Ja sie chce jedynie uczyc!

1. Data: 2003-01-04 11:56:40

Temat: Ja sie chce jedynie uczyc!
Od: "zzzb" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi tu o to ze jestem w klasie maturalnej i w weekendy chcialbym sie
pouczyc wiecej,lecz tu nagle wyskakuje tzw siostra i chce wejc na kompa(ucze
sie zawsze przy kompie).Mowi ze ma zaliczenia,ale czy matura nie jest
wazniejsza.Moja mama na to reaguje krzykiem po czym zadaje kiazdemu mase
rzeczy do zrobienia!!o co tu chodzi!!!!
______________ Wojtek
Mich ICQ#: 178810386 Current ICQ status: + More ways to contact me
______________

1. Data: 2003-01-04 13:59:05

Temat: Re: Ja sie chce jedynie uczyc!
Od: "Dominik Poslo Gabryelewicz" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zzzb" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie zawsze przy kompie).Mowi ze ma zaliczenia,ale czy matura nie jest
> wazniejsza.Moja mama na to reaguje krzykiem po czym zadaje kiazdemu

A czy mama siada potem przy kompie?
To moze byc rozwiazanie... :>>>

1. Data: 2003-01-04 16:22:12

Od: "zzzb" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

heheh,czasem gra w q3
Użytkownik Dominik Poslo Gabryelewicz <p...@i...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:av6qql$pdq$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2003-01-04 16:38:11

Od: "kasza " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zzzb <z...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> sie zawsze przy kompie).Mowi ze ma zaliczenia,ale czy matura nie jest
> wazniejsza.Moja mama na to reaguje krzykiem po czym zadaje kiazdemu mase

To się ucz! Weź książkę czy zeszyt do ręki i się ucz.Buczenie komputera
wpływa jakoś na twoją koncentrację?;P Twierdzenie w styczniu że matura jest
ważniejsza od zaliczeń jest dla mnie trochę dziwne, bo twoja siostra ma
zapewne sesję zimową, a ty mature masz w maju. Poza tym gdy będziesz na
studiach , sam się przekonasz co jest trudniejsze - sesja czy matura.
A waszej mamie się nie dziwię - gdyby dwoje dorosłych ludzi darło mordę o to,
które się teraz ma uczyć...krzyk twojej rodzicielki to dość łagodna reakcja.

1. Data: 2003-01-05 13:42:41

Od: Michal Pasternak <m...@p...w.lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i tak zaczyna się mój kochany list...
Do zzzb, który(a) dnia Sat, 4 Jan 2003 12:56:40 +0100 popełnił(a):
> [...]
> sie zawsze przy kompie).Mowi ze ma zaliczenia,ale czy matura nie jest
> wazniejsza.Moja mama na to reaguje krzykiem po czym zadaje kiazdemu mase

Czy mozesz przeczytac nazwe grupy (dla przypomnienia: pl.sci.psychologia)
i uzasadnic mi, dlaczego pusciles ten post (ktory moim zdaniem na pl.test
nawet sie nie nadaje, bo nie ma pliterek w srodku) tutaj?
--
mp

1. Data: 2003-01-05 16:09:50

Od: "zzzb" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hehehhe,sorki:)
Użytkownik Michal Pasternak <m...@p...w.lub.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:s...@I...w.lub.pl...
> [...]
> i uzasadnic mi, dlaczego pusciles ten post (ktory moim zdaniem na pl.test
> nawet sie nie nadaje, bo nie ma pliterek w srodku) tutaj?

Walka o mozliwosc nauki
zapomniany
O cywilizacji
rachunki