Re: Jak bardzo zboczeni są zwyrodnialcy

From: ikka <i...@n...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak bardzo zboczeni są zwyrodnialcy
Date: Fri, 15 Apr 2016 22:02:00 +0200
<nee4i4$dpt$1@node1.news.atman.pl> <neg30s$bhl$1@node1.news.atman.pl>
<negt2k$6q0$1@node1.news.atman.pl> <neguua$amc$1@node2.news.atman.pl>
<negvkv$9df$1@node1.news.atman.pl> <neh2jj$cch$1@node1.news.atman.pl>
<nei09e$8kg$1@node1.news.atman.pl> <nejmse$viq$1@node2.news.atman.pl>
<neqpgg$s07$1@node2.news.atman.pl> <nerbh3$e2i$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<nere3s$gie$1@node2.news.atman.pl>
<1gimq9kfemlcl$.1fx3d6twrp4k9.dlg@40tude.net>

W dniu 2016-04-15 o 21:15, Ikselka pisze:
> [...]
-istnieje

jak wyżej - nie masz macicy, nie masz kompetencji.

o-wlasnej-plci-jest-istota-feminizmu?strona=2

"[...]"

ka-kosztem-kobiet

Kompetentna, bo ma macicę? - LOL

> Ale tylko, gdy urodzi. Wtedy tak. Tyle że "odpowiedzialność i
> konsekwencje" w przypadku aborcji ponosi tylko i wyłącznie JEDNA
> osoba - dziecko.

To tylko ty tak twierdzisz. Oczywiście się mylisz i oczywiście wiesz o
tym :)

> Niewinna istota, na którą kobieta zrzuca, i to krwawo, WSZELKIE
> konsekwencje, pozbawiając ją życia.

> GDZIE to "ustaliłyśmy", kotku? Może w moim wątku "Dziecko z gwałtu"?
> :->

Wybacz, nie zapamiętuję tytułów wszystkich wątków, które zakładasz oraz
w których się udzielasz, bo śmieci w głowie nie trzymam. Więc może i w
twoim :)

--
"Ludzie ograniczeni, a przy tym fanatycy, stanowią plagę
ludzkości. Biada państwu, w którym tacy ludzie mają władzę.