+ + + meble kuchenne - które kupić + + +

1. Data: 2001-12-28 00:25:34

Temat: + + + meble kuchenne - które kupić + + +
Od: "Igres" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto pomoże mi zdecydować które z mebli kuchennych (polskie nie wchodzą w
grę) są najlepsze i gdzie można je zobaczyć w Polsce. (chodzi mi o firmę -
producenta mebli i jego przedstawiciela na terenie polski)
Oczywiście interesuje mnie relatywnie jakość do ceny

--
I...@i...pl

1. Data: 2001-12-28 11:19:32

Temat: Re: + + + meble kuchenne - które kupić + + +
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Igres" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> producenta mebli i jego przedstawiciela na terenie polski)
> Oczywiście interesuje mnie relatywnie jakość do ceny

A dlaczego polskie nie wchodzą w grę?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-12-29 09:16:54

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://jduszczynska.republika.pl
>
> I czy Ty w ogóle wiesz czego chcesz? czy jak jedna pani, co zamierzala miec
dwie kuchnie: jedna wyposazona tak super ekstra, , a druga do uzytku...
( autentyk, tego nie daloby sie wymyślic)
Dumna posiadaczka POLSKIEJ kuchni Qd

1. Data: 2001-12-29 09:56:37

Od: "Rafal" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Polskie meble nie są złe (bo, tak naprawdę, polska jest tylko obsługa maszyn
;). Ale polski montaż tychże mebli - ogólna tragedia. Miałem w poprzednim
mieszkaniu meble polskiej firmy "F". Fajne były, tyle, że panowie montażyści
nie zabezpieczyli blatu przy zmywarce, w związku z czym spuchł i trzeba go
było po kilku miesiącach wymienić. W nowym mieszkaniu zainwestowałem więc w
meble polskiej firmy "D". Są jeszcze fajniejsze, tyle, że panowie montażyści
też źle zamontowali blaty (tym razem przy zmywarce i przy zlewozmywaku), w
związku z czym, podobnie jak poprzednie, są już do wymiany. Ciekawe, czy
zachodnie szafki po 10.000 za sztukę montują podobni "fachowcy"?

Rafał

1. Data: 2001-12-29 10:30:05

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> związku z czym, podobnie jak poprzednie, są już do wymiany. Ciekawe, czy
> zachodnie szafki po 10.000 za sztukę montują podobni "fachowcy"?

Dokładnie tak - jest to kwestia montażu i _projektu_, a nie mebla
jakotakiego...
--
Joanna, co to ma źle zmontowaną lodówkę z szafką... :-(
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-12-29 11:22:43

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal <_...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości: ...

>Polskie meble nie są złe (bo, tak naprawdę, polska jest tylko obsługa
maszyn
>;). Ale polski montaż tychże mebli - ogólna tragedia. Miałem w poprzednim
>mieszkaniu meble polskiej firmy "F".

Kiedy slysze o meblach firmy F to mi sie slabo robi. Meble moze i
nienajgorsze, ale obsluga rzeczywiscie DRAMATYCZNA, od salonu sprzedazy
poprzez transport po montaz (ten ostatni wykonalismy sami, podziekowalismy
firmie F za wspolprace ostatecznie i juz nigdy wiecej)
Mam traumatyczne wspomnienia. Na meble zamiast 3 tygodni czekalam ponad 6,
potem okazaly sie wybrakowane, na dostawe czesci nastepne 3 tygodnie i
dodatkowo nie chcieli przywiezc mi ich do domu. Zrobilam karczemna awanture
i dopiero wtedy dowiezli. 2 tyg, pozniej zadzwonila do mnie pani, ze czesci
juz sa i moge je sobie odebrac.... a ja juz dawno mialam zamontowane.
BALAGAN!

>Ciekawe, czy
>zachodnie szafki po 10.000 za sztukę montują podobni "fachowcy"?

