Ja tez przejechalam sie metrem:)

1. Data: 2004-04-06 17:06:39

Temat: Ja tez przejechalam sie metrem:)
Od: " megan" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam cieplo wszystkie urodziwe Grupowiczki i niegrzecznych Grupowiczow!

Zainspirowana krytycznym w swej tresci mailem niejakiego Kominka oraz
korzystajac z faktu, iz samochod mam w warsztacie, postanowilam wybrac sie
do pracy metrem i naocznie sprawdzic, na co moze liczyc meski zdobywca,
spragniony na wiosne plci przeciwnej. Holdujac przekonaniu, ze najlepiej
oceni kobiete kobieta, solennie sobie przyrzeklam, ze powstrzymam swoja
ognista i dzika zazdrosc i postaram sie wyszukac jakies ladne dzieczyny,
zeby potem usiasc do komputera i utrzec Kominkowi nosa jakims zjadliwym
mailem, w ktorym podam numer wagonu i na jakich dokladnie stacjach moze
poogladac on sobie eleganckie slicznotki.
Uzbrojona w bilet, najnowszy numer "Polityki" (dla zmylki) i opakowanie tik-
takow podazylam w strone stacji metra.
Niestety, drogie panie, juz po skasowaniu biletu przezylan nie lada
rozczarowanie, kiedy to stratowala mnie jakas, nawet milej aparycji,
brunetka. Nie wiem, czy by sie Kominkowi spodobala, bo wprawdzie wlosy miala
puszyste, co bylo jej atutem, ale ostentacyjnie zula gume i poprawiala co
chwila poszarpane u dolu spodnie koloru zgnilozielonego. Kiedy zziajana
dopadlam jakiegos miejsca i zamierzalam rozlozyc gazete, doszedl do mnie
duszny zapach mojej sasiadki, najwyrazniej zwolenniczki hinduskich sklepow z
odzieza. Zdyskwalifikowalam ja od razu. Kobieta, siedzaca vis a vis, miala
co prawda kunsztowny makijaz (chociaz na moj gust zdecydowanie za duzo
podkladu), ubrana byla w ladny kostium, za to jej buty, ktorych swietnosc
dawno minela, rozpaczliwe wolaly o paste lub chociaz przetarcie sciereczka,
ze nie wspomne o powycieranej i brzydkiej skorzanej torebce. Powoli
opanowywalo mnie defetystyczne myslenie, kiedy na jednej ze stacji wkroczyla
nareszcie do wagonu dlugowlosa szatynka w seksownej kiecy, rajstopach jak
mgielka i butach na obcasach. Towarzyszyl jej wysoki blondyn (nawet niezly)
i juz zatarlam rece, ze oto zdobylam upragniony dowod, kiedy owa pieknosc
sie usmiechnela. Nie dosc, ze miala krzywe i zolte zeby to jeszcze jej
smiech, a raczej kwik, przypomnial odglosy zazynanego bawolu. Dalej staly
jeszcze dwie dziewczyny, na oko studentki z plecakami, w skorzanych
kurtkach, dzinsach i adidasach, kompletnie aseksualne, bez makijazu z
wlosami zawiazanymi w konski ogon. Twarze tez jakby konskie, ale sie juz tak
bardzo nie przygladalam, bo pociag zatrzymal sie na nastepnej stacji i widok
przyslonila mi ladna blondynka z krotkimi wlosami i odslonietym pepkiem.
Paznokcie ladne, tu nie mialam sie do czego doczepic, wlosy czyste, cera
zdrowa i promienny usmiech. Gdyby na moim miejscu siedzial Kominek pewnie
zawylby z rozkoszy, bo jej pepek byl na wyskosci moich oczu. Wszystko byloby
dobrze, gdyby jej uroczy brzuszek nie wylewal sie ze spodni. W pierwszej
chwili myslalam, ze napiety guzik nie wytrzyma takiej presji i wystrzeli mi
w oko. Dziewczyny! Blagam Was! Jesli macie rozmiar 40 nie wbijajcie sie w
36, bo nie dosc, ze jest to niebezpieczne dla wspolpasazerow to w dodatku
obraza i godzi w poczucie estetyki.
Powstrzymam sie od dalszej krytyki i nie napisze, kto dosiadal sie na
nastepnych stacjach i ze 3/4 kobiet nosi takie same czarne spodnie, do tego
okropne buciory i czarne lub brazowe kurtki, ktore dobre sa moze na pogrzeb,
ale w wiosenny sloneczny dzien wygladaja tragicznie. Fakt pozostaje jednak
faktem, ze najbardziej elegancka pania, ktora udalo mi sie wyluskac z tego
jednorodnego tlumu byla starsza pani o siwych, krotkich wlosach, w swietnie
skrojonym bezowym plaszczu i takiego samego koloru butach, przepiekna
apaszka na szyi i z dyskretnie zaznaczonymi szminka ustami. Ale na boga ona
miala ponad 60 lat!!!! To nie jest kobieta, ktora mozna poderwac! Chociaz z
drugiej strony, jak Kominek pojezdzi jeszcze troche tym metrem nie bedzie
mial wyboru;)
Apeluje do Was, dziewczyny! Zadbajcie o swoja cere, zeby byla zdrowa, o
paznokcie, zeby byly czyste, popedzcie na wiosne do fryzjera, z uwaga
przejrzyjcie swoja wierzchnia i spodnia garderobe i dokupcie co trzeba, nie
zlewajcie sie najkosztownijeszymi perfumami, ktore nie pasuja do calosci i
przede wszystkim badzcie usmiechniete, ale takim promiennym usmiechem o
zdrowych zebach. Zadbajcie o siebie, a tacy goscie jak Kominek nie beda
mieli o czym pisac, a was moze spotac mila niespodzianka, bo jakis fajny
koles rzuci na was okiem, a moze i nawet zaprosi do kina. Bo w koncu jakies
poczucie estetyki, nikle bo nikle, ale jednak, posiada nawet mezczyzna.
Final mojego przejazdu do pracy byl taki, ze spotkawszy w pracy uroczego
kolege, na jego pytanie "cos ty dzisiaj jakos kiepsko wygladasz?"
odpowiedzialam "bo jechalam metrem".

