Jak depilować

1. Data: 2001-05-02 21:20:28

Temat: Jak depilować
Od: "WieN" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak lub czym najlepiej depilować zwłaszcza okolice bikini . By zrobić to
szybko golę się jednorazówką , po czym tworzą się tam bolesne krosty , które
sprawiają ból . Czasem używam kremu do depilacji , ale to też nie rewelacja
.

2. Data: 2001-05-05 09:17:38

Temat: Re: Jak depilować
Od: "Inka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie, jak i czym to robic? mam ten sam problem !????

pomocy !!!!!!!!!

:))

Użytkownik WieN <g...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9cptrp$8cc$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-05-05 13:31:19

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

najmniej boli woskiem u kosmetyczki - ona robi to wprawnie i szybko.
polecam.

4. Data: 2001-05-05 13:32:51

Od: "WieN" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

No Tak ! Wybieram się ,ale napisałam to pytanie bo liczyłam na jakiś cud .

5. Data: 2001-05-05 16:08:42

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No Tak ! Wybieram się ,ale napisałam to pytanie bo liczyłam na jakiś cud .

:)))))

duzo mniej bolesna i bardziej skuteczna jest depilacja laserowa, ale to
slono kosztuje.

a jesli wierzysz w cuda, to powiem ci, ze mama mojej kolezanki jakies 20 lat
temu kupila zwykly, pewnie polski krem depilujacy, posmarowala sie nim i
nigdy wiecej nie odrosly jej wlosy. nie wiem, z czym przedobrzyli w tym
kremie, ale wszystkie uciemiezone kobiety na swiecie dalyby za taki krem
gory zlota i nagrode nobla, gdyby mogly, nieprawdaz?:))) ja z pewnoscia
wzielabym nawet kredyt:))))

6. Data: 2001-05-06 12:52:08

Od: "alda" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak słono [chcę porównać ile u mnie] i jak długo się ''trzyma''?;)))

> [...]
>gory zlota i nagrode nobla, gdyby mogly, nieprawdaz?:))) ja z pewnoscia

i jeszcze samoopalacz...wrzucasz tabletkę do wanny...zamurzasz się na
kwadrans i przez miesiąc jesteś brązowa;)))))
....eh marzenia.....
alda

7. Data: 2001-05-09 15:25:15

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak słono [chcę porównać ile u mnie] i jak długo się ''trzyma''?;)))

laserowe kosztuje ok. np. 700 zl za wasiki, 3000 za cale nogi z pachwinami,
drogo, nie?... (to jest cena za cala serie 3 zabiegow)

mowia, ze to raz na cale zycie, ale z opinii slyszalam, ze po roku z raz
trzeba isc...

8. Data: 2001-05-15 20:42:53

Od: "alda" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

3000zł.......hm.....rozumiem, ze klientki walą drzwiami i oknami?;)))))
niech zyją żyletki;)))
pozdro
alda

rena napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...