Jak byc bardziej atrakcyjnym facetem

1. Data: 2008-06-20 14:51:52

Temat: Jak byc bardziej atrakcyjnym facetem
Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dla kobiet? :-) Mowa o facecie około 35 lat. Co można zrobić/zmienić? Proszę
o konkretne ogólne i szczegółowe wskazówki do wykonania.

2. Data: 2008-06-20 17:07:19

Temat: Re: Jak byc bardziej atrakcyjnym facetem
Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gadacz102 <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> dla kobiet? :-) Mowa o facecie około 35 lat. Co można zrobić/zmienić? Proszę
> o konkretne ogólne i szczegółowe wskazówki do wykonania.

Jesli chodzi o wygląd, to: dbać o fryzurę (np długie włosy wokół łysiny nie są
zachęcające),
nie popełniać rażących błedów w ubiorze
-nie nosi się:
-- swetrów wpuszczanych w spodnie,
-- spodni pod mięśniem piwnym,
-- poprzecznych wzorów przy tuszy ani pionowych, gdy osobnika łamie silniejszy
powiew wiatru,
--dekoltow w serek (trojkąt) u nazbyt szczupłego pana
--okrągłych dekoltów pod szyją, gdy pan zmaga się z nadwagą lub ma pucołowatą
twarz i grubą szyję
--za krótkich spodni,
--skarpet do sandałów,
--spodni za kolano, gdy pan jest przy kosci i niewysokiego wzrostu,

Zaryzykuję stwierdzenie, że większości kobiet nie za bardzo podobają się
również panowie, których kosmetyczka jest większa niż u partnerki, mają
farbowane wlosy i koraliki na szyi, ale to de gustibus.

Pominęłam oczywiste kryterium higieny, mysle, ze jesli facet trafil na to
forum, to nie ma z tym problemow.

3. Data: 2008-06-24 17:44:23

Od: "Brad" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja bym polecił przedewszystkim regularne uprawianie sportu (nie liczac
sexu :-)), bo nic tak nie dziala jak sexy sylwetka i to w obie strony ;)

Brad

4. Data: 2008-07-06 22:02:14

Od: "Seba_Fan" <S...@p...onet.Skasuj-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> --skarpet do sandałów,
a co w tym zlego, mozesz mi wyjasnic

5. Data: 2008-07-07 09:15:24

Od: "Gocha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Użytkownik "Seba_Fan" <S...@p...onet.Skasuj-to.pl> napisał w
wiadomości news:g4rfd6$m46$1@news.onet.pl...

> a co w tym zlego, mozesz mi wyjasnic

Wyglada to fatalnie.

Pozdrawiam
Goska

6. Data: 2008-07-07 15:36:59

Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyglada to fatalnie.
> Pozdrawiam
> Goska

E tam fatalnie. W upały widzę gości w spodenkach gimnastycznych na ulicy
(podczas zakupów a nie biegania) i mają się za superfacetów.

7. Data: 2008-07-07 17:49:15

Od: "Seba_Fan" <S...@p...onet.Skasuj-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gocha" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> [...]
ja powiem Ci ze dla mnie wyglada fatalnie gola noga, jakos u dziewczyny to
ladnie, ale u faceta kiepsko to wyglada

8. Data: 2008-07-08 10:57:19

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seba_Fan pisze:
> Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> a co w tym zlego, mozesz mi wyjasnic

Taka moda. Na krytykowanie skarpetek do sandalow.

th

9. Data: 2008-07-08 13:19:06

Od: "Gocha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
> a co w tym zlego, mozesz mi wyjasnic

Mysle, ze jak ze wszystkim, z gustami sie nie dyskutuje. Jednym noga w
sandalach i skarpecie podoba sie a innym nie.

Pozdrawiam
Goska

10. Data: 2008-07-08 15:35:38

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

> ja powiem Ci ze dla mnie wyglada fatalnie gola noga, jakos u dziewczyny to
> ladnie, ale u faceta kiepsko to wyglada

A damska noga w skarpetce do połowy łydki i eleganckim sandałku nie wygląda
kiepsko? Bo dla mnie to ten sam szczyt bezguścia i obciachu, jak męska noga
odziana w skarpetę i sandał czy nie daj Boże laczek. Pomijam już fakt, że
sandały/sandałki/klapki nosi się po to, by noga miała luz i przewiew.
Zakładanie skarpet do tego typu obuwia bezsensowanie ogranicza tę funkcję.
Podobno jako jedyni w Europie (czy nawet na świecie) jesteśmy fanami tej
dziwnej mody ;-)

Pozdrawiam
Nixe

TRUE MATCH MINERALS