Jak działa lewatywa?

1. Data: 2011-07-09 21:36:07

Temat: Jak działa lewatywa?
Od: "Psot" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie rozumiem sensu lewatyw.Przecież jeśli wykonujemy ją na przykład wodą z
cytryną to przecież równie dobrze możemy chyba wypić ten płyn? A nawet jeśli
ktoś tłumaczy, że w jelitach odrobina zostanie to po co lać w siebie dużo
jeśli jelita potrzebują [być może] mało...
Psot

2. Data: 2011-07-09 23:25:09

Temat: Re: Jak działa lewatywa?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Jul 2011 23:36:07 +0200, Psot napisał(a):

> Nie rozumiem sensu lewatyw.

Mechaniczny. Tylko i wyłącznie mechaniczny. Identyczny jak potok wody
spływający w klozecie.
--
XL
Prawda o GMO:

3. Data: 2011-07-10 18:10:07

Od: "Mariusz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie rozumiem sensu lewatyw.

Mechaniczny. Tylko i wyłącznie mechaniczny. Identyczny jak potok wody
spływający w klozecie.

No ale już lewatywa z prawdziwej mielonej kawy (kofeinowa) działa dużo
więcej jak tylko mechanicznie (terapia Gersona) :)

4. Data: 2011-07-10 18:29:53

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-10 20:10, Mariusz pisze:
> No ale już lewatywa z prawdziwej mielonej kawy (kofeinowa) działa dużo
> więcej jak tylko mechanicznie (terapia Gersona) :)

Najlepsza jest lewatywa urynowa ;)

--
Strony internetowe, sklepy internetowe.
Pozycjonowanie i optymalizacja.

5. Data: 2011-07-10 19:06:53

Od: "Psot" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mechaniczny. Tylko i wyłącznie mechaniczny. Identyczny jak potok wody
> spływający w klozecie.
> --
> XL
Żle zadałem pytanie.Chodzi mi oto, że jeśli się wlewa 2 litry płynu to on w
większości trafia do żołądka ? Mylę sie ?To jeśli trafia do żołądka to
zamiast "dołem" to mozna to wlać "górą " [?]..A zakładajając , że częśc z
tego zostaje w jelitach i to w postaci pierwotnej, to trudno uwierzyć, że 2
litry przyjmują jelita ...Jeśli jelita przyjełyby mniej to po co lać więcej?
A trochę poza tematem...
Kiedy przed laty pierwszy raz trafiłem w ksiązce [przedwojennej medycznej]
na opis lewatywy to z początku myślałem, ze chodzi o super odżywianie dla
chorego. Było coś o 50 g dobrego koniaku zmieszanego z żółktiem jaj i bodaj
chyba kawą prawdziwą ...Mniam, mniam, pychotka, ale póżniej przeczytałem, ze
to jest " do lewatywy" ....feeee...teraz kiedy widzę, że ktoś kombinuje
drinki z koniakiem to mam głupie podejrzenia...

Psot

6. Data: 2011-07-10 19:19:47

Od: Fragile Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Jul 2011 21:06:53 +0200, Psot napisał(a):

> Żle zadałem pytanie.Chodzi mi oto, że jeśli się wlewa 2 litry płynu to on w
> większości trafia do żołądka ? Mylę sie ?

Tak, mylisz sie. Plyn trafia do _jelita__grubego_ celem jego dokladnego
oczyszczenia.

Pozdrawiam,
M.

7. Data: 2011-07-10 20:03:35

Od: "Psot" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile Maja" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tak, mylisz sie. Plyn trafia do _jelita__grubego_ celem jego dokladnego
> oczyszczenia.
>
> Pozdrawiam,
> M.

Tom już oświecony w temacie. W podzięce trochę dla żartu spytam. Alkohol
jest wchłaniany do organizmu głównie przez śluzówki. Czyli taka lewatywa z
koniaku 5* [bo zalecenia w lewatywie to nie mniej niż 5*] upije szybciej
[bardziej]niż tradycyjnie pity koniak? I Policja drogowa na chuch nie
wybada!...
Psot

8. Data: 2011-07-10 20:19:49

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lip, 21:03, "Psot" <p...@T...pl> wrote:

>Czyli taka lewatywa z
> koniaku 5* [bo zalecenia w lewatywie to nie mniej niż 5*] upije szybciej
> [bardziej]niż tradycyjnie pity koniak? I Policja drogowa na chuch nie
> wybada!...

Jeśli ktoś pije koniak wyłącznie po to, żeby się upić...

Przed wynalezieniem lepszych środków do zabiegów chirurgicznych
znieczulano cygarem wsuniętym do odbytu.

Ania

9. Data: 2011-07-10 21:29:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Jul 2011 20:10:07 +0200, Mariusz napisał(a):

> [...]
>
> No ale już lewatywa z prawdziwej mielonej kawy (kofeinowa) działa dużo
> więcej jak tylko mechanicznie (terapia Gersona) :)

Niż.

Działa drażniąco.

10. Data: 2011-07-10 21:29:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Jul 2011 21:06:53 +0200, Psot napisał(a):

> Żle zadałem pytanie.Chodzi mi oto, że jeśli się wlewa 2 litry płynu to on w
> większości trafia do żołądka ?

Coś Ty wymyślił :-D
--
XL
Prawda o GMO:
http://supermozg.gazeta.pl/supermozg/1,91628,9569172
,GMO___lobbing__wiara_i_polityczna_wola.html#ixzz1Pr
YQPpgy

Zastąpienie Acenocumarol innym lekiem
Ktory specjalista na poczatek?
kwas mlekowy
Odp: Re: ciekawa teoria na temat raka - witamina B17
Seksoholizm