Jak "to" robia lesbijki?

1. Data: 2006-07-12 00:29:36

Temat: Jak "to" robia lesbijki?
Od: "quasi-biolog" <q...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Popularne wyobrazenia odpowiadajace na postawione w tytule pytanie zostaly
przedstawione, w opublikowanym dzisiaj w portalu Onet.pl artykuliku ze
szmatlawca "Naj" (nr 27/2006), jako jeden z homo-mitow:
[ zdrowie.onet.pl/1345001,2042,0,1,,trudno_sercu_rozka
zywac,seks.html ]

"MIT 5: Lesbijki sięgają po różne gadżety, geje wolą seks analny.
Wyniki badań świadczą, że nie wszyscy geje uprawiają seks analny - przyznaje
się do tego średnio połowa testowanych. Seks analny uprawiają też pary
heteroseksualne, czyli takie, które nie muszą tego robić. Nieprawdą jest też,
że wszystkie lesbijki używają sztucznych penisów. Popularny jest wśród nich
też seks oralny lub wzajemna masturbacja, uprawiane też przez osoby
heteroseksualne."

Trudno sie takiemu wyobrazeniu dziwic, zwazywszy ze materialy pornograficzne -
skierowane w wiekszosci do heteroseksualnych mezczyzn - przedstawiaja seks
lesbijski jako ostra rypanke za pomoca przeroznych, zwykle dosc pokaznych
rozmiarow, fallicznych instrumentow oraz penetrujacego pochwe lub odbytnice
ramienia (fisting). Produkcje ukazujacy seks miedzy dwiema kobietami w formie
bardziej lagodnej sa chyba stosunkowo nieliczne i traktowane jako wrecz
"elitarne", np.:
[ www.clublez.com/movies/viv_thomas/viv_thomas_videos/
index.html ].

Jednak badania naukowe (tu powoluje sie na dane z UK z 2004r)
[ sti.bmjjournals.com/cgi/reprint/79/2/147 ] pokazuja, ze prawdziwe
lesbijki odnosnie praktyk seksualnych maja zupelnie inne preferencje. Jak
widac w zestawieniu z tab. 3., najpopularniejszymi lesbijskimi technikami sa:
1. cunnilingus (czesto: 72%, czasami: 25%);
2. penetracja pochwy palcami (czesto: 84%, czasami: 13%);
3. wzajemna masturbacja (czesto: 71%, czasami: 24%).

Rozpropagowane w pornolach hardcorowe procedury sa znacznie mniej popularne:
6. penetracja pochwy zabawkami (czesto: 16%, czasami: 37%);
7. fisting waginalny (czesto: 16%, czasami: 17%);
..
10. penetracja odbytnicza zabawkami (czesto: 4%, czasami: 12%);
11. fisting odbytniczy (czesto: 2%, czasami: 3%).

Jak pokazuja badania, pornografia lesbijska dziala na heteroseksualnych
mezczyzn *silniej* niz pornografia heteroseksualna. W przypadku kobiet
sytuacja wyglada znacznie ciekawiej, gdyz te bez wzgledu na swoja orientacje
seksualna sa wrazliwe zarowno na pornografie heteroseksualna, gejowska jak i
lesbijska, a nawet, w niewielkim stopniu, na zwierzeca (sic!).
[ wikispace.5000megs.com/whitley_etal.1999.html ]
[ www.psychologicalscience.org/pdf/ps/sex_difference.p
df ]
[ tinyurl.com/hjm6p ].

W zwiazku z tak przedstawiajcymi sie faktami, mam do szanownych grupowiczow
pytanie: jak myslicie, dlaczego pornografia lesbijska przedstawia seks miedzy
dwiema kobietami az tak nierealistycznie? Czy Was te udziwnienia (wibratory,
strap-ony, dilda, fistingi i inne) podniecaja bardziej niz typowy seks
lesbijski (oralno-genitalny, manualno-genitalny)???

pozdrawiam
quasi-biolog

2. Data: 2006-07-12 00:32:43

Temat: Re: Poprawione linki
Od: "quasi-biolog" <q...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Popularne wyobrazenia odpowiadajace na postawione w tytule pytanie zostaly
przedstawione, w opublikowanym dzisiaj w portalu Onet.pl artykuliku ze
szmatlawca "Naj" (nr 27/2006), jako jeden z homo-mitow:
[ http://zdrowie.onet.pl/1345001,2042,0,1,,trudno_serc
u_rozkazywac,seks... ]

[ http://www.clublez.com/movies/viv_thomas/viv_thomas_

[ http://sti.bmjjournals.com/cgi/reprint/79/2/147 ] pokazuja, ze prawdziwe

.
[...]

[ http://wikispace.5000megs.com/whitley_etal.1999.html ]
[ http://www.psychologicalscience.org/pdf/ps/sex_diffe
rence.pdf ]
[ http://tinyurl.com/hjm6p ].

3. Data: 2006-07-12 09:42:14

Temat: Re: Jak "to" robia lesbijki?
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "quasi-biolog" <q...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:e91fpg$i00$1@inews.gazeta.pl...

[...]

