Jak długo złodzieje będą bezkarni????

1. Data: 2004-02-16 19:59:23

Temat: Jak długo złodzieje będą bezkarni????
Od: "Victor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę niebawem kupić mieszkanie. Ponieważ jest to czynność cywilno - prawna
muszę zapłacić podatek (co wszyscy pewnie wiecie...). Jest to odsetek od
wartości zakupionego mieszkania. Pytanie: jak długo te s...syńskie złodzieje
z NIErządu będą pozostawać bezkarni. Przecież jak zarobiłem pieniądze to
odprowadziłem od nich podatek. Jeśli chcę je wydać to znowu muszę zapłacić.
Ile razy będą opodatkowywać te same pieniądze???!!!! Chyba zgodzicie się z
moją wcześniejszą tezą: to zalegalizowane złodziejstwo.

Proszę mnie jeszcze uświadomić w jednej kwestii, bo nie jestem pewien. Jeśli
kiedyś będę chcisał sprzedać mieszkanie i nie kupować nic, tzn. wrócić do
stanu dzisiejszego, mieszkać tu gdzie dzisiaj, wrócić do dziesiejszej
sytuacji życiowej: czy wtedy również będę musiał zapłacić haracz dla tych
genetycznych zjebów (sorry, ale już nie wytrzymuję!!!)od pieniędzy, które
dostanę za sprzedaż tego co dziś kupię i już jest kilkakrotnie obłożone
złodziejskim haraczem?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

1. Data: 2004-02-16 20:43:52

Temat: Re: Jak długo złodzieje będą bezkarni????
Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Victor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ile razy będą opodatkowywać te same pieniądze???!!!! Chyba zgodzicie się z
> moją wcześniejszą tezą: to zalegalizowane złodziejstwo.
Zgadzam sie w pelnej rozciaglosci... I doloze kilka groszy o notariuszach,
ktorzy w niczym nie ustepuja...

> [...]
> genetycznych zjebów (sorry, ale już nie wytrzymuję!!!)od pieniędzy, które
> dostanę za sprzedaż tego co dziś kupię i już jest kilkakrotnie obłożone
Polecam pl.soc.prawo.podatki - z tego co pamietam, jezeli nie sprzedaz przed
uplywem 5 lat, to juz bez podatku... Ale 5 lat w naszym kraju to bardzo
dlugo...

Pozdrawiam
LG

1. Data: 2004-02-16 23:03:25

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie.
I już wiemy, dlaczego w Ameryce możesz zmieniać pracę z miasta do miasta czy
stanu do stanu, a nad Wisłą masz być chamie [to nie do Ciebie, to do_nas ;-]
przywiązany jak chłop do ziemi.
Jeszcze nie zauważyłeś, że jesteś niewolnikiem??
JaC

1. Data: 2004-02-16 23:18:23

Od: "PaPi" <p...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z góry dzięki za odpowiedzi.

Nastepnym razem NIE glosowac na kogokolwiek kto w jakikolwiek sposob ma
lepszy pomysl na wydanie Twoich pieniedzy i mowi o wrazliwosci spolecznej.

PaPi

1. Data: 2004-02-17 07:49:36

Od: Adam --- f...@v...interia.pl szukaj wiadomości tego autora

> z NIErządu będą pozostawać bezkarni. Przecież jak zarobiłem pieniądze to
> odprowadziłem od nich podatek. Jeśli chcę je wydać to znowu muszę zapłacić.
> Ile razy będą opodatkowywać te same pieniądze???!!!!

Tu nie chodzi o opodatkowanie tego samego pieniadza, ale jego obrotu. W
kazdej fazie cyklu zycia pieniadza trzeba troche skubnac. Wszyscy zyjacy
z tych pieniedzy dzieki temu beda mogli rowniez wydawac pieniazki w
regularnych odstepach :)

> Chyba zgodzicie się z
> moją wcześniejszą tezą: to zalegalizowane złodziejstwo.

