Jak bardzo zboczeni są zwyrodnialcy

61. Data: 2016-04-12 21:13:32

Temat: Re: Jak bardzo zboczeni są zwyrodnialcy
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-12 o 21:05, Kviat pisze:

> Albo powielają wzorce. To częste u pedofili.

u pedofilów

> To częste u pedofili.

u pedofilów

Przez tych debli można oszaleć :)

Pozdrawiam
Piotr

62. Data: 2016-04-12 21:37:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 11 kwietnia 2016 20:53:31 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:

> Rówieśnicy to ani autorytet, ani żaden wzorzec dla dziecka. Tylko
> neurozy może się dziecko dorobić.

Jak się Tobie Leo autorytetu zachciewa, to droga wolna do Północnej Korei.
Rówieśnicy, bo chodzi o praktykowanie równości w seksie.
Głównym powodem delegalizacji związków kazirodczo-pedofilskich jest to, że są to
związki nierówne.

Będąc chłopcem nie marzyłem seksualnie o mamie, tylko o pięknej koleżance Ani
z ławki obok albo o kuzynkach zbliżonych wiekiem.

63. Data: 2016-04-12 21:42:14

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 12 kwietnia 2016 18:10:34 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:

> Bo tutaj istnieje najlepiej zachowana i zorganizowana, już świadoma
> męska siła...

Chcesz szukać "męskiej siły" - szerokiej drogi do ISIS, tamci fallokraci Cię
może jeszcze przyjmą...

My tutaj jesteśmy Indoeuropejczykami, czcicielami kobiety jako bogini.

64. Data: 2016-04-12 21:46:26

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-12 o 21:37, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
>
> Będąc chłopcem nie marzyłem seksualnie o mamie, tylko o pięknej koleżance Ani
> z ławki obok albo o kuzynkach zbliżonych wiekiem.

twoja pierwszą miłością była matka, tylko tych czasów i etapu nie
pamiętasz bo konflikt edypalny widać został ucięty prawidłowo i w czas.
dziadzio purchel zapinam o czynniku który wyrządziłby dzieciom nie tylko
fizyczną ale i uczuciowa szkodę. no chyba że uważa, iż bzykając własne
dziecko byłby mu jednocześnie w stanie wyperswadować że taki stan rzeczy
będzie tylko tymczasowy a potem ma sobie poszukać uczuciowo-seksualny
duplikat tatusia.

--
<< Smalec to taki dżem ze świni >>

65. Data: 2016-04-12 21:50:54

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> Rówieśnicy, bo chodzi o praktykowanie równości w seksie.
> Głównym powodem delegalizacji związków kazirodczo-pedofilskich jest to, że są to

Ja nie mówię o związkach lecz o uniemożliwianiu powstawania uzależnień
dzięki zrównaniu się dziecka z Autorytetem przez co dziecko samo dla
siebie staje się autorytetem, jednostka autonomiczną i niezależną od
zewnętrznego autorytetu. A że wyszło mi iż można to osiągnąć przez
wychowanie seksualne i inicjację seksualną dziecka wśród rodziców. No
cóż najciemniej zawsze jest pod latarnią.

A może Ty masz inny pomysł na stanie się dziecka autorytetem dla samego
siebie? Bardzo chętnie zapoznam się i być może zmienię własne poglądy.
Ale coś musisz położyć na stół by było o czym rozmawiać. Tak to jest
tylko zbędne bicie piany.

> Będąc chłopcem nie marzyłem seksualnie o mamie, tylko o pięknej koleżance Ani
> z ławki obok albo o kuzynkach zbliżonych wiekiem.

Bo wcześniej, właściwie to już od kołyski zakazywano Ci myślenia o
matce jako o tej, z którą przeżyjesz swój pierwszy raz. A właściwie to
Twoi rodzice nie myśleli o tym. No bo i skąd? Dlatego przeniosłeś się na
kobiety z zewnątrz, chociaż nie tak zupełnie z zewnątrz rodziny.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

66. Data: 2016-04-12 21:57:20

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> Chcesz szukać "męskiej siły" - szerokiej drogi do ISIS, tamci
> fallokraci Cię może jeszcze przyjmą...
>
> My tutaj jesteśmy Indoeuropejczykami, czcicielami kobiety jako
> bogini.

Mów za siebie i odpowiadaj za to co robisz. Bo jak się przejedziesz na
tym w co wierzysz to być może doświadczenie życiowe nauczy Cię rozumu.
A może i nie - kto to wie...

67. Data: 2016-04-12 22:03:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.04.2016 o 19:23, LeoTar pisze:

> A ja bardzo sobie cenię ich udział w zadymach, bo zmuszają mnie do
> wysiłku by to samo przedstawić z jeszcze innej perspektywy

Właśnie na tym polega główny błąd i grzech wszystkich twoich dyskutantów.
Spadniesz stąd wreszcie, czy ci pomóc?

Ewa

68. Data: 2016-04-12 22:07:07

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> Właśnie na tym polega główny błąd i grzech wszystkich twoich dyskutantów.
> Spadniesz stąd wreszcie, czy ci pomóc?

Możesz spróbować. Zobaczymy na ile wystarczy Ci siły argumentów...

69. Data: 2016-04-12 22:13:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Apr 2016 21:46:26 +0200, Naja napisał(a):

> no chyba że uważa, iż bzykając własne
> dziecko byłby mu jednocześnie w stanie wyperswadować że taki stan rzeczy
> będzie tylko tymczasowy a potem ma sobie poszukać uczuciowo-seksualny
> duplikat tatusia.

LOL
:-D

70. Data: 2016-04-12 22:13:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Apr 2016 22:03:37 +0200, FEniks napisał(a):

> Spadniesz stąd wreszcie, czy ci pomóc?

Czy aby Cię nie ponosi?

Dziecko z gwałtu.
Podsumujmy