Jak bardzo zboczeni są zwyrodnialcy

81. Data: 2016-04-15 16:07:38

Temat: Re: Jak bardzo zboczeni są zwyrodnialcy
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-15 o 15:54, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Jak również okaleczenie i degradacja przez pedofila własnej męskości.
> LeoTar propagując kazirodztwo robi z siebie publicznie cw...

Kazirodztwo to osobny temat. Nie zawsze jest powiązany z pedofilią.
Ale co do konkluzji się zgadzam.

Pozdrawiam
Piotr

82. Data: 2016-04-15 20:22:25

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

-istnieje

> Masz naści. Dobrze przyswój, najlepiej całość:
> http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/288372-nienawisc-d
o-wlasnej-plci-jest-istota-feminizmu?strona=2

> "[...]"
>
> Całkiem bez złośliwości, rozważ to dobrze ikka.

Po co wklejasz coś, co wyprodukował ktoś bez macicy? Nie ma macicy, nie
ponosi odpowiedzialności, nie ma kompetencji.
Całkiem bez złośliwości - odp... się od nie swojego ciała.

A skoro już rzucamy sobie linkami, to proszę.
http://kamilagasiukpihowicz.natemat.pl/176635,polity
ka-kosztem-kobiet

--
"Ludzie ograniczeni, a przy tym fanatycy, stanowią plagę
ludzkości. Biada państwu, w którym tacy ludzie mają władzę.

83. Data: 2016-04-15 20:39:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2016 15:14:52 +0200, LeoTar napisał(a):

> [...]
> przekonać same siebie, że są normalne, że dzieciobójstwo to powszechna
> norma i one zachowują się tak jak wszystkie inne kobiety. Agresja
> przeciwko dzieciom poczętym i kobietom w stanie błogosławionym pod
> pretekstem ,,życzliwej rady" zabicia dziecka jako rozwiązania problemu
> obrazuje zakres psychopatii tych kobiet. Kobietom, które zabiły własne
> dziecko, można współczuć, ale te, które chcą, aby inne postępowały tak
> samo, zasługują tylko na uczucie żałosnej litości. [...]"
>
> Całkiem bez złośliwości, rozważ to dobrze ikka.

No, tu moje uznanie - za postawę.

84. Data: 2016-04-15 20:47:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2016 20:22:25 +0200, ikka napisał(a):

> [...]
> Całkiem bez złośliwości - odp... się od nie swojego ciała.
>
> A skoro już rzucamy sobie linkami, to proszę.

Kompetentna, bo ma macicę? - LOL

85. Data: 2016-04-15 21:00:35

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

-istnieje

o-wlasnej-plci-jest-istota-feminizmu?strona=2

Dziecko poczęte nie jest niczyją własnością, nawet kobiety. Dlatego
odp... się od dziecka ikka. Zachciało się leczyć rany psychiczne za
pomocą dziecka i spłodziło się je więc trzeba być za to odpowiedzialnym
i robić do końca ciąży za żywy inkubator.

ka-kosztem-kobiet

> Kompetentna, bo ma macicę? - LOL

Ikka pewnie ma coś na swoim sumieniu i ją to boli i gryzie.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

86. Data: 2016-04-15 21:06:35

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-15 o 20:47, Ikselka pisze:

-istnieje

o-wlasnej-plci-jest-istota-feminizmu?strona=2

"[...]"

ka-kosztem-kobiet

> Kompetentna, bo ma macicę? - LOL

Ależ oczywiście. Bo ona ponosi odpowiedzialność i konsekwencje. Zresztą,
już ustaliłyśmy, że aborcja nie jest bezwzględnie złem, a urodzone
dzieci i ich dobro ma priorytet, nieprawdaż?

87. Data: 2016-04-15 21:07:38

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-15 o 21:00, LeoTar pisze:

> [...]
ka-kosztem-kobiet

> Ikka pewnie ma coś na swoim sumieniu i ją to boli i gryzie.

Pewnie twoje przypuszczenia są tyleż warte, co twoje pożal się boże
"hipotezy".

88. Data: 2016-04-15 21:10:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2016 21:00:35 +0200, LeoTar napisał(a):

-istnieje

o-wlasnej-plci-jest-istota-feminizmu?strona=2

> Dziecko poczęte nie jest niczyją własnością, nawet kobiety.

Nawet urodzone - też nie jest niczyją własnością!

Tak myślę. I współczuję - bo mogę.

89. Data: 2016-04-15 21:15:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2016 21:06:35 +0200, ikka napisał(a):

-istnieje

o-wlasnej-plci-jest-istota-feminizmu?strona=2

> "[...]"

ka-kosztem-kobiet

> Ależ oczywiście. Bo ona ponosi odpowiedzialność i konsekwencje.

Ale tylko, gdy urodzi. Wtedy tak. Tyle że "odpowiedzialność i konsekwencje"
w przypadku aborcji ponosi tylko i wyłącznie JEDNA osoba - dziecko.
Niewinna istota, na którą kobieta zrzuca, i to krwawo, WSZELKIE
konsekwencje, pozbawiając ją życia.

> Zresztą,
> już ustaliłyśmy, że aborcja nie jest bezwzględnie złem, a urodzone
> dzieci i ich dobro ma priorytet, nieprawdaż?

GDZIE to "ustaliłyśmy", kotku? Może w moim wątku "Dziecko z gwałtu"?
:->

90. Data: 2016-04-15 21:16:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2016 21:07:38 +0200, ikka napisał(a):

> [...]
ka-kosztem-kobiet

> Pewnie twoje przypuszczenia są tyleż warte, co twoje pożal się boże

Znam doskonale ten typ kobiet z problemem, jaki reprezentujesz - to aż z
Ciebie krzyczy.

Dziecko z gwałtu.
Podsumujmy
Polsce grożą sankcje