Niestety, obawiam sie, ze tak...
Margolka Sularczyk + Kopytko (~15.03.2002)

http://panda.bg.univ.gda.pl/~malgos

1. Data: 2001-12-29 11:53:41

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakotakiego...
> --
> Joanna, co to ma źle zmontowaną lodówkę z szafką... :-(

ja mam naprzykład meble niemieckie, ale jak dobrze doczytasz, to na
niektórych nalepkach jest Made in Poland ;-)) Kuchnię projektowałem sam, a
składałem z teściem. Lewy zmywak firmy Franke, zmywarka Bosch, lodówka
Liebherr. Lodówka i zmywarka nie są wbudowane tylko obudowane. Z przyczyn
techniczno-taktycznych. Blaty (bo są po obu stronach kuchni) są na słusznej
wysokości, a nie tak, jak norma prawi. Z tego względu musiałbym dorobić
cokół 10cm zmywarce. A lodówkę nieobudowaną można wyciągnąć i odkurzyć a na
dodatek ma lepszą cyrkulację powietrza. Za to kuchnia (gazowe palniki i
piekarnik + grill elektryczny + termoobieg) jest wbudowana. Najważniejsze,
to dobrze uszczelnić, no i takie gadżety, jak wysuwane szafki, tzw
apoteczne. Internetu w kuchni chwilowo nie ma, ale jak znajdę komputer
kuchnio-kompatybilny (zmywalny ekran i klawiatura ;-)) to się i kuchnię
podłączy. Ale lodówce nie dam praw dokonywania zakupów samodzielnie!

Aha, tak dla ciekawskich. Cenę kuchni liczy się w Niemczech "na metry".
Jeden metr bieżący kuchni (szafki wiszące i dół do kupy) taniej kosztuje
ok. 1000DM, przyzwoitej rzędu 2.5-3.5kDM. Liczy się kompletny osprzęt
(lodówka, piekarnik, kuchenka, mikrofalówka, etc). Pomaga to oszacować
koszty, z którymi trzeba się liczyć.
Do projektowania użyłem programu Corel Draw oraz papieru milimetrowego ;-))

Waldek

1. Data: 2001-12-29 12:45:45

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dwie kuchnie: jedna wyposazona tak super ekstra, , a druga do uzytku...
> ( autentyk, tego nie daloby sie wymyślic)

bo to jest zwyczaj na nowobogackiej wsi - naprawde!!! moja znajoma tez ma 2
kuchnie - jedna droga, dla oka gosci, prawie sie z niej nie korzysta, zeby
sie nie zniszczyla, a druga bylejaka, na ktorej codziennie sie gotuje.
ROFTL:))))

1. Data: 2001-12-29 13:57:01

Temat: Odp: + + + meble kuchenne - które kupić + + +
Od: "Kah'reIk" <c...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego polskie nie wchodzą w grę?
> --
> Joanna
Myślę,że polskie meble też mogą wchodzić w grę.Kuchnię wymieniałam
dokładnie rok temu, a że
mam blisko do Kalwarii to pojechałam zobaczyć co tam oferują. Jeśli ktoś
pamięta meble kalwaryjskie sprzed lat, to teraz to już zupełnie inny
świat.Od wzorów i kolorów może zakręcić się w głowie. W efekcie przyjechał
do domu wybrany przez nas wykonawca i wspólnie ze mną zaprojektował kuchnię,
tak żeby była funkcjonalna i ładna, a w naszych blokach to nie jest łatwe.
Na wykonanie i montaż też nie narzekam.Cena była na nauczycielską kieszeń.
Jeśli nie masz daleko do Kalwarii, to radzę zobaczyć co tam oferują.
Rozmawiaj jednak tylko z wykonawcami którzy należą do cechu.
Pozdrawiam zadowolona ze swej kuchni Ramzes-a.

1. Data: 2001-12-29 14:10:41

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ROFTL:))))
>
> O Matko Bosko!!! Zostałam rzucona na kolana!!!!!!!!!!!!!!

A na teamt kuchni to ja mam jaknajlepsze doswiadczenia. robilam 3 lata temu.
projektowalam sama ( poprzednie 3 lata, z mierzeniem wysokosci garów i kubków
włącznie), za to dzisiaj mam dokladnie jak mi potrzeba na 6 m2.
Skorzystalam z architekta przy kolorystyce. Architekt okazalo sie posredniczyl
w wykonaniu maebli. Żadna wielka firma, jakis stolarz.Skorzystałam i nie
żałuje. Wykonanie bardzo dobre,architekt pilnowal montażu osobiscie, a jkośc
taka, że montażystom dodałam 10% premii. Wszystko pouszczelniane silikonem, nic
sie nie dzieje....
Z fanaberii mam witrażowe szybki... No i jest to kuchnia do uzytku!!! (
świetnie sie sprząta).Ososbiscie radzę omijać salony kuchenne. Pozdrawiam
meblowo Qd

meble - kuchenne
Re: upieklam "sernik zajebisty"...
Mam Larousse'a !!!