Syndrom[mem]Fragilki

1. Data: 2007-10-02 16:42:25

Temat: Syndrom[mem]Fragilki
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

...jest udziałem każdej z was. [Niestety xla...]
Uaktywnienie następuje po zbytnim spoufaleniu
gdy uznajecie "mój ci on" wobec któregokolwiek.

Jedyny sposób:
trzymać baby na dystans
taktować jak niewolnice...

;)

2. Data: 2007-10-02 17:44:43

Temat: Re: Syndrom[mem]Fragilki
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> ...jest udziałem każdej z was. [Niestety xla...]
> Uaktywnienie następuje po zbytnim spoufaleniu
> gdy uznajecie "mój ci on" wobec któregokolwiek.

:-o
Wobec którego niby? - duma Cię rozparła, Podniebny, duma!
Nie cierpię nawiedzonych Chiro...mantów, ot co. Gadaj sobie z nim sam.
Będzie mi zarzucał niczegonierozumienie, jak
;-P

> Jedyny sposób:
> trzymać baby na dystans
> taktować jak niewolnice...
>
> ;)

Taktować to se możesz procesorek, ja się sama taktuję: 120/80 :-D

--
XL wiosenna

3. Data: 2007-10-02 17:48:07

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Wobec którego niby? - duma Cię rozparła, Podniebny, duma!
> Nie cierpię nawiedzonych Chiro...mantów, ot co. Gadaj sobie z nim sam.
> Będzie mi zarzucał niczegonierozumienie, jak

Coś mi zeżarło: jakby był jedynym wzystkowiedzącym.

4. Data: 2007-10-02 18:14:44

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Coś mi zeżarło: jakby był jedynym wzystkowiedzącym.

Ot powyżej jak w temacie... ;)

5. Data: 2007-10-02 18:16:16

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ot powyżej jak w temacie... ;)

Już dobra, przełknęłam tę Twoją ość, jakoś się nie udusiłam, jak Fra.

Co ością w gardle staje, dłużej w pamięci zostaje ;-P

Baby są pamiętliwe. Popamiętasz i Ty!
;-P

--
XL wiosenna

6. Data: 2007-10-02 19:27:50

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już dobra, przełknęłam tę Twoją ość, jakoś się nie udusiłam, jak Fra.
> Co ością w gardle staje, dłużej w pamięci zostaje ;-P
> Baby są pamiętliwe. Popamiętasz i Ty!
> ;-P

Co mnie nie zabije... ;P

7. Data: 2007-10-02 19:36:52

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Co mnie nie zabije... ;P

...tam babę pośle!
:-D

--
XL wiosenna

8. Data: 2007-10-02 19:48:08

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

znów sobie jakąś ofiarę wynalazłeś, ciekawe jak się taki
syndrom nazywa...

9. Data: 2007-10-02 20:11:53

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...tam babę pośle!
> :-D

myślałem własnie o tobie ;)

10. Data: 2007-10-02 20:12:52

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> znów sobie jakąś ofiarę wynalazłeś, ciekawe jak się taki
> syndrom nazywa...

kto widzi ofiary ten widać katem ;)
ja tam widzę wszędzie blondynki... ;P

Trening Umysłu c.d.