Re: Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".

From: gazebo <g...@j...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak Żydzi Żydom ,,pomagali".
Date: Fri, 12 Jul 2019 20:54:24 +0100

W dniu 12/07/2019 o 19:30, Silvio Balconetti pisze:

> Nie jestem z Torunia, nigdy tam nie bylem i nie bede, ale przeczytalem,
> ze pan Rydzyk szykuje tam Park Pamięci Narodowej poswiecony Polakom,
> ktorzy ratowali Zydow. Ktos wyliczyl, >że Polaków ratujących Żydów było
> więcej niż samych Żydów. Było tak, że często, by pomóc zagrożonemu
> Żydowi, ustawiała się kolejka chętnych. Tworzyły się nawet społeczne
> kolejki wolontariuszy
> (...)
> Jak opowiadał mi znajomy mojego ojca, który szczęśliwie przetrwał
> zawieruchę, Polacy tak masowo ratowali Żydów, że wielu tych Żydów z
> [...]
nie przypominam sobie zeby XL o malych stopach, niewazne, bardziej
intrygujace jest dla mnie co sie dzieje z kobietami, takimi jak ona,
gdzie znajduje ujscie frustracja? meza nie ma, dzieci diabli wzieli, psy
sie posypaly, z ogrodkiem to nie mam pojecia, ujscie znalazla gdzie
indziej, smutne to raczej

--
gazebo