JA KOCHAM..

1. Data: 2007-10-03 10:36:11

Temat: JA KOCHAM..
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kocham Luciję, a one mnie nie...

Lucija wróć!!!

2. Data: 2007-10-03 10:41:35

Temat: Re: JA KOCHAM..
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Ja kocham Luciję, a one mnie nie...
>
> Lucija wróć!!!

Co chwila inne imię ma Twoja ukochana. Można by napisać (jak na poezji w
haiku o jesiennej fryzurze): co krok to nowe imię :-)

Idę przecierać pomidory- dobrze mi sie myśli przy tej czynności, jak
dogryźć Sky'owi, a może go trochę przytrzeć ;-P

--
XL wiosenna

3. Data: 2007-10-03 11:05:47

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Co chwila inne imię ma Twoja ukochana. Można by napisać (jak na poezji w
> haiku o jesiennej fryzurze): co krok to nowe imię :-)

Chłop się na stare lata zrobił ciut roz-latany
co noc to inna buzia na tapecie w komputerze ;)

> Idę przecierać pomidory- dobrze mi sie myśli przy tej czynności, jak
> dogryźć Sky'owi, a może go trochę przytrzeć ;-P

Pomidor! ;P

4. Data: 2007-10-03 11:26:39

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Chłop się na stare lata zrobił ciut roz-latany
> co noc to inna buzia na tapecie w komputerze ;)

Tego to ja nie wiem, a Ty wiesz?

> Pomidor! ;P

Ketchup :-)

--
XL wiosenna

5. Data: 2007-10-03 11:53:11

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tego to ja nie wiem, a Ty wiesz?

> Ketchup :-)

Pomidor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;P

6. Data: 2007-10-03 11:58:12

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Pomidor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;P

Ostatni już przetarty. Nie wrzeszcz :-)
Ketchup.

--
XL wiosenna

7. Data: 2007-10-03 12:17:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Co chwila inne imię ma Twoja ukochana. Można by napisać (jak na poezji w
> haiku o jesiennej fryzurze): co krok to nowe imię :-)

Serialowa Lucy - Lucija - LuSyla - jak widzisz - matka mojego dziecka...
A może jej Magdalena Z. ?

8. Data: 2007-10-03 12:27:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Serialowa Lucy - Lucija - LuSyla - jak widzisz - matka mojego dziecka...
> A może jej Magdalena Z. ?

Da zapiewam glasovito
Glasovito, SYLOWITO...

9. Data: 2007-10-03 14:34:40