Ja chce spac !!!

1. Data: 2000-11-12 19:20:05

Temat: Ja chce spac !!!
Od: "niewyspany czlowiek" <h...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odkad chodze do szkoly sredniej nie pamietam zebym kiedys sie wyspal.
Klade sie spac ok. 11 i leze w lozku przez pewien czas dopoki nie usne.
W srodku nocy budze sie bez powodu. Dzieki temu nastepny dzien w szkole
spedzam na wyczekiwaniu konca lekcji i marzeniu o godzinie snu (pomijajac
juz fakt ze kompletnie nie rozumiem o czym cie wszyscy nauczyciele mowia).
Czy ktos wie co moze byc przyczyna bezsennosci. Czy sa jakies srodki po
ktorych spalbym jak zabity (nie doslownie), moze jakies prochy (tylko prosze
mi tu nie wyskakiwac z metodami w stylu - policz baranki - probowalem i
niedziala).

2. Data: 2000-11-12 21:10:37

Temat: Re: Ja chce spac !!!
Od: Michal <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

niewyspany czlowiek wrote:

> Odkad chodze do szkoly sredniej nie pamietam zebym kiedys sie wyspal.
> Klade sie spac ok. 11 i leze w lozku przez pewien czas dopoki nie usne.
> W srodku nocy budze sie bez powodu.

stresik przedlekcyjny?
Ale jak sie go pozbyc?

Verset

3. Data: 2000-11-12 21:22:36

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

niewyspany czlowiek wrote:

> Odkad chodze do szkoly sredniej nie pamietam zebym kiedys sie wyspal
Moze rodzice sie kloca, w lozku sztuczny materac, pokoj niewietrzony,
sztuczna wykladzina, sztuczna farba na scianach, podloga plastikowa,
okna plastikowe, telewizor blisko lozka
i 100 innych sztuczydel.

Jak nie masz uczulenia, to wez na wsi siana do wora lub slomy.
Matce kaz uszuc siennik z czystego lnu i wsadz tam slome
i spij na takim sienniku,
wietrz pokoj,
wylaczaj oswietlenie, wycisz drzwi
a szkola sie nie przejmuj

prawdopodobnie sie boisz niektorych przedmioptow lub nauczycieli od nich
i stad stres i napiecie,
albo zmieniles szkole i trudno ci sie przyzwyczaic.

Durnota byloby uzywanie w twoim wieku srodkow nasennych,
a jak juz to cieple mleko z miodem

(nie piszesz czy palisz, narkotyzujesz sie , pijesz, ktos w rodzinie
pali, pije).

4. Data: 2000-11-12 21:24:48

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> stresik przedlekcyjny?
> Ale jak sie go pozbyc?

Z rodzicami matka lub ojcem porozmawiac ktore lekcje sa stresujace i w
jakie dni
i sprawdzic czy w te dni potrafisz zjesc sniadanie
i czy nie masz wymiotow ze skurczow zoladka

Potem uczyc sie do tych lekcji 2 x dluzej a rodzica wyslac na rozmowe do
szkoly, a w sobote/niedziele wyjechac do lasu z kolegami

starszym niestety pomaga piwo (nie polecam), znaczy zawarty w nim chmiel

5. Data: 2000-11-13 09:19:57

Od: "Darkac" <d...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w wakacje masz podobne problemy? Jeśli nie, to przyczyną
jest stres.

Darek

Pytanie
FREE EXPLANATION ABOUT THE RULET´S TRICK
broda
Magazyn Wszystko
IMODIUM+alkohol