Jak bardzo zboczeni są zwyrodnialcy

91. Data: 2016-04-15 22:02:00

Temat: Re: Jak bardzo zboczeni są zwyrodnialcy
Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-15 o 21:15, Ikselka pisze:
> [...]
-istnieje

jak wyżej - nie masz macicy, nie masz kompetencji.

o-wlasnej-plci-jest-istota-feminizmu?strona=2

"[...]"

ka-kosztem-kobiet

Kompetentna, bo ma macicę? - LOL

> Ale tylko, gdy urodzi. Wtedy tak. Tyle że "odpowiedzialność i
> konsekwencje" w przypadku aborcji ponosi tylko i wyłącznie JEDNA
> osoba - dziecko.

To tylko ty tak twierdzisz. Oczywiście się mylisz i oczywiście wiesz o
tym :)

> Niewinna istota, na którą kobieta zrzuca, i to krwawo, WSZELKIE
> konsekwencje, pozbawiając ją życia.

> GDZIE to "ustaliłyśmy", kotku? Może w moim wątku "Dziecko z gwałtu"?
> :->

Wybacz, nie zapamiętuję tytułów wszystkich wątków, które zakładasz oraz
w których się udzielasz, bo śmieci w głowie nie trzymam. Więc może i w
twoim :)

--
"Ludzie ograniczeni, a przy tym fanatycy, stanowią plagę
ludzkości. Biada państwu, w którym tacy ludzie mają władzę.

92. Data: 2016-04-15 22:03:25

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-15 o 21:16, Ikselka pisze:

> [...]
ka-kosztem-kobiet

Kompetentna, bo ma macicę? - LOL

> Znam doskonale ten typ kobiet z problemem, jaki reprezentujesz - to

Tak, tak, wszystko znasz, wszystko wiesz, do znudzenia. A potem pleciesz
o choinkach albo sqlach. Takie tam twoje dziwactwo.

93. Data: 2016-04-15 22:16:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2016 22:02:00 +0200, ikka napisał(a):

> [...]
>>

> Wybacz, nie zapamiętuję tytułów wszystkich wątków, które zakładasz oraz
> w których się udzielasz, bo śmieci w głowie nie trzymam. Więc może i w

Więc GDZIE i CO konkretnie ustaliłYSMY?

94. Data: 2016-04-15 22:17:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2016 22:03:25 +0200, ikka napisał(a):

> [...]
>>

> Tak, tak, wszystko znasz, wszystko wiesz, do znudzenia. A potem pleciesz
> o choinkach albo sqlach. Takie tam twoje dziwactwo.

Usiłujesz pływać - typowe.

95. Data: 2016-04-15 22:29:36

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-15 o 22:17, Ikselka pisze:

jak wyżej - nie masz macicy, nie masz kompetencji.

o-wlasnej-plci-jest-istota-feminizmu?strona=2

"[...]"

Kompetentna, bo ma macicę? - LOL

> Usiłujesz pływać - typowe.

Zapewne :) Nie wiem, co sobie tym razem uroiłaś i jaki wg ciebie mam
problem, ważne, że ty to wiesz, ja już nie muszę :)
I ogromnie mnie to cieszy :)

96. Data: 2016-04-15 22:30:17

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-15 o 22:16, Ikselka pisze:

o-wlasnej-plci-jest-istota-feminizmu?strona=2

ka-kosztem-kobiet

> Więc GDZIE i CO konkretnie ustaliłYSMY?

Google ci zamknęli?

97. Data: 2016-04-16 23:51:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2016 22:29:36 +0200, ikka napisał(a):

> [...]
>>

> Zapewne :) Nie wiem, co sobie tym razem uroiłaś i jaki wg ciebie mam
> problem, ważne, że ty to wiesz, ja już nie muszę :)

No to hopsasa!

98. Data: 2016-04-16 23:52:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2016 22:30:17 +0200, ikka napisał(a):

o-wlasnej-plci-jest-istota-feminizmu?strona=2

> Google ci zamknęli?

Aż tak nie pałam chęcią poszukiwania tego, czego nie ma.

Dziecko z gwałtu.
Podsumujmy
Polsce grożą sankcje
Rewolucja solidarności