> [...]
> miedzy
> dwiema kobietami az tak nierealistycznie?

Dlaczego nierealistycznie ? Przecierz sam przywołałeś statystyki w których
te "nierealistyczne" elementy występują.
Na pytanie - dlaczego faceci lubią oglądać sceny z tej niszy statystycznej.
Mówiąc bez ogródek, sceny te pokazują jak zrobić babie dobrze nie używając
chuja. Z robieniem dobrze przy pomocy chuja różnie bywa - raz się uda raz
nie, a tu pełny komfort - zero obaw. A jak jeszcze "na ostro" no to wogóle
poemat :)

> Czy Was te udziwnienia (wibratory,
> strap-ony, dilda, fistingi i inne) podniecaja bardziej niz typowy seks
> lesbijski (oralno-genitalny, manualno-genitalny)???

Lesbijskie sceny generalnie przewijam :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

4. Data: 2006-07-12 10:21:53

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miedzy
> dwiema kobietami az tak nierealistycznie?

a kto kręci te "nierealistyczne filmy", kobieta czy mężczyzna?
z reguły mężczyzna, więc masz odpowiedź.
przede wszystkim, filmy dla kobiet powinny kręcić kobiety, a nie meżczyźni,
bo oni nie mają kompletnie pojęcia o tym, co kobietę kręci.

pozdrawiam,

5. Data: 2006-07-12 10:40:54

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "x" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

> przede wszystkim, filmy dla kobiet powinny kręcić kobiety, a nie
> meżczyźni, bo oni nie mają kompletnie pojęcia o tym, co kobietę kręci.

Mogłabyś zapodać jakiś przykładowy zarys scenariuszu takiego pornola dla
kobiet od kobiety ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2006-07-12 11:00:34

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mogłabyś zapodać jakiś przykładowy zarys scenariuszu takiego pornola dla
> kobiet od kobiety ?

NIE
masz dziewczynę?, popytaj o jej "fantazje" i skonfrontuj ze swoimi.
Zobaczysz różnicę.

pozdrawiam,

7. Data: 2006-07-12 11:09:27

Temat: Re: Jak
Od: "quasi-biolog" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

x <y...@o...pl> napisał(a):

> a kto kręci te "nierealistyczne filmy", kobieta czy mężczyzna?
> z reguły mężczyzna, więc masz odpowiedź.

Tylko nie wiem, jak owa odpowiedz interpretowac? Ze facetow kreca penetrujace
fiuty i fiutoidy, a nie tylko kobiece cialo i jego psycho-fizjologiczne
reakcje na stymulacje seksualna?

> przede wszystkim, filmy dla kobiet powinny kręcić kobiety, a nie meżczyźni,

Przede wszystkim trzeba pamietac, ze kobiety, w tym lesbijki, to w praktyce
nic nie znaczacy, waziutki margines wsrod klienteli pornografii.

> bo oni nie mają kompletnie pojęcia o tym, co kobietę kręci.

IMHO zdecydowanie zbyt stanowcza teza.

pozdrawiam
quasi-biolog

8. Data: 2006-07-12 11:13:01

Od: "quasi-biolog" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> Dlaczego nierealistycznie ? Przecierz sam przywołałeś statystyki w których
> te "nierealistyczne" elementy występują.

Nierealistyczna jest ich ogromna nadreprezentacja.

> Na pytanie - dlaczego faceci lubią oglądać sceny z tej niszy statystycznej.
> Mówiąc bez ogródek, sceny te pokazują jak zrobić babie dobrze nie używając
> chuja.

??? No wlasnie, ze uzywajac - sztucznego.

> Z robieniem dobrze przy pomocy chuja różnie bywa - raz się uda raz
> nie, a tu pełny komfort - zero obaw. A jak jeszcze "na ostro" no to wogóle
> poemat :)

Dlaczego?

> Lesbijskie sceny generalnie przewijam :)

Hmmm... Dziwne.

pzdr
q-b

9. Data: 2006-07-12 11:26:17

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> NIE
> masz dziewczynę?, popytaj o jej "fantazje" i skonfrontuj ze swoimi.
> Zobaczysz różnicę.

Ale pytam ciebie. Stwierdziłaś, że tylko kobiety wiedzą co je kręci i z tego
powodu to kobiety powinny kręcić pornole przeznaczone dla kobiet. Jednak z
pytania jak w takim razie powinien taki pornol wyglądać wymigujesz się,
niczym Busz pytany o dowody istnienia broni masowego rażenia w iraku - są,
ale ich nie pokażę :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

10. Data: 2006-07-12 11:27:37

Od: "quasi-biolog" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> Mogłabyś zapodać jakiś przykładowy zarys scenariuszu takiego pornola dla
> kobiet od kobiety ?

To jest chyba taki pornol (od prawdziwej lesbijki z prawdziwymi lesbijkami dla
prawdziwych lesbijek):
[ http://www.fatalemedia.com/videos/coming_home.html ]

pozdrawiam
quasi-biolog

Nieoficjalne Forum Studentów Psychologii UWr
Nocny problem ze sciskiem
Trudny wybór
Jak sie odnalezc
Schizoidalne zaburzenia osobowości