Jak bardzo zboczeni są zwyrodnialcy

1. Data: 2016-04-10 16:08:52

Temat: Jak bardzo zboczeni są zwyrodnialcy
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Gwałt to zmuszenie do odbycia stosunku płciowego.
Zmuszanie do urodzenia z gwałtu, jest ponownym gwałtem. Dlatego tyle samobójstw
kobiet, które przechodzą przez drugi przymus, po raz drugi przemocą decyduje się o
ich ciele, po raz drugi poniża stosując przemoc.
Jeden zgwałcił, a gwałcą nie tyle dla seksu, ale daje im satysfakcję władza na
bezbronną ofiarą. Przychodzi drugii, który przez celibat zboczony, znowu pragnie
satysfakcji z władzy nad poniżoną kobietą, przemocą decycując o jej ciele, przedłuża
proces gwałcenia, gwałci po raz drugii.

2. Data: 2016-04-10 17:23:19

Temat: Re: Jak bardzo zboczeni są zwyrodnialcy
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> znowu pragnie satysfakcji z władzy nad poniżoną kobietą, przemocą
> decydując o jej ciele, przedłuża proces gwałcenia, gwałci po raz

Może więc cenniejszym od zgody na aborcję będzie rozwiązać problem
DLACZEGO dochodzi do gwałtów na skalę jednostkową, które następnie
przeradzają się na gwałty i masowe morderstwa.

Zgoda na kontynuowanie przemocy nie prowadzi do szczęśliwszego świata.
To zgoda na utrzymywanie patologii zamiast dążenia do uwolnienia ludzi
od patologii. Zgoda na przemoc to chowanie głowy w piasek, panie globie,
to niechęć do myślenia i podtrzymywanie zabobonu właśnie. To niechęć do
wyzwolenia się od stereotypowego myślenia akceptującego przemoc i
zniszczenie, którego gwałt na kobiecie i aborcja są skrajnymi
reprezentantami.

A może Kobieta poświęca się, bezmyślnie zgadza się na gwałt tylko
dlatego by zmusić Mężczyznę do myślenia i dokonania takich zmian, które
i Jego i Ją wyzwolą od przemocy. Zacznij myśleć samodzielnie globiszcze.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

3. Data: 2016-04-10 17:28:21

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.04.2016 o 17:23, LeoTar pisze:

> [...]
> dlatego by zmusić Mężczyznę do myślenia i dokonania takich zmian, które
> i Jego i Ją wyzwolą od przemocy. Zacznij myśleć samodzielnie globiszcze.

To raczej typ Żydzi-nie-Żydzi-to-się-nigdy-nie-skończy. Czerpmy radość z
chaosu. Pieprzone psychopatyczne pojeby.

4. Data: 2016-04-10 18:09:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A może Kobieta poświęca się, bezmyślnie zgadza się na gwałt tylko
dlatego by zmusić Mężczyznę do myślenia i dokonania takich zmian, które
i Jego i Ją wyzwolą od przemocy. Zacznij myśleć samodzielnie globiszcze.

Kolejnych chory zbok. Dla kobiety to jest skrajna trauma. Kler jest zdeprawowny przez
celibiat, nie mogąc realizować normalnie seksu, a to powoduje sadomasochizm, więc
mamy biczowaną i biczującego, kler zmuszając kobietę do rodzenia gwałci ją przemocą
ponownie- biczujący, gdzie władza daje satysfakcje, co świadczy o psychopatycznych
zaburzeniach osobowość w wyniku celibatu.

5. Data: 2016-04-10 20:03:39

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> gdzie władza daje satysfakcje, co świadczy o psychopatycznych
> zaburzeniach osobowość w wyniku celibatu.

Kobieta, która sama decyduje się na aborcję po pierwsze gwałci
podstawowe prawo dziecka, prawo do życia. A po drugie decyduje o
uśmierceniu nowego życia będąc zaledwie połową Stwórcy, bez porozumienia
z drugą połową czyli bez udziału mężczyzny. I nie ma znaczenia w tym
wszystkim fakt, że ojciec może być gwałcicielem lub że nie żyje.
Zezwolenie kobiecie na samodzielne decydowanie o zabiciu płodu jest
umniejszaniem roli mężczyzny w dziele tworzenia nowego życia, jest
poniżaniem mężczyzny przez kobietę. I Ty się na to godzisz...?

6. Data: 2016-04-10 20:12:49

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> To raczej typ Żydzi-nie-Żydzi-to-się-nigdy-nie-skończy. Czerpmy radość z
> chaosu. Pieprzone psychopatyczne pojeby.

Cierpliwości. Nie da się jednym pociągnięciem naprawić tego, co było - i
to w dodatku nieświadomie - psute od zarania Życia a nie tylko podczas
trwania człowieka. Tym bardziej, że zostało obudowane potężnymi zakazami
i utwardzone wszystkimi instytucjami społecznymi które służą utrzymaniu
dawnego niewolniczego systemu. A przede wszystkim służą zachowaniu
konserwatywnego, zakazowego i ograniczającego wolność dziecka, systemu
wychowawczego.

7. Data: 2016-04-10 20:18:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
glob pisze:

> [...]

umniejszaniem roli mężczyzny w dziele tworzenia nowego życia, jest
poniżaniem mężczyzny przez kobietę. I Ty się na to godzisz...?

Idź gdzie indziej obnażac swoje zdegenerowanie i zaburzenia psychiczne, bo dla
normalnych też nie jest to zdrowe, w normalnym kraju byś był izolowany.

8. Data: 2016-04-10 20:28:16

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> LeoTar

> Idź gdzie indziej obnażać swoje zdegenerowanie i zaburzenia
> psychiczne, bo dla normalnych też nie jest to zdrowe, w normalnym
> kraju byś był izolowany.

Już dość dawno temu oceniłem, że Polska właśnie ma szansę być pierwszym
normalnym krajem na tej ziemi. I dlatego jestem właśnie tutaj a nie
gdzie indziej.

9. Data: 2016-04-10 21:34:18

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-10 o 20:12, LeoTar pisze:
> A przede wszystkim służą zachowaniu
> konserwatywnego, zakazowego i ograniczającego wolność dziecka, systemu
> wychowawczego.

Zboku pedofilu, wolność dziecka nie oznacza pozwolenia na gwałcenie ich
przez ich własnych rodziców.

(Śpisz spokojnie? Możesz przyśpieszyć procedurę pozywając mnie do sądu,
jak obiecałeś, za nazywanie cię pedofilem.)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2016-04-10 21:48:28

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> Zboku pedofilu, wolność dziecka nie oznacza pozwolenia na gwałcenie ich
> przez ich własnych rodziców.

Nie odrobiłeś lekcji, czyli nie doczytałeś jak wyobrażam sobie inicjację
seksualną dziecka z rodzicami - diabeł tkwi w szczegółach, z którymi,
jak widać, nie zapoznałeś się. Więc zamknij paszczę.

> (Śpisz spokojnie? Możesz przyśpieszyć procedurę pozywając mnie do sądu,
> jak obiecałeś, za nazywanie cię pedofilem.)

Szkoda mojego czasu na takiego leniwego typka jakim się jawisz. Mam
ważniejsze sprawy na głowie; a poza tym nigdy nie obiecywałem Ci -
wątpliwej przyjemności - spotkania z Tobą w sądzie.

--

Dziecko z gwałtu.
Podsumujmy
Polsce grożą sankcje