Re: Jak bardzo zboczeni są zwyrodnialcy

From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak bardzo zboczeni są zwyrodnialcy
Date: Fri, 15 Apr 2016 15:14:52 +0200

ikka pisze:

> gdyby świnie umiały latać... Prawo do decydowania mają ci, którzy
> ponoszą konsekwencje.

> następne bzdety, jak zwykle nie poparte wynikami żadnych badań, ale
> tobie to nie przeszkadza. Płyniesz, płyniesz, płyniesz we własnym
> słowotoku.
>
> http://slwstr.net/pk3/2015/4/syndrom-poaborcyjny-nie
-istnieje

> jak wyżej - nie masz macicy, nie masz kompetencji.

Masz naści. Dobrze przyswój, najlepiej całość:
http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/288372-nienawisc-d
o-wlasnej-plci-jest-istota-feminizmu?strona=2

"[...] Wezwanie do zabicia własnego dziecka przez feministki, to
wezwanie do okaleczenia siebie jako kobiety. Jest to okaleczenie i
degradacja własnej kobiecości. Można powiedzieć, że przestaje ona wtedy
być kobietą. I sądzę, że jest to zasadniczy rys feminizmu. Pozbawia on
kobiety kobiecości, ale tym samym degraduje je w ich ludzkiej godności.
Nie można bowiem zrobić kobiecie większej krzywdy, niż skłonić ją do
zabicia własnego dziecka. Ta degradacja ludzkiej godności w takich
przypadkach przejawia się w różnorakich skutkach zdrowotnych (liczne
schorzenia nowotworowe), ale przede wszystkim psychicznych, takich jak
stany lękowe, psychozy, nerwice, a wreszcie nienawiść do tych, którzy
nie doznali takiej tragedii. Dlatego też w celu samousprawiedliwienia
się wiele kobiet, które uśmierciło własne dziecko, angażuje się w
kampanie propagujące zabijanie dzieci poczętych i w ruch feministyczny.
Poprzez upowszechnianie dzieciobójstwa dzieci poczętych, próbują
przekonać same siebie, że są normalne, że dzieciobójstwo to powszechna
norma i one zachowują się tak jak wszystkie inne kobiety. Agresja
przeciwko dzieciom poczętym i kobietom w stanie błogosławionym pod
pretekstem ,,życzliwej rady" zabicia dziecka jako rozwiązania problemu
obrazuje zakres psychopatii tych kobiet. Kobietom, które zabiły własne
dziecko, można współczuć, ale te, które chcą, aby inne postępowały tak
samo, zasługują tylko na uczucie żałosnej litości. [...]"

Całkiem bez złośliwości, rozważ to dobrze ikka.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud