Jak bardzo zboczeni są zwyrodnialcy

51. Data: 2016-04-12 19:23:56

Temat: Re: Jak bardzo zboczeni są zwyrodnialcy
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:
> [...]
ps.com...

> Szczerze mówiąc pierdolę tych ,,dyskutantów" obok ,,trzonu" globa-x'li.
> Ich zadaniem jest ,,robienie dymu".

A ja bardzo sobie cenię ich udział w zadymach, bo zmuszają mnie do
wysiłku by to samo przedstawić z jeszcze innej perspektywy, by prawie
pustą przestrzeń Świadomości wypełnić jak największą ilością stanów. By
coraz bardziej poszerzać naszą Świadomość i by przez nie znalezienie
sprzeczności dopuścić (lub wymusić) realizację mojego postulatu. Im
więcej faktów społecznych potwierdzających moją hipotezę tym mniejsze
ryzyko popełnienia przypadkowego błędu. Rozpowszechniająca się wiedza
zwiększa masę ludzi świadomych zbliżając ją do masy krytycznej. A wtedy
nastąpi przełamanie oporów przez uświadomioną większość, która narzuci
pozostałym konserwatystom nowy sposób podejścia do wychowania dzieci.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

52. Data: 2016-04-12 19:36:55

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> Wydruki twojej tfurczości.

Wystarczy podać adres mojej strony.

> Czego znowu nie zrozumiałeś?

No wiesz, wypowiedzi jakichś "auorytetów", jakieś "badania
psychiatryczne i psychologiczne". Ale żeby się odwoływać do tgo co ja
napisałem jako do źródła wiedzy. Czuję się zaszczycony...

> Jestem. Uświadomiłem ci, że jesteś pedofilem.

To tylko Twoja wyobraźnia i chęć wywyższenia się nade mnie. W ten sposób
chcesz się wyleczyć z kompleksów. Wiesz co, chyba pozwolę Ci na to byś
się poczuł jak uczeń, który nie mając podstaw by dorównać mistrzowi musi
mistrza w jakikolwiek sposób... przerosnąć. Mam nadzieję, że wówczas
dostrzeżesz to, przed uświadomieniem sobie czego uciekasz. Zresztą
wybrałeś narzędzie dość pospolite, tak zresztą jak większość moich
oponentów: chcesz mnie poniżyć.

> W przeciwieństwie do ciebie ja mogę. Bo to co mi sprawia przyjemność
> nie jest karalne. Pedofilu.

To Ty musisz mieć napisany kodeks by nie popełnić przestępstwa.
Własnego sumienia nie masz?

53. Data: 2016-04-12 19:43:43

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.04.2016 o 19:36, LeoTar pisze:

> [...]
> oponentów: chcesz mnie poniżyć.

> To Ty musisz mieć napisany kodeks by nie popełnić przestępstwa.

Nie musi mieć sumienia. Psychopaci są przecież najlepsi w ,,grach
społecznych". Persona ,,Kviat" jest tutaj od stosunkowo niedawna i kreuje
się na jakiegoś metro-homo-seksualnego katofaszystę. Zadziwia mnie
inwencja homosiów.

54. Data: 2016-04-12 20:03:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

CookieM
W dniu 12.04.2016 o 19:36, LeoTar pisze:
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Czy ty jesteś chory psychicznie debilu? Czym jest gwałcenie dzieci, jak nie
psychopatycznymi zaburzeniami osobowości i ty tu piszesz o sumieniu psychopaty Leo. ?
No horror na wrotkach. Jebacz psychopatyczny dzieci cierpi na sumieniu, według
ciebie, jak mu rozpruwac odbytów niemowląt nie wolno.

56. Data: 2016-04-12 20:19:38

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-12 o 19:36, LeoTar pisze:

> Wystarczy podać adres mojej strony.

Im więcej tym lepiej.

> No wiesz, wypowiedzi jakichś "auorytetów", jakieś "badania
> psychiatryczne i psychologiczne". Ale żeby się odwoływać do tgo co ja
> napisałem jako do źródła wiedzy. Czuję się zaszczycony...

Prokurator też się ucieszy z takiego źródła wiedzy.

> Zresztą
> wybrałeś narzędzie dość pospolite, tak zresztą jak większość moich
> oponentów: chcesz mnie poniżyć.

Czy nauczyciel mówiący uczniowi, że 2+2=4 poniża ucznia?
Zresztą, kogo ja pytam... i tak nie zrozumiesz.
Ciebie trzeba leczyć, a nie uczyć.

> To Ty musisz mieć napisany kodeks by nie popełnić przestępstwa.
> Własnego sumienia nie masz?

A jak myślisz, dlaczego pedofilia została uznana jako przestępstwo?
Już ci wielokrotnie pisałem: nie jesteś pierwszym na świecie pedofilem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

57. Data: 2016-04-12 20:29:34

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-12 o 19:43, CookieM pisze:
> Nie musi mieć sumienia. Psychopaci są przecież najlepsi w ,,grach
> społecznych". Persona ,,Kviat" jest tutaj od stosunkowo niedawna

Dziecko drogie. Kiedy ja zaczynałem subskrypcję grup dyskusyjnych to ty
w pieluchy robiłeś i na chleb mówiłeś byb.

> i kreuje
> się na jakiegoś metro-homo-seksualnego katofaszystę.

Kolejny intelektualista inaczej :)

> Zadziwia mnie
> inwencja homosiów.

Zadziwia mnie twoja głupota.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

58. Data: 2016-04-12 20:35:07

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> [...]
> społecznych". Persona ,,Kviat" jest tutaj od stosunkowo niedawna i kreuje
> się na jakiegoś metro-homo-seksualnego kato-faszystę. Zadziwia mnie

Każde skrzywdzone przez rodziców dziecko buduje swoiste dla siebie
mechanizmy obronne, które mają je ustrzec przed ponownym skrzywdzeniem,
tym razem już przez świat poza rodziną. Aby wymknąć się, uniknąć i
obronić się przed agresją innych osobników, którzy zostali w podobny
sposób skrzywdzenie przez swoich nieświadomych rodziców, każdy z nas
przez całe życie doskonali te mechanizmy, a dzieci-ludzie najbardziej
skrzywdzeni doskonalą te mechanizmy najlepiej. Stąd jawni
homoseksualiści wykazują się największą inwencją w tworzeniu takich
mechanizmów co w rozumieniu klasycznej psychologii przejawia się jako
wyższa inteligencja, zdolność do bardziej perfekcyjnej manipulacji
otoczeniem. Inteligencja jest więc przejawem doskonałości umysłu, który
doskonali się by bronić siebie samego i uwalniać się z poczucia
niższości przez tworzenie coraz to doskonalszych produktów umysłu, które
następnie materializują się (rozwój technologii i doskonalenie narzędzi
zagłady).

A co do sumienia to każdy je ma tyle tylko im bardziej skrzywdzony
osobnik tym bardziej skrywa swoje "wewnętrzne dziecko" czego przejaem
zewnętrznym jest chłód, bezwzględność i pozorny brak sumienia właśnie.

59. Data: 2016-04-12 20:42:39

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> Prokurator też się ucieszy z takiego źródła wiedzy.

Będę się czuł zaszczycony. :-)

>>> Jestem. Uświadomiłem ci, że jesteś pedofilem.

> Czy nauczyciel mówiący uczniowi, że 2+2=4 poniża ucznia? Zresztą,
> kogo ja pytam... i tak nie zrozumiesz. Ciebie trzeba leczyć, a nie
> uczyć.

Chciałbyś się stać moim nauczycielem?

> A jak myślisz, dlaczego pedofilia została uznana jako przestępstwo?

No właśnie? Może mi to objaśnisz.

> Już ci wielokrotnie pisałem: nie jesteś pierwszym na świecie
> pedofilem.

W ogóle nie jestem pedofilem gdyż mój mózg nie ma płci. A pedofil musi
pierwej być homoseksualistą.

60. Data: 2016-04-12 21:05:15

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-12 o 20:35, LeoTar pisze:

> Każde skrzywdzone przez rodziców dziecko buduje swoiste dla siebie
> mechanizmy obronne, które mają je ustrzec przed ponownym skrzywdzeniem,

Albo powielają wzorce. To częste u pedofili.

(ciach bełkot)

> A co do sumienia to każdy je ma tyle tylko im bardziej skrzywdzony
> osobnik tym bardziej skrywa swoje "wewnętrzne dziecko" czego przejaem
> zewnętrznym jest chłód, bezwzględność i pozorny brak sumienia właśnie.

To częste u pedofili.
Nic nowego nie odkryłeś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr