Jak funkcjonować w sytuacji stresowej?(długie)

11. Data: 2002-06-14 11:23:29

Temat: Re: Jak funkcjonować w sytuacji stresowej?( długie)
Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

JoJo wrote:

> Persen i magnezik(na tony) na porządku dziennym

nadmiar magnezu powoduje skutek odwrotny od zamierzonego!
(sprawdzilam, tez niechcacy)
nie przekraczaj dziennej dawki...

> i co mam z tym fantem zrobić?

jak nie specjalista, to moze chociaz ktos (przyjaciel) z
zewnatrz, komu sie wygadasz, a on da Ci informacje zwrotna, jak
to wyglada z pozycji osoby niezaangazowanej?
na pewno jest lepiej, niz Ci notoryczne czarne wizje dyktuja.

trzymam kciuki!

Dominika

12. Data: 2002-06-14 11:24:06

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości
> A juz na koncu przyszlo mi do glowy, w domu dla odprezenia walnij
> sobie po prostu kielicha (ojj juz sie boje grupowiczow)

na szczęście piątek, więc chyba sobie walnę - mój organizm nie lubi alkoholu
więc choć przez chwilę będę miała inny problem
>A ile ten czas oczekiwania
> jeszcze moze trwac?

Nic nie wiem, ale żebym miała paść to coś załatwię w przyszłym tygodniu
dobiło mnie podejście specjalisty - zero badań! i zdanie - poczekamy aż
zmiany będą większe
sama musiałam sie dowiedzieć co zrobić na początek a i tak lekarze
odpowiedzieli mi dopiero na magiczne pytanie - jakie badania zrobilibyście
swojemu dziecku w takim przypadku
teraz będe się domagać skierowania na te badania , bo pomimo, że
zdeklarowałam pełną odpłatność to skierowanie być musi i pozostaje mi
jeszcze znalezienie kompetentnego endokrynologa bo o tym co do tej pory to
szkoda gadać..
tak więc tydzień lub dwa to wersja super optymistyczna ale od razu nie
kazano mi się na nią nastawiać...
pozdr.Joanna

13. Data: 2002-06-14 17:13:55

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niestety nie mam czasu zupełnie na latanie w moich sprawach

no ale to zadaj sobie pytanie, czy chcesz sobie pomoc, czy nie. no bo mozna
ci polecic joge, medytacje, czy picie melisy, ale to moze pomoze za pol
roku, ale na pewno nie jutro...

14. Data: 2002-06-14 19:06:49

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> leki

Skutkiem leków uspokajających bardzo często jest nadmierna senność albo
otępienie. Dobieranie odpowiedniego leku może trwać dość długo. A Joannie
chyba nie o to chodzi.

> niestety nie mam czasu zupełnie na latanie w moich sprawach , bo tamta
> pochłania mnie całkowicie......

Niestety, Joanno, obawiam się, że nie podamy Ci prostej i błyskawicznej
recepty , która postawiłaby Cię na nogi.
Jeżeli będziesz ignorować sygnały, które wysyła Twoje wycieńczone ciało i
dusza, to nastąpi zmęczenie materiału i w najlepszym wypadku odbędziesz
wycieczkę do szpitala. A symptomy jakie opisałaś, mówią, że może się tak
stać lada chwila.
Potrzebujesz pomocy. Pozwól, żeby ktoś Ci pomógł.
Zdecydowanie jestem za dobrym psychoterapeutą. Dobrze by było, żeby pracował
też na poziomie energetycznym. Świetna jest też akupunktura. Daje szybki
efekt. Może być też shiatsu albo masaż ma-uri.

Małgosia

15. Data: 2002-06-15 09:00:20

Od: "Madzik (bylo: anyia)" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JoJo <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aeccbi$nep$...@n...tpi.pl...

