Jak działa 1/2 wsadu (zmywarka Bosh)

11. Data: 2007-04-12 09:52:53

Temat: Re: Jak działa 1/2 wsadu (zmywarka Bosh)
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

To zależy od modelu, w starych był chyba dolny, a nowych górny.
Użyłem dwa razy: pierwszy i zapewne ostatni.
Oszczędzać możesz na programie niskotemperaturowym (45°C i to temperatura suszenia,
mycia niższa) lub szybkim (bez
suszenia).
IMHO szybki to może do kieliszków i szklanek.....
JaC

12. Data: 2007-04-12 18:41:23

Od: Artur Lipowski <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer wrote:
> Ja już miałem 4 moduły (każdy po 600,-) popalone tak, że nie dało się ich
> naprawić. NIE WŁĄCZAJ FUNKCJI 1/2 W TEJ ZMYWARCE!!!
No to jestem fuksiarzem, we wrześniu minie 6 lat używania zmywarki (Bosh SGI
4906/07) i jest OK.

> Poczytaj wątek na Elektrodzie. To że moduł dało się uratować, to fuks
> niesamowity.
Dzię?i za info.
Swoją drogą to ciekawe, że bądź co bądź niezła firma nie zabezpiecza porządnie
triaków, bo przecież na pewno to potrafią, a przy tych mocach zwykle jest to
"szkolne" zadanie.

Artur Lipowski

13. Data: 2007-04-14 05:59:52

Od: Robek <l...@n...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Artur Lipowski pisze:
> [...]
> Swoją drogą to ciekawe, że bądź co bądź niezła firma nie zabezpiecza
> porządnie triaków, bo przecież na pewno to potrafią, a przy tych mocach

Ta "pozadna" firma wsadza do sterowania grzalki 2.2kW przekaznik made in
krzak z pojedynczym stykiem na 8A :)
Po wymianie na polskiego Relpola 20A chodzi pare lat, poprzednik
wytrzymal pol roku.

Robek

14. Data: 2016-08-28 10:11:29

Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2016-08-28 10:12:14

Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2016-08-28 18:18:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Aug 2016 01:11:29 -0700 (PDT), t...@g...com
napisał(a):

> [...]

Z reguły polega na załadowaniu jednego koszyka - dolnego lub górnego, co
chyba zależy od firmy i modelu. Po wybraniu funkcji "pół wsadu" zmywarka
dostosowuje ilość wody i ciśnienie.

rolety okienne
meble kuchenne - z jakiego materialu
Kupno domu na wsi komplikacje prawne.
Lustro do łazienki, wymiary niestandardowe - jakie parametry?
Ławka ogrodowa