Wesolych Swiat

Megan

1. Data: 2004-04-06 17:22:34

Temat: Re: Ja tez przejechalam sie metrem:)
Od: Kacper Perschke <r...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Szanowna megan!

1) Tak pokierowałem swoim życiem, że samochodu nie mam,
a metrem jeżdżę ze trzy razy w tygodniu.
a) Osoby jeżdżące środkami komunikacji miejskie będą wyglądały
gorzej niż użytkownicy samochodów, bo są bardziej umęczone.
b) Za każdą wizytą w metrze zauważam 3 do 10 kobiet zwracających
moją uwagę swoją urodą.

2) Kominek wychynął z bagna, w którym jego maniery nie robią już
na nikim wrażenia, więc musiał sobie poszukać innych ofiar.
Tam się już zresztą swoim wyczynem pochwalił.

KAcper
--
Dla mail'ujących: na imię napewno nie mam repcak.

1. Data: 2004-04-06 17:23:02

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " megan" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam cieplo wszystkie urodziwe Grupowiczki i niegrzecznych Grupowiczow!

witam
a moze by ktoras sie przejechala metrem celem ocenienia meskiej czesci
naszego spoleczenstwa?
ja niestety sie nie przejade bo do nas na slask jeszcze metro nie dotralo :)

pozdr

1. Data: 2004-04-06 17:23:03

Od: " megan" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki <m...@m...pl> napisał(a):

> [...]
> naszego spoleczenstwa?
> ja niestety sie nie przejade bo do nas na slask jeszcze metro nie

Jak nastepnym razem zepsuje mi sie samochod nie omieszkam opisac swoich
spostrzezen na temat przystojnych i zadbanych panow:)
A zapewniam, powstanie dwa razy dluzszy mail:)

Megan

1. Data: 2004-04-06 17:26:07

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

megan <p...@g...pl> napisał(a):
> Ale na boga ona miala ponad 60 lat!!!! To nie
> jest kobieta, ktora mozna poderwac!

