Re: Jak

From: "x" <y...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak
Date: Tue, 25 Jul 2006 19:52:51 +0200
<e92l97$45d$1@inews.gazeta.pl> <e92nrm$186$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e933vp$7fc$1@inews.gazeta.pl> <e935g3$bav$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e93d57$b8a$1@inews.gazeta.pl> <e93ha0$sls$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e93r73$8to$1@inews.gazeta.pl> <e94thp$4ed$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e950lq$80f$1@inews.gazeta.pl> <e95537$mag$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e95atl$mq3$1@inews.gazeta.pl> <e97pkd$2in$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e97stu$keb$1@inews.gazeta.pl> <e97ulp$eo0$1@nemesis.news.tpi.pl>
<e9809m$4cr$1@inews.gazeta.pl> <e981cd$2r$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e98718$2ti$1@inews.gazeta.pl> <e9aemg$b7u$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e9digc$8ic$1@inews.gazeta.pl> <e9g6dc$jef$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e9gc9r$nu$1@amigo.idg.com.pl> <e9ielh$2oc$1@atlantis.news.tpi.pl>
<ea2ttf$djq$1@amigo.idg.com.pl> <ea4rs8$q4b$1@nemesis.news.tpi.pl>
<ea4v11$a1b$1@amigo.idg.com.pl> <ea51gf$9pp$1@nemesis.news.tpi.pl>
<ea5k1c$eib$1@amigo.idg.com.pl>

> Duzo stracilem? Sadzisz, ze bardzo bym sie rozczulil? ;-)

;) na pewno nie wywołała bym w Tobie pozytywnych uczuć...

> Chyba tak. Taka hiper-neotenizacja kobiet (ponoc blondynek w
> szczegolnosci) podobno wyewoluowala wlasnie w celu manipulacji
> mezczyznami. Vide:
> [ http://en.wikipedia.org/wiki/Neoteny#Neoteny_in_huma
ns ]
> [ http://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_attraction ].

akurat w moim życiorysie mężczyźni pojawiali się albo po tym jak widzieli
mnie nadąsaną, albo histerycznie śmiejącą się, więc chyba rzeczywiście "tak
macie"... ;)

> Ok. Ale chodzilo mi precyzyjnie o to, czy nadasane dziecko staje sie dla
> kobiety bardzie pociagajace? Lubisz "pocieszac" dzieci?

nieee, nie koniecznie... raczej nie pocieszam obcych dzieci, a moje się nie
dąsa. Ale jak widzę smutne dziecko na które drze się jakaś baba, to chętnie
bym je przytuliła, a babie odwinęła...

> W tym sek, ze chyba polprawda (no, moze dwietrzecieprawda)...
>
> Takie podejscie do dzieci (przyjazne, opiekuncze) jest typowe dla kobiet,
> ale nie koniecznie dla mezczyzn. Mezczyzni wrecz przeciwnie - dosc czesto
> sa wobec dzieci nawet agresywni (zaniedbuja, maltretuja, zabijaja...),
> szczegolnie wobec dzieci nie-swoich, bac wobec takich, co do ktorych maja
> podejrzenia, ze nie sa ich (tylko przyslowiowego sasiada czy listonosza).
> W niktorych kulturach (np. plemie Tikopia i Yanomamo) zabicie dzieci z
> poprzedniego zwiazku jest *warunkiem* poslubienia dzieciatej kobiety...

straszne to co piszesz...

> Np. jeden moj kolega, gdy adorowal swoja obecna dziewczyne, pozyczyl od
> jakiegos znajomego zdjecie jego (sic!) malej coreczki i stawial je na
> polce, gdy ta dziewczyna go odwiedzala! Inny kolega mial cala kolekcje
> swoich zdjec ze swoja malutka siostrzyczka na rekach, a zdjecia te z
> premedytacja wykorzystywal do "bajerowania" lasek...

bo to świnie... a dziewuchy naiwne jak daly sie na to nabrać.

> Jesli chodzi o mnie, to chyba nie jestem zbyt pro-dzieciecy. Pisze
> "chyba", bo w swoim zyciu nie czesto mialem kontakt z dziecmi i byc moze
> nie mialem jeszcze okazji odczuc do nich jakiejs szczegolnej sympatii. Ale
> za to bardzo lubie zwierzeta domowe, zwlaszcza piesy. W domu zawsze mialem
> piesow jak mrowkow :-)

ja dopóki nie urodziłam córeczki nie chciałam w ogóle mieć dzieci, więc nie
dziwię się Twojemu nastawieniu.

> Hmmm... Jak mam rozumiec ten okrzyk? Jako "dziekuje, wybawco!" czy jako
> "no, wreszcie sie palancie domysliles..."? ;-)

;) dziękuję WYBAWCO, dobrze że się domyśliłeś!
;)

pozdrawiam,