Jak bardzo zboczeni są zwyrodnialcy

71. Data: 2016-04-12 22:17:02

Temat: Re: Jak bardzo zboczeni są zwyrodnialcy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Apr 2016 22:07:07 +0200, LeoTar napisał(a):

> Możesz spróbować. Zobaczymy na ile wystarczy Ci siły argumentów...

Wiesz, może Ewa miała na myśli swoje własne "spadnięcie" - fkącu wszystko
względnem jest 33333-]

72. Data: 2016-04-12 22:31:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Dnia Tue, 12 Apr 2016 22:03:37 +0200, FEniks napisał(a):

> Spadniesz stąd wreszcie, czy ci pomóc?

Czy aby Cię nie ponosi?

Oczywiście że ją ponosi powinni Leo zatrudnić w przedszkolu, by tam wdrażał swoje "
nauczanie" a wiocha będzie zamykała tych co protestują, że ich dzieci wracają z
rozerwanym odbytem.Bo przecież pedofile takie dobre dla katoli, tak im pedofile
powiedziały.

73. Data: 2016-04-12 22:47:08

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-12 o 07:15, LeoTar pisze:

> Gwałt to nie tylko skutek męskiej agresji ale również kobiecej...
> prowokacji.

och, życzę ci z całego serca, żebyś kogoś sprowokował.

> [ciach idiotyzmy]
>
> [ciach kolejne bzdety]

nie masz pojęcia, czego chce dziewczyna, nie masz kompetencji, po co
więc produkujesz kretynizmy?

> [ciach marzenia o własnej matce]

> Czyż nie byłby świat piękniejszym gdyby nie trzeba było eliminować
> skutków gwałtu przez wyzwolenie świata od gwałtu. Pomyśl ikka tak,

gdyby świnie umiały latać... Prawo do decydowania mają ci, którzy
ponoszą konsekwencje.

> zamiast narażać życie kobiety, i to fizyczne - no bo jakieś ryzyko
> przy aborcji zawsze istnieje - i to psychiczne, bo co do głębokich
> urazów psychicznych,którym ulega kobieta poddająca się aborcji, nie
> mam żadnych wątpliwości. I to nie z cudzych opowiadań lecz z całego
> życiowego

następne bzdety, jak zwykle nie poparte wynikami żadnych badań, ale
tobie to nie przeszkadza. Płyniesz, płyniesz, płyniesz we własnym słowotoku.

http://slwstr.net/pk3/2015/4/syndrom-poaborcyjny-nie
-istnieje

jak wyżej - nie masz macicy, nie masz kompetencji.

--
"Ludzie ograniczeni, a przy tym fanatycy, stanowią plagę
ludzkości. Biada państwu, w którym tacy ludzie mają władzę.

74. Data: 2016-04-12 23:59:55

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 12 kwietnia 2016 21:51:10 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:

> A może Ty masz inny pomysł na stanie się dziecka autorytetem dla samego
> siebie? Bardzo chętnie zapoznam się i być może zmienię własne poglądy.
> Ale coś musisz położyć na stół by było o czym rozmawiać. Tak to jest
> tylko zbędne bicie piany.

Wyobraź sobie, że jako dziecko byłem osobnikiem wiedzącym więcej od rówieśników.
Zostałem nauczony czytania w wieku 3 lat, a już w wieku 4-5 wiedziałem, że
dzieci nie przynosi bocian, ani że nie są znajdowane w kapuście. Wszystko
mogłem znaleźć w książkach do biologii i w encyklopediach. Tylko że w tym wieku
człowiek ma małe zainteresowanie seksem. Wszystko się zmienia jak się wyjeżdża
na wakacje w wieku szkolnym i obok się wprowadza rodzina z bardzo ładną
i figlarną córeczką w wieku podobnym. Parę razy takie wakacje mi się też
zdarzyły. To były jeszcze lata 80-te - szczyt PRL-owskiego matriarchatu,
nie było w zasadzie rozpowszechnionego AIDS-a, więc atmosfera braku pruderii
udzielała się też dzieciakom, w każdym razie tak pamiętam podstawówkę.
Sporo różnych historii typu podglądanie koleżanek rozbierających się w szatni
od WF-u z okna klasy naprzeciwko sali gimnastycznej, okazjonalnie już w klasach
VI-VIII jakieś macanki na szkolnych dyskotekach etc. na co nauczyciele
przymykali oko - oczywiście do "pójścia na całość" nie doszło.

Gdzieś tak po zmianie na III RP ta atmosfera się praktycznie w ciągu roku/dwóch
zmieniła. Czyżby wprowadzenie religii do szkół tak zadziałało? W każdym razie
nie na długo, bo z tego co słyszałem, to w ostatnich latach sytuacja wróciła
ponoć do normy - do czasów kiedy migdaliłem się z koleżanką z klasy A przy
wolnym rytmie "Skóry" Aya RL.

Tylko że jak już się skończyła ta obyczajowość "w rytmie disco" (przynajmniej
w miastach zaczęła być obciachem/passé, bo na wieś wchodziło disco-polo) to
wtedy byłem już w ogólniaku, a to inna bajka.

75. Data: 2016-04-13 07:09:53

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-04-12 22:31, obywatel glob uprzejmie donosi:
> [...]
rozerwanym odbytem.Bo przecież pedofile takie dobre dla katoli, tak im pedofile

LOL.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

76. Data: 2016-04-13 21:46:29

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.04.2016 o 22:07, LeoTar pisze:

> Możesz spróbować. Zobaczymy na ile wystarczy Ci siły argumentów...

