Jadło z szybkowaru

1. Data: 2001-12-27 23:03:31

Temat: Jadło z szybkowaru
Od: "Jacek R" <J...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
od 4 tyg. jestem szczęśliwym posiadaczem szybkowaru prod indyjskiej
niestety przepisy kulinarne zawarte w instrukcji dotyczą rodzimej kuchni
hind.
może ktoś z szanownych grupowiczów zna jakieś zjadliwe potrawy z tego
wspaniałego wynalazku
Pzdr
Jacek

1. Data: 2001-12-28 06:24:25

Temat: Re: Jadło z szybkowaru
Od: <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może ktoś z szanownych grupowiczów zna jakieś zjadliwe potrawy z tego
> wspaniałego wynalazku

Golonka (jeśli lubisz bo ja nie) i extra ziemniaki pieczone - nie tracą aromatu.

*p*

1. Data: 2001-12-28 08:21:57

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: Jacek R <J...@p...onet.pl>

> [...]
> hind.
> może ktoś z szanownych grupowiczów zna jakieś zjadliwe potrawy z tego

Wszelkiego typu gulasze (mam dosc szeroki repertuar, ale nie pisze, bo sa na
winie), duszone wolowiny i wieprzowiny, rosol (mozna go przerobic na inne
zupki, ale wielce aromatyczny jest). Gotowalam w nim mieso na pasztet.

--
Macabra
When God made man, she was only testing

1. Data: 2001-12-28 09:14:19

Od: "Ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek R" <J...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> może ktoś z szanownych grupowiczów zna jakieś zjadliwe potrawy z tego
> wspaniałego wynalazku
To rzeczywiscie swietny wynalazek, bo wszystko gotuje sie
blyskawicznie. Chyba tylko ziemniakow i mleka w nim nie gotowalam. Bardzo
dobrze wychodzi ryz. Musisz tylko kierowac sie instrukcja, bo z tym
urzadzeniem trzeba raczej ostroznie postepowac, zeby nie skonczylo sie tak
jak u mnie, kiedy szybkowar "wybuchl" i cala zawartosc /buraki gotujace sie
na salatke/ znalazly sie na suficie i na scianach, a czerwony wrzatek zalal
cala kuchnie. Jak mi powiedzieli znawcy przedmiotu i tak mialam szczescie,
ze nikomu z domownikow nic sie nie stalo.

1. Data: 2001-12-28 10:08:23

Od: <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak mi powiedzieli znawcy przedmiotu i tak mialam szczescie,
> ze nikomu z domownikow  nic sie nie stalo.

Bo ta mała dziurka to nie uszkodzenie, czy niedoróbka tylko zawór
bezpieczeństwa... a druga dziurka również i nie wolno ich niczym zatykać.

*p*

1. Data: 2001-12-28 22:19:55

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Dec 2001 10:14:19 +0100, "Ewa" <t...@w...pl> wrote:

> [...]
>cala kuchnie. Jak mi powiedzieli znawcy przedmiotu i tak mialam szczescie,
>ze nikomu z domownikow nic sie nie stalo.

W ogole trzeba miec niezla instrukcje i troche poeksperymentowac -
taki np. kalafior gotuje sie piec minut od poczatku wrzenia do
zestawienia z ognia. Przedluzenie tego czasu do siedmiu minut powoduje
ze kalafiora nie daje sie wyjac... Podobnie z immymi produktami -
trzeba dokladnie uwazac ile sie gotuje bo mozna rozgotowac na papke.

--
Darek

1. Data: 2001-12-29 10:17:10

Od: "Paul" <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

To "danie" praktukowalem jak wozilem coreczke z kolezankami na narty, i
kiedy trzeba bylo zywic dzieci natychmiast po powrocie do domu.

Obsmaz na ostrym ogniu np. kotlety wieprzowe od razu w garnku jesli chcesz
(2 min z kazdej strony) + sol + pieprz
Wrzuc kartofle w kostkach, cebule przekrojona na pol albo pory, marchew i
kilka lyzek bulionu i to wszystko!
Zamknij STARANNIE twoj gar, i pamietaj ze chocby nie wiem co sie dzialo nie
wolno otwierac garnka przed wypuszczeniem calej pary! w przeciwnym wypadku
garnek zachowuje sie jak bomba.
Nie jest to wykwintna kuchnia, ale zatkanie dziobkow wrzeszczacym z glodu
dzieciom warte jest wszystkich poswiecen...
Przypuszczam ze wynalazce tego urzadzenia nie byl gastronomem ale raczej
zagoniona mama

--
Amicalement Paul Urstein

Tort Orzechowy
+ + + meble kuchenne - które kupić + + +
meble - kuchenne
Re: upieklam "sernik zajebisty"...
Mam Larousse'a !!!