"Czasami gdy milczymy...

1. Data: 2007-10-02 21:25:40

Temat: "Czasami gdy milczymy...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

...odpowiedzi na które czekamy
same do nas docierają..." ;)

Skąd to? ;P

2. Data: 2007-10-03 08:08:12

Temat: Re: "Czasami gdy milczymy...
Od: "Gosia" <G...@B...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fducv6$3v5$1@news.onet.pl...
> ...odpowiedzi na które czekamy
> same do nas docieraja..." ;)
>
> Skad to? ;P

Nadswiadomosc?
Zbiorowa Swiadomosc, czy jak to sie jeszcze nazywa;)

3. Data: 2007-10-03 08:48:44

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <G...@B...com> napisał w wiadomości

> Nadswiadomosc?
> Zbiorowa Swiadomosc, czy jak to sie jeszcze nazywa;)

Pytałem o źródło cytatu [czasem się okazywało że pewne osoby
od razu wiedziały skąd to z nam tylko wiadomych powodów ;)]
ale twoja interpretacja też mi się podoba, fajnie jak coś takiego by
istniało...choć stawiam raczej na zdolności do introwertyzmu i
autorefleksji, wspomożone sprzyjającą im okolicznością osobistego wyciszenia
które z kolei jest możliwe dzięki rezygnacji z nadmiernej i dla
coponiektórch wręcz "automatycznej" werbalizacji ;)

4. Data: 2007-10-03 08:54:05

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> ...odpowiedzi na które czekamy
> same do nas docierają..." ;)
>
> Skąd to? ;P

Z życia, z życia!
Ostatnio mi się sprawdziło ;-P

--
XL wiosenna

5. Data: 2007-10-03 09:03:49

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Z życia, z życia!
> Ostatnio mi się sprawdziło ;-P

To nic tylko milczeć! ;)))

[Kto jak kto ale ty myślałem oglądasz serial
w którym ta kwestia wczoraj o 23.25 padła
Moim zdaniem faktcznie dość życiowy... ] ;)

6. Data: 2007-10-03 09:09:39

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To nic tylko milczeć! ;)))

Znowu zaczynasz? Zaraz będzie jeszcze "kobieto"?
;-)

> [Kto jak kto ale ty myślałem oglądasz serial
> w którym ta kwestia wczoraj o 23.25 padła
> Moim zdaniem faktcznie dość życiowy... ] ;)

TV to w moim życiu margines - nawet "miednicy" nie mam, tylko jedynkę i
dwójkę i tylko w kuchni TV, żeby wiadomości i czasem ciekawą debatę przy
kolaji ;-P obejrzeć.
Więc... nie nadaję się na konkursy z tego zakresu...
Ale cytat rzeczywiście życiowy - jak zresztą npisałam. Dla mnie, już NIE
milczącej - można powiedzieć "gorący" i na czasie ;-P

--
XL wiosenna

7. Data: 2007-10-03 09:29:33

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolaji ;-P obejrzeć.
> Więc... nie nadaję się na konkursy z tego zakresu...

No to która to qr[n]a [domowa] była że zawsze oglądała to samo co ja? ;)
Fragilka?!? ;)

> Ale cytat rzeczywiście życiowy - jak zresztą npisałam. Dla mnie, już NIE
> milczącej -

jeszcze NIE milczącej... ;)

> można powiedzieć "gorący" i na czasie ;-P

Ów serial też byłby widocznie dla cię "na czasie"
KOBIETO! ;)

8. Data: 2007-10-03 10:17:18

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No to która to qr[n]a [domowa] była że zawsze oglądała to samo co ja? ;)
> Fragilka?!? ;)

Raz - to zawsze? - nigdy nie mów "zawsze" ;-)
A debatę odlądałeś tyż? Musisz to, co ja???
;-P

> jeszcze NIE milczącej... ;)

Golono- strzyżono :-D

> Ów serial też byłby widocznie dla cię "na czasie"
> KOBIETO! ;)

Whhh...
--
XL wiosenna

9. Data: 2007-10-03 10:38:09

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Quentin pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Też se coś dopiszę.

No to dopisz.

--
XL wiosenna

10. Data: 2007-10-03 10:38:26

Od: "Quentin" <q...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Raz - to zawsze? - nigdy nie mów "zawsze" ;-)
> A debatę odlądałeś tyż? Musisz to, co ja???

Też se coś dopiszę.

E-SATTV
DOBRE
Syndrom[mem]Fragilki