Dorwiesz sie do wladzy to zmienisz pewnie zdanie - bo w 4 lata nie
dorobisz sie, wiec trzeba inaczej zdobyc majatek :)

> [...]
> stanu dzisiejszego, mieszkać tu gdzie dzisiaj, wrócić do dziesiejszej
> sytuacji życiowej: czy wtedy również będę musiał zapłacić haracz

Jezeli przed uplywem 5 lat kalendarzowych to TAK ! 10%.
A pcc 2% za kazdym razem, chyba ze zmienia sie przepisy :)

> dostanę za sprzedaż tego co dziś kupię i już jest kilkakrotnie obłożone
> złodziejskim haraczem?

niestety - wydatki zwiazane z obracaniem cudzego pieniadza, oslony
socjalne, darmowe("darmowe") dodatki do zycia kazdego lub wybranego
obywatela przyjely taki rozmach, ze nie da sie tego ukrocic cieciem
maczety - to tak jak z gniazdem os - niech sobie rosnie pod powala, bo
jak je zwalisz to los smialka zagrozony... takie fakty, a zdanie mam
inne :)

AG

1. Data: 2004-02-17 09:20:34

Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PaPi" <p...@g...home.pl> napisał w wiadomości

> Nastepnym razem NIE glosowac na kogokolwiek kto w jakikolwiek sposob ma
> lepszy pomysl na wydanie Twoich pieniedzy i mowi o wrazliwosci spolecznej.
Zaraz zrobimy konkurencje pl.soc.polityka... A poza tym przy spelnieniu obu
warunkow jedynym kandydatem zostaje Jas... Niemowa;-)

Pozdrawiam
LG

1. Data: 2004-02-17 10:03:36

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> zapłacić.
> Zgadzam sie w pelnej rozciaglosci... I doloze kilka groszy o notariuszach,

Z notariuszami jest jeszcze gorzej - tak samo sporadza sie akt notarialny
sprzedazy mieszkania za 20 tys i za 200 tys, ale taksa notarialna wcale nie
jest taka sama. Robi taką sama robote a kase dostaje rozną. DLACZEGO?

Zaslav

1. Data: 2004-02-17 10:05:05

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"PaPi" <p...@g...home.pl> wrote in message

> Nastepnym razem NIE glosowac na kogokolwiek kto w jakikolwiek sposob ma
> lepszy pomysl na wydanie Twoich pieniedzy i mowi o wrazliwosci spolecznej.

A najepsze jest to ze ci ktorzy najglosniej trabia o wrazliwosci spolecznej
najbardziej daja w d...e biednym

Zaslav

1. Data: 2004-02-17 10:27:21

Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <Adam --- foto@vipUSUNXTO.interia.pl> napisał w wiadomości

> Tu nie chodzi o opodatkowanie tego samego pieniadza, ale jego obrotu. W
> kazdej fazie cyklu zycia pieniadza trzeba troche skubnac. Wszyscy zyjacy
Hmmm ale od tego jest chyba troche inny podatek... (VAT).

LG

1. Data: 2004-02-17 10:33:39

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Wołek wrote:

> [...]
> sprzedazy mieszkania za 20 tys i za 200 tys, ale taksa notarialna wcale
> nie jest taka sama. Robi taką sama robote a kase dostaje rozną. DLACZEGO?

poniewaz wartosc aktu notarialnego nie jest okreslona kwotowo, ale
procentowo i podana jest minimalna kwota jaka moze notariusz wziac za
sporzadzenie 1 strony danej umowy. Dlatego bardzo czesto jest tak, ze
jesli ktos jest ,,stalym klientem'' to nie liczy mu sie ,,groszowych
spraw'' za wystawienie dokumentu. przykladowo dany deweloper gdy odpisuje
akty tylko z jednym notariuszem, czyli po pierwsze ma liczone ok5 gr za
strone aktu (zwykle notariusz bierze na siebie te oplate), ale od wartosci
(nie pamietam teraz dokladnie jaki to % chyba 7,5% ale glowy nie dam za to)
danej nieruchomosci ma procent zagwarantopwany ustawowo. W przypadku, gdy
przychodzi normalny czlowiek z ,,ulicy'' za wystawienie aktu placi juz
5pln/strone i dany procent od wartosci umowy.

Acha, i to wszystko jest zagwarantowane odpowiednimi ustawami:P
Wiec robia dokladnie wszystko w swietle prawa:P
Izza

Pytanie do użytkowników Zelmer Wodnik Duo
Czym doczyscic fugi
piekny stol kuchenny
Gazowe ogrzewanie mieszkania i wody
Tapetowanie remonty