A dlaczego nie mozna poderwac takiej pani? Nie mam na
mysli mlodego chlopaka, ale jakis sympatyczny pan w
odpowiednim wieku...
Nina

1. Data: 2004-04-06 17:32:23

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " megan" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

Grupowiczow!
> Jak nastepnym razem zepsuje mi sie samochod nie omieszkam opisac swoich
> spostrzezen na temat przystojnych i zadbanych panow:)
> A zapewniam, powstanie dwa razy dluzszy mail:)

nie zycze ci zle, ale juz nie moge sie doczekac tego posta ;)
pozdr

1. Data: 2004-04-06 18:37:04

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

megan wrote:

> [...]
> do pracy metrem i naocznie sprawdzic, na co moze liczyc meski zdobywca,
<ciach>

No niestety, polska przecietnosc sie klania, w dodatku ta nieposiadajaca
wlasnych samochodow... Moje wrazenia (metro na codzien) sa podobne - ale
co jakis czas zdarza sie taka sztuka, ze az mnie kusi podejsc i spytac,
gdzie kupila kosmetyki albo ciuchy.

Szkoda, ze nie jechalas po poludniu w strone Mlocin - prawie cala linie
przejechalo "cos" w swiezo wypastowanych butkach z okraglymi czubkami i
zgrabnej pikowanej kurteczce, z dyskretnym makijazem i pachnace Rosa
Neroli. No i ta burza swiezo ufarbowanego rudego pierza a la Nicole
Kidman w Moulin Rouge - wspominalam tu kiedys, ze kocham moja fryzjerke
;)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-04-06 19:24:13

Od: Outcast <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

megan wrote:

[ciach}

> Final mojego przejazdu do pracy byl taki, ze spotkawszy w pracy uroczego
> kolege, na jego pytanie "cos ty dzisiaj jakos kiepsko wygladasz?"
> odpowiedzialam "bo jechalam metrem".

Pewnie zauwazyl Twoje brudne buty...

Outcast

1. Data: 2004-04-06 19:25:03

Temat: Odp: Ja tez przejechalam sie metrem:)
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No niestety, polska przecietnosc sie klania, w dodatku ta nieposiadajaca
> wlasnych samochodow...

...a ja bede bronic Polek,od niedawna bywam we Francji i poza Paryzem
spotykam w innych miastachw autobusie i metro same nijakie kobiety,
ktore nie dosc,ze ubrane w byle co,to jeszcze kazda rzecz z innej parafii.
Polki przynajmniej staraja sie dobrac to i owo.80 procent -zero makijazu
-jesli juz to szaro-bury.
Mlodziez,ktora ma w sklepach
cudownosci jest kilka poziomow ponizej polskiej mlodziezy,ktora
ubiera sie po prostu extra-ale to zauwazylam dopiero wlasnie tutaj.Moze
mlodziez francuska jest bardziej ekstrawagancka i bajerancka na
dyskotekach ale na codzien...ehhh -szkoda mowic.
Na tym tle Paryz wydaje mi sie enklawa elagancji i czaru i nie wiem czemu
jest inaczej w innych regionach
Pozdrawiam
Pusia(Strasbourg a czasami Bialystok)

1. Data: 2004-04-06 20:25:37

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

megan wrote:
> [...]
> postanowilam wybrac sie do pracy metrem i naocznie sprawdzic, na > co moze
liczyc meski zdobywca, spragniony na wiosne plci

Zależy jeszcze, jaki to "zdobywca". Po pierwsze, post Kominka to była
najzwyklejsza w świecie prowokacja i nie warto traktować tego poważnie. Po
drugie, jakoś nie bardzo jestem w stanie zrozumieć koncept, że kobiety mają
być "zwierzyną łowną" dla jakiegoś pana z nie wiadomo skąd.

> postaram
> sie wyszukac jakies ladne dzieczyny, zeby potem usiasc do
> komputera i
> utrzec Kominkowi nosa jakims zjadliwym mailem,

Czyli innymi słowy nakarmić trolla.

> w ktorym podam numer
> wagonu i na jakich dokladnie stacjach moze poogladac on sobie
> eleganckie slicznotki.

Ciekawe, czy one chciałyby oglądać jego? :>

> Nie dosc, ze miala krzywe i zolte zeby to jeszcze
> jej smiech, a raczej kwik, przypomnial odglosy zazynanego bawolu.

