Re: Ja tez przejechalam sie metrem:)

1. Data: 2004-04-07 08:06:13

Temat: Re: Ja tez przejechalam sie metrem:)
Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 6 Apr 2004 17:06:39 +0000 (UTC), na pl.rec.uroda, megan napisal(a):

> Fakt pozostaje jednak
> faktem, ze najbardziej elegancka pania, ktora udalo mi sie wyluskac z tego
> jednorodnego tlumu byla starsza pani o siwych, krotkich wlosach, w swietnie
> skrojonym bezowym plaszczu i takiego samego koloru butach, przepiekna
> apaszka na szyi i z dyskretnie zaznaczonymi szminka ustami. Ale na boga ona
> miala ponad 60 lat!!!!

Dobrze, że zwróciłaś na to uwagę.
Dlaczego 60-cio i 80-cio latkom (mówię już teraz o obojgu płci) chce się
dbać o siebie a ludziom w "naszym" (powiedzmy od 20 do 40 lat) nie zawsze?
Zwróciliście uwagę na to, że jeśli starszy człowiek jest "niedomalowany" to
jest to na ogół wina słabego wzroku, lub innych ułomności wynikających z
wieku?
Moim zdaniem powinniśmy się wstydzić.

> Megan

Kurwa, cieszę się, że nie przyjęłaś postu K. jako krytyki Twojej osoby, i
potrafiłaś spojrzeć na sprawę obiektywnie.
Nie jesteś Megan z #esperal, prawda?

--
Logan <3 http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"wyglądasz jak Don Johnson bez głowy" - AgA 2.04.2004

1. Data: 2004-04-07 09:11:59

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Logan <f...@e...pl> napisał(a):

> Dlaczego 60-cio i 80-cio latkom (mówię już teraz o obojgu płci) chce się
> dbać o siebie a ludziom w "naszym" (powiedzmy od 20 do 40 lat) nie zawsze?

Mi sie chce, zawsze, za to po 12 godzinach pracy nie zawsze wygladam jak
skowronek, albo jak moja ex-tesciowa, co nie pracuje od 20 lat i sie tapetuje.

> Zwróciliście uwagę na to, że jeśli starszy człowiek jest "niedomalowany" to
> jest to na ogół wina słabego wzroku, lub innych ułomności wynikających z
> wieku?
Bzdura, niedomytych staruszek z makijazem-postrachem nie widzialas?

> Moim zdaniem powinniśmy się wstydzić.
to sie wstydz, ja cierpiec za miliony nie bede.

> Kurwa, cieszę się, że nie przyjęłaś postu K. jako...
czy temat az kurew wymaga? hmm

Zdrowki
Hania

1. Data: 2004-04-07 10:55:36

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 7 Apr 2004 09:11:59 +0000 (UTC), na pl.rec.uroda, Hania napisal(a):

> Mi sie chce, zawsze, za to po 12 godzinach pracy nie zawsze wygladam jak
> skowronek, albo jak moja ex-tesciowa, co nie pracuje od 20 lat i sie tapetuje.

Ale co ma 12 godzin pracy do brudnych paznokci? Albo komuś się chce je
czyścić albo nie. Albo ktoś zdecyduje się wyjść na ulicę, kiedy mu wali
spod pachy, albo nie.
Nie liczę sytuacji wyjątkowych, bo nie o takich tu mowa.

> Bzdura, niedomytych staruszek z makijazem-postrachem nie widzialas?

Widziałem. Wydaje mi się, że są niedomyte, bo nie są w stanie się sprawnie
umyć tak jak Ty, czy ja.

> czy temat az kurew wymaga? hmm

Kwestia gustu. Jeśli tak bardzo Cię to razi, spróbuję sie ograniczyć.

1. Data: 2004-04-07 11:01:56

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-04-07 12:55:36 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Logan* skreślił te oto słowa:

> Ale co ma 12 godzin pracy do brudnych paznokci? Albo komuś się chce je
> czyścić albo nie.

Mozna jeszcze malowac ciemnym lakierem, zeby nie było widac ;)

> Albo ktoś zdecyduje się wyjść na ulicę, kiedy mu wali
> spod pachy, albo nie.

