Trening Umysłu c.d.

1. Data: 2007-10-02 14:59:47

Temat: Trening Umysłu c.d.
Od: "Kasia " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał do Skya role:

> Dorabiasz gębę zwykłemu niechlujstwu (bez obrazy). Zasady są po to, zeby
> ułatwiać, a nie utrudniać. Myślenie, że olewanie zasad pisowni jest
> wolnością, jest naiwne. :)

Michał, ale wy się nie kłócicie na poważnie mam nadzieję?
Może lepiej na jakieś piwooo?
(staram się wyrobić z powrotem na sobotę)

Sky, skyd ty jesteś?

- JaKasia

2. Data: 2007-10-02 15:04:18

Temat: Re: Trening Umysłu c.d.
Od: "Kasia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Michał do Skya role:
(...)

I przepraszam, że stworzyłam nowy wątek - nie miałam takiego zamiaru. Już
któryś raz z kolei system mnie wyrzucił poza wewnętrzną strukturę.

- JaKasia

3. Data: 2007-10-02 15:12:58

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia " <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> (...)
>
> I przepraszam, że stworzyłam nowy wątek - nie miałam takiego zamiaru. Już
> któryś raz z kolei system mnie wyrzucił poza wewnętrzną strukturę.
>
> - JaKasia

Jak modyfikujesz tytuł spod serwisu www to się nie dziw ;)

4. Data: 2007-10-02 15:15:57

Od: "Kasia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky <s...@o...pl> napisał(a):

> Jak modyfikujesz tytuł spod serwisu www to się nie dziw ;)

Dobrze, już się nie dziwię.
Nawet się nie dziwię, że nie odpowiedziałeś skąd jesteś. :)
Ale powiedz chociaż, czy możesz wpaść na piwo gdy w Warszawie zbierze się
grupka chętnych.

- JaKasia

5. Data: 2007-10-02 15:19:46

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Michał do Skya role:

Gdie wyczytałeś że uważam to za manifestację wolności -jako takiej? ;)
Mnie po prostu to wolno i nic mi nie zrobisz -albo zaakceptujesz albo
olejesz naszą konwersację -bo ci wolno- a mi oba rozwiązania pasują ;P

Z daleka...
...nie z tej ziemi ;)))
a już na pewno nie z Warszawki!
;P

6. Data: 2007-10-02 15:25:02

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Oct 2007 15:04:18 +0000, Kasia napisze:

> I przepraszam, że stworzyłam nowy wątek - nie miałam takiego zamiaru.
> Już któryś raz z kolei system mnie wyrzucił poza wewnętrzną strukturę.

ale ściema...

7. Data: 2007-10-02 15:33:22

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 2 Paź, 17:25, Marek Krużel <f...@g...pl> wrote:

> ale ściema...

Dzięki, ale stanowczo mnie przeceniasz. :)

8. Data: 2007-10-02 15:34:03

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> I przepraszam, że stworzyłam nowy wątek - nie miałam takiego zamiaru. Już
> któryś raz z kolei system mnie wyrzucił poza wewnętrzną strukturę.

To ja użyję tego sklonowanego wątku zeby ułatwić dostęp do bierzącej
w nim kontynuacji konwersacji... :

> Kurczę, niezłe spostrzeżenie. Nigdy w ten sposób na to nie spojrzałam. :)

Bo mało kto podejrzewa iż inni [poprzez dogłebną znajomość siebie]
mogą znać nas [dzięki aproksymacji] znacznie lepiej niż my sami...

> To taka teoria, która nie zawsze ma zostosowanie, a jednak często służy do
> ataków.

Dla tych którzy mają potrzebę albo atakować albo czuć się atakowani..

> Teoretycznie. Tyle, że nie wiadomo jakiego "nas" ma to dotyczyć.
> Niektórzy w danym momencie utożsamiają się z jakąś wyobrażoną obiektywną
> prawdą, nawet jesli jest dla nich niewygodna i rusza ich nawet
"niesłuszna"
> w ich mniemaniu pochwała.

Zawsze jakiekolwiek utożsamianie się [chocby i chwlowe]
ma odzwierciedlenie w wewnętrznych stałych uwarunkowaniach...

9. Data: 2007-10-02 15:38:54

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nawet się nie dziwię, że nie odpowiedziałeś skąd jesteś. :)
> Ale powiedz chociaż, czy możesz wpaść na piwo gdy w Warszawie zbierze się

Nie bywam w Warszawce...
Ale jak ktoś mi fundnie bilet lotniczy z Pyrzowic i spowrotem
ewentualnie czarter awionetką z Muchowca
to nie widzę przeciwwskazań ;P
[ciuchcią/autkiem nie chce mi się telepać] ;)

10. Data: 2007-10-02 15:38:54

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Oct 2007 17:19:46 +0200, Sky napisze:

> Gdie wyczytałeś że uważam to za manifestację wolności -jako takiej? ;)

moim skromnym zdaniem wolność jako taka manifestuje się samym pisaniem,
natomiast samym brakiem interpunkcji manifestuje się chyba coś innego

He...he
Re: (?) przyczyna przyczyny
MOJA REFLEKSJA
egzystencja