Joasiu,
Twoje cialo daje Ci "powazne ostrzezenie", jezeli nie przystopujesz, to
niedlugo ktoś sie bedzie musial Toba zając, a chyba nie o to Ci chodzi.
Mialam czasem takie okresy, i wiem, ze zlekcewazenie tego nie jest dobrym
pomyslem.
Propozycja (tylko propozycja!, moze ja mozesz zmienic "pod siebie"):
powinnas stanowczo znalezc mozliwosc wyzycia sie fizycznego, mnie w takich
sytuacjach pomagała kombinacja: godzina-dwie plywania na basenie, tak zeby
sie poczuc solidnie zmeczoną, potem od razu na masaz, do domu i spac.
Wydaje mi sie, ze przez kolejne dwa-trzy tygodnie mozesz sie tak "pomęczyć"
fizycznie, najlepiej kilka razy w tygodniu, potem nie przestawaj, tylko
mozesz zmniejszyc czestotliwosc - powinien treche stres puscic... Moze
pobiegac, moze aerobik? baseny sa z reuly najdluzej czynne, wiec mozna to
zrobic nawet o 20-21.

zycze jak najwiecej spokoju

--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

16. Data: 2002-06-17 06:40:09

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik (bylo: anyia)" <a...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:aeevti$9se$1@news.tpi.pl...
> [...]
> sytuacjach pomagała kombinacja: godzina-dwie plywania na basenie, tak zeby

I tak zrobiłam przez dwa dni prace orno- plewiące ze szczególnym
uwzględnieniem jeżyn i pokrzyw jak na razie zrobiły swoje, niestety basenik
dopiero w przyszłym tygodniu :(
nasza nieoceniona pani doktor obiecała pomoc w sprawach dziecka - niestety
wszystkie badania odpłatnie, ale przynajmniej moge coś zrobić a nie czekac z
założonymi rękami , i dowiedziałam się jeszcze, że istnieje nadzieja, że
zmiany moga wycofac się samoistnie - modle się o to
przy okazji wypytałam sie o siebie - skad te nagłe problemy, bo dodatkowo
zaczęły sie duszności, na szczęście juz lepiej

dzięki serdeczne za zainteresowanie i pomoc wszystkim
pozdr.Joanna

17. Data: 2002-06-17 08:52:20

Od: "Madzik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JoJo <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aek042$2s2$...@n...tpi.pl...

> [...]
> przy okazji wypytałam sie o siebie - skad te nagłe problemy, bo dodatkowo
> zaczęły sie duszności, na szczęście juz lepiej

Joasiu, wiesz ze basen byl tylko przykladem - to rownie dobrze moga być
jeżyny czy cokolwiek innego :-)
Moge zapytac co Ci powiedziala pani doktor na Twoje dolegliwosci?

18. Data: 2002-06-17 09:09:19

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aek815$7um$1@news.tpi.pl...
> Moge zapytac co Ci powiedziala pani doktor na Twoje dolegliwosci?

że to prawdopodobnie chwilowe zawirowania z adrenaliną, wytłumaczyła to
naukowo ale bądź pewna ze z wywodu nie pamiętam ani słowa, sens ogólny był
taki że nie takie ilości jak trzeba, nie wtedy kiedy trzeba i obserwować czy
sie nie powtarza i wtedy do lekarza biec,
zaznaczam, że cały czas wydawało mi sie , że nad wszystkim panuję i problem
pojawił się kiedy organizm zaczął działać niezależnie od moich chęci i
wyczyniać jakies hocki-klocki
i tak sie przejde do lekarza, żeby coś miec w razie powtórek a na razie
staramy się nie dopuszczać do paniki

pozdr.Joanna

19. Data: 2002-06-17 14:30:31

Od: "laura" <l...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JoJo >
> [...]
> przy okazji wypytałam sie o siebie - skad te nagłe problemy, bo dodatkowo
> zaczęły sie duszności, na szczęście juz lepiej

Pomysl powaznie o masazu ma-uri wspomianym przez kolorowa, to moze wydac sie
dziwne, ale oprocz Twojej ulgi i Twoje modlitwy moga byc skuteczniejsze.
Serio.

Parę slów od Dawida
jeśli to coś wyjaśni
Kolonie