Re: Jak bardzo zboczeni są zwyrodnialcy

Subject: Re: Jak bardzo zboczeni są zwyrodnialcy
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Naja <s...@g...com>
Date: Tue, 12 Apr 2016 21:46:26 +0200

W dniu 2016-04-12 o 21:37, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Jak się Tobie Leo autorytetu zachciewa, to droga wolna do Północnej Korei.
> Rówieśnicy, bo chodzi o praktykowanie równości w seksie.
> Głównym powodem delegalizacji związków kazirodczo-pedofilskich jest to, że są to
> związki nierówne.
>
> Będąc chłopcem nie marzyłem seksualnie o mamie, tylko o pięknej koleżance Ani
> z ławki obok albo o kuzynkach zbliżonych wiekiem.

twoja pierwszą miłością była matka, tylko tych czasów i etapu nie
pamiętasz bo konflikt edypalny widać został ucięty prawidłowo i w czas.
dziadzio purchel zapinam o czynniku który wyrządziłby dzieciom nie tylko
fizyczną ale i uczuciowa szkodę. no chyba że uważa, iż bzykając własne
dziecko byłby mu jednocześnie w stanie wyperswadować że taki stan rzeczy
będzie tylko tymczasowy a potem ma sobie poszukać uczuciowo-seksualny
duplikat tatusia.

--
<< Smalec to taki dżem ze świni >>