Jajka w mikrofalowce

1. Data: 2001-10-18 14:50:10

Temat: Re: Jajka w mikrofalowce
Od: Bogusław Kempny <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> Teoretycznie powinno pomoc owiniecie jajka folia aluminiowa i wlozenie
> go do pojemnika z woda.

Jestes pewien tej folii aluminiowej? Wedlug mnie zrobi wielkie bum.

BK

1. Data: 2001-10-18 20:24:40

Temat: Jajka w mikrofalowce
Od: "Adam Kubiczek" <k...@w...student.uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nieczynny piec gazowy a "chcem" sobie jajko na twardo zjeść. Niestety,
próba zrobienia jajka w kuchence mikrofalowej spowodowała jedynie wybuch
badanego obiektu :) Czy ktoś poradzi jak te jajo w tej kuchence ugotować?

Adam

1. Data: 2001-10-18 21:23:47

Od: "arielka" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Kubiczek" <k...@w...student.uci.agh.edu.pl> wrote in message
> [...]
> badanego obiektu :) Czy ktoś poradzi jak te jajo w tej kuchence ugotować?

hi hi -))
sa specjalne pojemniczki do gotowania w mikrofalowce jajek .
arielka

1. Data: 2001-10-18 21:56:44

Od: "Adam Kubiczek" <k...@w...student.uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arielka" <a...@s...ca> napisał w wiadomości

> hi hi -))
> sa specjalne pojemniczki do gotowania w mikrofalowce jajek .
No tak, czyli nieprędko sobie zjem :) Jak taki pojemnik wygląda i gdzie go
znaleźć?

pozdr
Adam

1. Data: 2001-10-19 02:41:57

Od: "arielka" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Kubiczek" <k...@w...student.uci.agh.edu.pl> > > >> No tak, czyli
nieprędko sobie zjem :) Jak taki pojemnik wygląda i gdzie go
> znaleźć?
>
> pozdr
> Adam
nie wiem gdzie w Polsce bo mieszkam w Kanadzie .. Do jajek to był taki
stelarz i tam sie wkładało pojemnik z przykrywka a do niego jajko .Mozna
było ugotowac 4 jajka na miekko i był jakis inny pojemnik na jajka sadzone.
pozdro arielka

1. Data: 2001-10-19 05:46:24

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> badanego obiektu :) Czy ktoś poradzi jak te jajo w tej kuchence ugotować?

Teoretycznie powinno pomoc owiniecie jajka folia aluminiowa i wlozenie

Wladyslaw

1. Data: 2001-10-19 06:05:57

Od: "Claudie" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie sadzilam, ze ktos dzisiaj jeszcze nie wie o tym, ze jajek nie mozna
gotowac w mikrofali :-))

Użytkownik "Adam Kubiczek" <k...@w...student.uci.agh.edu.pl> napisał w
wiadomości news:9qndmq$h9k$1@news.onet.pl...

1. Data: 2001-10-19 06:20:46

Od: "Adam Kubiczek" <k...@w...student.uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie sadzilam, ze ktos dzisiaj jeszcze nie wie o tym, ze jajek nie mozna
> gotowac w mikrofali :-))
To te durne facety :)) Ale tak naprawdę to w instrukcji jest wypisany czas i
moc gotowania jajek więc wyraźnie zasugerowano, że da się je gotować.

pozdr
Adam

1. Data: 2001-10-19 06:26:43

Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> wrote in message

Niestety,

> Teoretycznie powinno pomoc owiniecie jajka folia aluminiowa i wlozenie
> go do pojemnika z woda.

Sa dwie metody gotowania jajek w mikrofali. jedna to zrobienie dziurki w
skorupce w miejscu gdzie znajduje sie pecherzyk powietrza, druga to kupienie
takiej specjalnej plastikowej miseczki (ale jajko ugotowane w niej troche
inaczej smakuje...). W pierwszej metodzie jajko nie wybucha - przez dziurke
ulatuje po prostu nadmiar powietrza...

1. Data: 2001-10-19 06:40:47

Od: "Ines" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Kubiczek" <k...@w...student.uci.agh.edu.pl> napisał w
wiadomości news:9qnj3d$nbl$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "arielka" <a...@s...ca> napisał w wiadomości

> ugotować?
> No tak, czyli nieprędko sobie zjem :) Jak taki pojemnik wygląda i gdzie go
> znaleźć?

Oj, chyba taniej ciebie wyniesie pojsc do restauracji, baru itp i zamowic te
jajka na twardo,niz kupowac takie pojemniczki... A na dodatek szybczej
bedzie. W miedzyczasie i piec gazowy sie naprawi, he he.
Pozdrawiam
Ines

AMBASADOR ale inny
Kebab