Re: Ja sie chce jedynie uczyc!

Data: 2003-01-04 16:38:11
Temat: Re: Ja sie chce jedynie uczyc!
Od: "kasza " <m...@N...gazeta.pl>

zzzb <z...@o...pl> napisał(a):

> Chodzi tu o to ze jestem w klasie maturalnej i w weekendy chcialbym sie
> pouczyc wiecej,lecz tu nagle wyskakuje tzw siostra i chce wejc na kompa(ucze
> sie zawsze przy kompie).Mowi ze ma zaliczenia,ale czy matura nie jest
> wazniejsza.Moja mama na to reaguje krzykiem po czym zadaje kiazdemu mase
> rzeczy do zrobienia!!o co tu chodzi!!!!

To się ucz! Weź książkę czy zeszyt do ręki i się ucz.Buczenie komputera
wpływa jakoś na twoją koncentrację?;P Twierdzenie w styczniu że matura jest
ważniejsza od zaliczeń jest dla mnie trochę dziwne, bo twoja siostra ma
zapewne sesję zimową, a ty mature masz w maju. Poza tym gdy będziesz na
studiach , sam się przekonasz co jest trudniejsze - sesja czy matura.
A waszej mamie się nie dziwię - gdyby dwoje dorosłych ludzi darło mordę o to,
które się teraz ma uczyć...krzyk twojej rodzicielki to dość łagodna reakcja.