Nie pojmuję Lewandowkiego :-) (cross)

1. Data: 2006-07-12 02:51:40

Temat: Nie pojmuję Lewandowkiego :-) (cross)
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właściwie, to nie wiele mogę napisać.
Bo pojmuję.
A diabeł, brzmi w trzcinie :-))

Lewkoś, co to ma być?

Ostentacja? Wymiot mózgu?

popatrzmy.

Wiemy gdzie analiza nauk neurofizjologicznych prowadzi.

Ale zaistniała! Jest!

Lewkoś, Wisły nie zawróci.
Od dwatysiące to już tylko Lego.

Sprostasz?
Przeciwstawisz?

popatrz.
jaką chcesz mieć piątkę (szóstkę)? Na szynach?
A goście w wylęgarniach, jaką mają?
:-))

Twój akt odbieram. Ale ...( chwała Ci za to )

ett
Nie zmienia to faktu. Prozaika.
Każde bydlę musi mieć miejsce.

I popatrz.
To przecie honor, i ojczyzna.

Przetraw.
"szlachcic na zagrodzie, równy..."

A co Ty naszym dziatkom?
Hiperinflancjonizm?

Rozwaga. Trudne słówko :-))

ett

2. Data: 2006-07-12 13:48:43

Temat: Re: Nie pojmuję Lewandowkiego :-) (cross)
Od: "Heca" <h...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Właściwie, to nie wiele mogę napisać.
> Rozwaga. Trudne słówko :-))

No patrz pan, ecoś po nocy nie śpi tak się przejął.
Zutylizuj się koleś to ci pomoże, bo powodujesz
odruch wymiotny.

3. Data: 2006-07-12 15:08:12

Od: "Tomasz Dryjanski" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyżby jednak bot?
Testu Turinga byś nie przeszedł...

T. D.

4. Data: 2006-07-12 15:26:52

Od: Kazek Kurz <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Dryjanski wrote:
> Czyżby jednak bot?
> Testu Turinga byś nie przeszedł...
Alez to jest rodzaj poezji nowoczesnej.
Po porstu masz inna wrazliwosc.
A to jest wynik modnej w postmodernizmie postcdekonstrukcji
postosobowosci posteTaTy przedstawiony w postach na usenet ;-)
Kazek

--
O ktorym Wojtek Wierba napisal:
Kiedyś mówiło się "cogito ergo sum".
No Kazek chyba powiedzialby jednak:
"cogito ergo zum" co tlumaczy sie jako
"... jezdem"

5. Data: 2006-07-12 19:12:36

Od: "niedorostek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kazek Kurz" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> Alez to jest rodzaj poezji nowoczesnej.
> Po porstu masz inna wrazliwosc.

Po co te eufenizmy ?

Przecież widać gołym okiem/umysłem ,że komputer
nie jest w stanie pozytwnie zweryfikować
człowieka , czyli jak to zgrabnie ująłeś
nowoczesnej poezji.

Wychodzi przy tym ciekawy aspekt T.T., który
zakładał iż testujący jest inteligentny.
Jednak przecież negatywny wynik (jak widać)
może też oznaczać,że testujący nie był wstanie
rozpoznać inteligencji testowanego - zadanie
było za trudne.

6. Data: 2006-07-13 23:44:31

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Heca" <h...@v...pl> napisał w wiadomości

> No patrz pan, ecoś po nocy nie śpi tak się przejął.
> Zutylizuj się koleś to ci pomoże, bo powodujesz

> odruch wymiotny.

Skurcz żołądka, jak mniemam :-))
Pan zapewne posługuje się zestawami prostymi.
Tłumaczę.
Pytanie brzmi (w uproszczeniu) ...
"Dlaczego polskie dzieci mają niewieść prymu w naukach neurologicznych?"

Trudne?

ett
Resztę Panu odpuszczę, bo zatrudni, a w egzaminach na maupę,
wręcz nie do pomyślenia, bym zawracał Panu tym głowę.

7. Data: 2006-07-13 23:54:04

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Dryjanski" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czyżby jednak bot?
> Testu Turinga byś nie przeszedł...
>
> T. D.

Masz rację :-))
I te dwa posty pod Tobą.

Jeśli nawet odróżnisz maupę od człowieka,
będzie Ci nader trudno, "pozycjonować" człowieka.
Rozbijesz się o społeczeństwo.

Zgodzisz się?

ett

8. Data: 2006-07-15 11:46:44

Od: "Heca" <h...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trudne?

Nie trudne, ale źle trafiłeś, bo mnie eksperymenty na dzieciach nie
interesują,
ciekawi mnie tylko kiedy wreszcie wszystkich takich zjebków szlag trafi.

9. Data: 2006-07-26 09:19:13

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie trudne, ale źle trafiłeś, bo mnie eksperymenty na dzieciach nie
> interesują,

I całą swoją wiedzą deklarujesz. Jak mniemam.

> ciekawi mnie tylko kiedy wreszcie wszystkich takich zjebków szlag trafi.

To jest ciekawe. Gdybyś zawierzył apokalipsie.
To z pewnością.

Zadaj sobie pytanie "czemu?"

A jak dotrzesz do poco, napisz posta. Bym wiedział.

ett
Wtedy się rozstaniemy.

Jak "to" robia lesbijki?
Nieoficjalne Forum Studentów Psychologii UWr
Nocny problem ze sciskiem
Trudny wybór
Jak sie odnalezc