Najgorsze jest to, ze Ci ktorym wali sami tego zdają sie nie czuć :[
I wcale nie wejscie do metra jest wtedy najgorsze, ale do kina, grrr...
Siedziałam ostatnio na najfajniejszym miejscu w kinie, a przede mna
osiedliła sie para mieszana. Smierdzieli tak niesłychanie, ze uciekałam w
popłochu szukjac innego miejsca... Powinni jakies bramki sensoryczne na
wejsciu montowac, bo taki smierdzacy klient zasadniczo obniża jakos usługi
swiadczonej przez kino...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-04-07 11:24:50

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 7 Apr 2004 13:01:56 +0200, na pl.rec.uroda, Lia napisal(a):

> Mozna jeszcze malowac ciemnym lakierem, zeby nie było widac ;)

Jak widać - można, pytanie tylko komu się chce, a kto jest brudasem.

> Najgorsze jest to,
[cut]

Damn right!

1. Data: 2004-04-07 12:29:09

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Logan <f...@e...pl> napisał(a):

> [...]

> spod pachy, albo nie.
> Nie liczę sytuacji wyjątkowych, bo nie o takich tu mowa.

Ale imo popadasz w skrajnosci, a nie to tez imo przekazal Kominek-imo dowalil
wszystkim, a bo to cera szara, a to kolor mu sie nie podoba, wiec mowie, ze
po 12 godzinach w robocie i wlos juz nie tak puszysty, i cera sie moze
swiecic (nie chce mi sie poprawiac makijarzu co 2 godziny).

> Widziałem. Wydaje mi się, że są niedomyte, bo nie są w stanie się sprawnie
> umyć tak jak Ty, czy ja.
Albo maja tandetny gust, albo super-hiper przekonanie o wlasnej pieknosci -
skoro bezkrytyczne sa nastolatki, to myslisz, ze nie wyrosna z nich 60-letnie
strachy na wroble?

> Kwestia gustu. Jeśli tak bardzo Cię to razi, spróbuję sie ograniczyć.
Razi w konwencji, ze temat blachy i imo klac nie trzeba, no chyba, ze sie
akurat walnelas w kolano ;-)

Zdrowki
Hania

1. Data: 2004-04-07 12:29:17

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-04-07 13:01:02

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 7 Apr 2004 12:29:09 +0000 (UTC), na pl.rec.uroda, Hania napisal(a):

> Albo maja tandetny gust, albo super-hiper przekonanie o wlasnej pieknosci -

Gust to też kwestia wieku. Te kobiety kształtowały swój gust, kiedy nas nie
było jeszcze na świecie i nie w tym temacie nie zrobimy.

> no chyba, ze sie
> akurat walnelas w kolano ;-)

ROTFL! Możesz jeszcze raz powtórzyć to słowo na "w"? :D

1. Data: 2004-04-07 13:20:13

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Logan <f...@e...pl> napisał(a):

> Gust to też kwestia wieku. Te kobiety kształtowały swój gust, kiedy nas nie
> było jeszcze na świecie i nie w tym temacie nie zrobimy.
..ale tez moga sobie popatrzec na zadbane rowiesniczki i wnioski wyciagnac ;-
)))

> ROTFL! Możesz jeszcze raz powtórzyć to słowo na "w"? :D

"walnęłaś", nie uzywam polskich czcionek...
..a jak sie w a l n e l a s w kolano, to i kurwy zrozumiem, a imo z powodu
cudakow w metrze nie ma co sobie cisnienia podnosic.

A ja dalej jestem ciekawa, coz za Bratpit i inny Dzordzklunej z tego naszego
Kominka, ze zadna mu w oko nie wpadla, no, no.

Zdrowki
Hania

1. Data: 2004-04-07 17:51:14

Temat: Ja tez przejechalam sie metrem:)
Od: Artur <a...@u...roznosci.net> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm... nie chce sie czepiac, ale ostatnio jak z Kominkiem go
sprawdzalismy to wygladal na faceta. Co prawda Kominek nie byl pewny, a
ja uwierzylem na slowo. On tez twierdzil, ze mu sie kobiety podobaja,
ale wynika z tego, ze Logan to lesbijka. ;)

A.

PS. A mowilem Kominek, ze nie masz u niego/niej szans... :-P

Re: mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Re: Która trwała najlepsza na długie włosy??
Re: Ja tez przejechalam sie metrem:)
Re: Ja tez przejechalam sie metrem:)
hmmm :)