Akurat krzywe zęby nie zawsze są wadą, bo niektórym się takie podobają. Poza
tym, kto powiedział, że wszystkie mamy mieć idealnie równe i wybielone zęby?
Często odcień zębów to sprawa genetyczna i trudno jest wybielić je we
własnym zakresie bez wydawania kupy kasy na profesjonalne wybielanie u
dentysty.
Tak tutaj krytykujesz, a ciekawa jestem jak sama wyglądasz? Bo wg mnie, żeby
dokonywać tak surowej "selekcji", samemu trzeba być co najmniej bardzo
blisko ideału. A prawda jest taka, że większości z nas się wydaje, iż
wyglądamy nie wiadomo jak świetnie, co nie zawsze jest zgodne z prawdą. Poza
tym, tak gwoli ścisłości, metro to nie jest wybieg dla modelek ani casting
na miss świata. To jest środek komunikacji miejskiej, z której korzystają
różni ludzie. Sama dosyć często korzystam z metra i zupełnie nie zgadzam się
z tym, co tutaj wypisujesz. Nie zaobserwowałam jakoś, żeby wszystkie
dziewczyny podróżujące w ten sposób były niemiłe, brzydkie i nie dbały o
higienę. Wyolbrzymiasz, bo widocznie masz zawyżone mniemanie o sobie samej.

> [...]
> zeby byly czyste, popedzcie na wiosne do fryzjera, z uwaga
> przejrzyjcie swoja wierzchnia i spodnia garderobe i dokupcie co

A jak którejś na to nie stać? Na to chyba nie wpadłaś w swoich przydługich i
nudnych wywodach. Poza tym ten komentarz o cerze przypomina mi list w
jakiejś badziewnej gazetce dla plastykowej młodzieży, w której pewna
dziewczyna skrytykowała ludzi z trądzikiem sugerując, że "te krosty to ich
wina". Ja z chęcią obejrzę Twoją fotkę i z jeszcze większą przyjemnością
powytykam Ci to wszystko, co uważam za mało ciekawe w Twojej osobie. A
jestem pewna, że znajdę co najmniej kilka takich rzeczy. Wiesz dlaczego?
Dlatego, że każdy z nas ma jakieś wady, a jak ktoś chce za wszelką cenę
pokrytykować to każdy powód jest dobry.

> Zadbajcie o siebie, a tacy
> goscie jak Kominek nie beda mieli o czym pisac,

Zapewniam Cię, że tacy ludzie jak on zawsze będą mieli ochotę pisać o byle
czym. A to dlatego, że jak ktoś jest trollem internetowym, to specjalnie
wysyła na grupy takie durne posty, żeby sprowokować co naiwniejszych do
odpowiadania.

> a was moze spotac mila niespodzianka, bo jakis fajny koles rzuci > na was
okiem, a moze i nawet zaprosi do kina.

Jesteś po prostu śmieszna. Uważasz, że te wszystkie dziewczyny, które jeżdżą
metrem to samotne i sfrustrowane kobiety, których nikt nie chce zaprosić do
kina? ;-) Albo naczytałaś się za dużo szmatławców i naoglądałaś kiepskich
seriali, albo po prostu masz niewiele lat i stąd ta powalająca naiwność,
żeby nie napisać głupota.

> Bo w koncu jakies poczucie estetyki, nikle bo
> nikle, ale jednak, posiada nawet mezczyzna.

Szkoda, że Ty nie posiadasz czegoś takiego jak wyrozumiałość i umiarkowanie
w formowaniu osądów.

> Final mojego przejazdu do
> pracy byl taki, ze spotkawszy w pracy uroczego kolege, na jego
> pytanie "cos ty dzisiaj jakos kiepsko wygladasz?" odpowiedzialam > "bo
jechalam metrem".

Biedactwo. Jeśli dzisiaj mnie ktoś zapyta, dlaczego kiepsko wyglądam, to bez
zastanowienia odpowiem: "przeczytałam post megan". :>

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

Re: Ja tez przejechalam sie metrem:)
Pomocy!!szukam perfum!!