JAK PRZEKONAC LEKARZA ZEBY DAL WIECEJ %

21. Data: 2003-08-09 12:00:07

Temat: Re: JAK PRZEKONAC LEKARZA ZEBY DAL WIECEJ %
Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bh0v3t$9db$1@news.onet.pl...

> "Jola" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> 2

> Do jakiego pana? Boga nie ma dziewczyno.

Na ten temat nie będę dyskutować. (odsyłam na religia.soc.pl).
Proponuję dyskusję z Albertem Jacherem. (hahahahahahahaaaaaa)
Jola

22. Data: 2003-08-13 11:42:53

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

adas wrote:
> To się trzeba było odwołać. Ja też miałem reh. 4 zabiegi dziennie przez 2
> tygodnie.

Czas rehabilitacji nie ma większego znaczenia, ważny jest efekt końcowy.
Nawiasem mówiąc, 2 tyg. rehabilitacji to bardzo mało, pogadaj z tymi,
którzy chodzą na rehabilitację 4 miesiące i nadal mają znaczne
ograniczenie ruchomości i bolesność przy obciążaniu.

Leszek

czerwone oczy :(
bieluń
Opalanie raz jeszcze
jak długo tworzą się plemniki?
dziwne zjawisko oczne/mózgowe - problem czy nie ?