:49:26

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Markiza <m...@h...plzero_tolarancji> napisał(a):
> bardzo podobaja mi sie kosmetyki Isadory, szczegolnie cienie do powiek.
(...)
> Ale zupelnie nie
> przemawiaja do mnie reklamy Avonu z pania Salma.

jeśli chodzi o cienie do powiek, to na moich powiekach te z Avonu (ale tylko
w kamieniu, zarówno Duo, jak i Color Trend) są trwalsze niż te z Isadory :)
Isadora ma piękne kolory, błyszczące, perłowe, ładne zestawy, ale te cienie
są miękkie, znikają z powiek i osypują się. natomiast te z Avonu są twardsze
i chyba przez to trwalsze. takie są moje odczucia, ale wiem, że cienie
Isadory mają mnóstwo fanek ;)

a jeśli chodzi o modelki, to faktycznie, tą z Isadory już kojarzę od lat,
choć samej modelki nie znam nawet z nazwiska, bo i na co mi to :) też piękna
kobieta, ale ma ona jakiś taki chłodny... typ urody? sposób bycia? że wolę
ognistą, południową Salmę.

1. Data: 2005-09-19 12:16:03

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> bycia? że wolę ognistą, południową Salmę.

Almudena Fernandez.
http://www.jurgita.com/images_new/models/F/portfolio
-picture/w422xh450/Almudena-Fernandez-10359-1.jpg

Chwale maseczki :-)
[Wrocław] dziewczyny, mamy zaległości
A do ślicznej spódniczki, śliczna czapeczka.
Claudia z zegarkiem
Abgymnic - czy dziala?