Chciałbyś! Nie ze mną te numery, Bruner.

Ewa

77. Data: 2016-04-13 21:49:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks

> Możesz spróbować. Zobaczymy na ile wystarczy Ci siły argumentów...

Chciałbyś! Nie ze mną te numery, Bruner.

Ale on naprawdę nie kuma że to co pisze zdrowe nie jest, mechanizm obronny
racjonalizacji jest bardzo silny, więc może spróbuj? ;)

78. Data: 2016-04-15 15:14:52

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikka pisze:

> [...]

> http://slwstr.net/pk3/2015/4/syndrom-poaborcyjny-nie
-istnieje

> jak wyżej - nie masz macicy, nie masz kompetencji.

Masz naści. Dobrze przyswój, najlepiej całość:
http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/288372-nienawisc-d
o-wlasnej-plci-jest-istota-feminizmu?strona=2

"[...] Wezwanie do zabicia własnego dziecka przez feministki, to
wezwanie do okaleczenia siebie jako kobiety. Jest to okaleczenie i
degradacja własnej kobiecości. Można powiedzieć, że przestaje ona wtedy
być kobietą. I sądzę, że jest to zasadniczy rys feminizmu. Pozbawia on
kobiety kobiecości, ale tym samym degraduje je w ich ludzkiej godności.
Nie można bowiem zrobić kobiecie większej krzywdy, niż skłonić ją do
zabicia własnego dziecka. Ta degradacja ludzkiej godności w takich
przypadkach przejawia się w różnorakich skutkach zdrowotnych (liczne
schorzenia nowotworowe), ale przede wszystkim psychicznych, takich jak
stany lękowe, psychozy, nerwice, a wreszcie nienawiść do tych, którzy
nie doznali takiej tragedii. Dlatego też w celu samousprawiedliwienia
się wiele kobiet, które uśmierciło własne dziecko, angażuje się w
kampanie propagujące zabijanie dzieci poczętych i w ruch feministyczny.
Poprzez upowszechnianie dzieciobójstwa dzieci poczętych, próbują
przekonać same siebie, że są normalne, że dzieciobójstwo to powszechna
norma i one zachowują się tak jak wszystkie inne kobiety. Agresja
przeciwko dzieciom poczętym i kobietom w stanie błogosławionym pod
pretekstem ,,życzliwej rady" zabicia dziecka jako rozwiązania problemu
obrazuje zakres psychopatii tych kobiet. Kobietom, które zabiły własne
dziecko, można współczuć, ale te, które chcą, aby inne postępowały tak
samo, zasługują tylko na uczucie żałosnej litości. [...]"

Całkiem bez złośliwości, rozważ to dobrze ikka.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

79. Data: 2016-04-15 15:36:43

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-15 o 15:14, LeoTar pisze:
> "[...] Wezwanie do zabicia własnego dziecka przez feministki, to
> wezwanie do okaleczenia siebie jako kobiety.

Wezwanie pedofila do gwałcenia dzieci, to wezwanie do okaleczania dzieci.

> Jest to okaleczenie i
> degradacja własnej kobiecości.

Jest to okaleczanie i degradacja dziecka.

> Ta degradacja ludzkiej godności w takich
> przypadkach przejawia się w różnorakich skutkach zdrowotnych
> , ale przede wszystkim psychicznych, takich jak
> stany lękowe, psychozy, nerwice,

Właśnie.

> Dlatego też w celu samousprawiedliwienia
> się wiele kobiet, które uśmierciło własne dziecko, angażuje się w
> kampanie propagujące zabijanie dzieci poczętych i w ruch feministyczny.

Dlatego też w celu samousprawiedliwienia się, wielu pedofilów, którzy
skrzywdzili własne dziecko, angażuje się w kampanie propagujące pedofilię.

> Poprzez upowszechnianie dzieciobójstwa dzieci poczętych, próbują
> przekonać same siebie, że są normalne,

Poprzez upowszechnianie pedofilii, próbują przekonać samych siebie, że
są normalni.

> Agresja
> przeciwko dzieciom poczętym i kobietom w stanie błogosławionym pod
> pretekstem ,,życzliwej rady" zabicia dziecka jako rozwiązania problemu
> obrazuje zakres psychopatii tych kobiet.

Agresja przeciwko dzieciom pod pretekstem "życzliwej rady" jako sposób
na rozwiązanie problemu agresji, obrazuje zakres psychopatii takiego
pedofila.

> Kobietom, które zabiły własne
> dziecko, można współczuć, ale te, które chcą, aby inne postępowały tak
> samo, zasługują tylko na uczucie żałosnej litości. [...]"

Pedofilom można współczuć, ale ci, którzy chcą, aby inni postępowali tak
samo, zasługują tylko na uczucie żałosnej litości.

> Całkiem bez złośliwości, rozważ to dobrze ikka.

Rozważ to dobrze pedofilu LeoTar.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

80. Data: 2016-04-15 15:54:02

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 15 kwietnia 2016 15:36:41 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Jest to okaleczanie i degradacja dziecka.

Jak również okaleczenie i degradacja przez pedofila własnej męskości.
LeoTar propagując kazirodztwo robi z siebie publicznie cw...

Dziecko z gwałtu.
Podsumujmy
Polsce grożą sankcje
Rewolucja solidarności