Jak dostac rekomendacje z Ministerstwa ?

1. Data: 2007-08-31 19:13:33

Temat: Jak dostac rekomendacje z Ministerstwa ?
Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanko : napsialem oprogramowanie wspomagajace prace szkoly. No i nie
wnikajac co robi, ani jakie mam szanse cos takiego dostac : czy mozna
otrzymac cos w stylu rekomendacji/certyfikatu/polecenia/aprobaty itp na ten
program z jakiegos Kuratoriu/ministerstwa oswiaty itp ?
Czyli wzmocnij jego sile poprzez "jakis" papierek z "jakiegos "urzedu".
O jaki papierek mozna wg prawa sie starac i w jakim urzedzie "oswiatowym" ?

Fantom

2. Data: 2007-09-01 07:00:26

Temat: Re: Jak dostac rekomendacje z Ministerstwa ?
Od: Romul <t...@n...ouiiu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> O jaki papierek mozna wg prawa sie starac i w jakim urzedzie "oswiatowym" ?

pytanie podstawowe: do czego ci ten papierek potrzebny ?

3. Data: 2007-09-01 09:07:35

Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pytanie podstawowe: do czego ci ten papierek potrzebny ?

Pisalem ze nie wazne co mi to da i jakie mam szanse.
Ale jak pytasz : JAk bede mial zamiar cos takiego sprzedac, to lepiej to
bedzie wygladalo jak dodoam papier z jakiegos urzedu oswiatowego niz jak
tylko pojawie sie jako firma x

Fantom

4. Data: 2007-09-01 11:36:47

Od: Romul <t...@n...ouiiu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale jak pytasz : JAk bede mial zamiar cos takiego sprzedac, to lepiej to
> bedzie wygladalo jak dodoam papier z jakiegos urzedu oswiatowego niz jak

wiec takiego "certyfikatu" nie dostaniesz, mozesz poprobowac w jakims
kuratorium - moze dostaniesz "list polecajacy" ale to tak naprawde
bedzie swistek malo istotny przy sprzedazy
jesli chcesz cos sprzedawac do szkol lepiej dogadac sie z kim wydajacym
periodyk dla dyrektorow choc wtedy trzeba sie bedzie podzielic zyskami
zawsze tez mozesz sie wybrac na jakas konferencje i "podrzucic" wersje
demo

5. Data: 2007-09-01 14:45:09

Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Romul" <t...@n...ouiiu> napisał w wiadomości

> [...]
> periodyk dla dyrektorow choc wtedy trzeba sie bedzie podzielic zyskami
> zawsze tez mozesz sie wybrac na jakas konferencje i "podrzucic" wersje

Czyli co najwyzej moge dostac cos w stylu Listu Polecajacego ? Ale jest to
cos takie jakby nieoficjalnego ? Ze jakas Pani w okienku mi wystawi i tyle ?
A nie ma jakis procedur urzedowych na zalatwianie ? Bo czesto sie slyszy ze
cos tam ma REKOMENDACJE czegos tam. I przypuszczam ze to nie tlko ze siadzie
sobi jakis gostek i napisze papierek ze on to rekomneduje, tylko chyba sa
jakies procedury, produkt taki musi przejsc jakies tam kroki i wtedy
oficjalnie moga dac lub nie

Fantom
ps. Istnieja faktycznei jakies takie "gazetki" dla dyrektorow
szkol/przedszkoli ?

Plany wynikowe-technikum informatyczne
Dobre książki?
Chartered Financial Analyst (CFA) -- All Information
co po politologii ??
wymagane kwalifikacje