Jak go spowrotem zdobyć ???

1. Data: 2005-09-08 12:04:30

Temat: Jak go spowrotem zdobyć ???
Od: "Asia" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam na imię Asia i mam 17 lat mam wielki problem , z którym sama sobie
chyba nie poradzę. Z Jarkiem chodziłam miesiąc. Było nam ze sobą naprawdę
dobrze, aż do czasu, kiedy wyjechałam na wakacje z rodzicami do ich znajomych,
z innego miasta.
Tam poznałam Kubę, który od razu mi się spodobał, zakochaliśmy się od
pierwszego wejrzenia.
Nigdy się nie rozstawaliśmy, razem pływaliśmy w jeziorze, chodziliśmy na
spacery.
Zadzwoniłam do Jarka i powiedziałam, że z nim zrywam. Nie chciałam go
oszukiwać, że nic się nie dzieje pomiędzy mną, a Kubą.
Po przyjeździe do domu zadzwoniłam do Kuby i zaproponowałam, żebyśmy się
zobaczyli, żeby do mnie przyjechał. On jednak powiedział, że to nie ma sensu.
Było mi bardzo przykro.
Teraz znowu zaczął mi się podobać Jarek. Widzę go prawie codziennie na moim
osiedlu, ale on mnie chyba unika. Nie wiem, jak go z powrotem do siebie
przekonać. Bardzo proszę o jakieś porady.

2. Data: 2005-09-08 12:05:21

Temat: Re: Jak go spowrotem zdobyć ???
Od: assembler <a...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia wrote:
> Witam mam na imię Asia i mam 17 lat mam wielki problem ...

.. usiadlam do internetu i nie wiem do czego sluzy.
Daj sobie spokoj dziecko. Zeby te historyjki byly
chociaz smieszne.. wysil sie troche.
--
assembler

3. Data: 2005-09-08 12:05:36

Od: "marekk" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mysle droga asiu że nie uda ci sie go spowrotem zdobyc poniewaz wczesniej go
olałas poprostu, on juz do ciebie nie wróci. Marek 18

4. Data: 2005-09-08 12:07:02

Od: "marika58" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle , że powinnas z nim porozmawiac. Przyjśc do niego i z nim porozwmawiać,
wytłumaczyć mu wszytsko i powiedziec mu prosto w oczy ze go nadal kochasz.
Innego wyjscia nie ma Marika 21

5. Data: 2005-09-08 12:08:12

Od: "Arkadiuszzz" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie powinnas sie zakochiwac w innych chłppkach, poniewaz miłośc wakacyjna nie
ma najmnijszego sensu.

6. Data: 2005-09-08 12:14:16

Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arkadiuszzz" <> napisał w wiadomości
miłośc wakacyjna nie
> ma najmnijszego sensu.

Nie uogólniaj:)
Ma sens:)...u mnie sensem miłości wakacyjnej jest juz dwójka dzieci. A
wakacyjna miłosć mieszka ze mna i nadal się...ehm...lubimy:)
Avf

7. Data: 2005-09-08 14:04:53

Od: " Himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia <e...@o...pl> napisał(a):

> Witam mam na imię Asia i mam 17 lat mam wielki problem , z którym sama
sobie
> chyba nie poradzę.

Aska, cholera jasna, zebys ty tylko takie problemy miala w zyciu.
Pozatym zajmij sie czyms pozytecznym, szkola sie zaczela, czyz nie? Do
ksiazek marsz!!!!

8. Data: 2005-09-09 11:15:44

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osiedlu, ale on mnie chyba unika. Nie wiem, jak go z powrotem do siebie
> przekonać. Bardzo proszę o jakieś porady.

Wiem o co chodzi...wiem jak się czujesz...też tak miałam, ale powiem Ci, że
jeżeli masz takie problemy to niestety, ale musisz się z nimi spama uporać...ale
jeżeli az tak bardzo Ci na nim zalezy to może poprostu powinnaś wziąść z może
porozmawiać. Ja wiem że w taki oto sposób będZIe dla Ciebie to trudne, ale
jeżeli chcesz z nim nadal być to może najlepszym wyjściem na to jest
porozmawiania...naoprawde uwierz mi, że tutaj rozmowa dużo daje...a
najwazniejsdza tutaj jest rozmowa:)...uwierz mi...naprawdę...warto porozmawiać a
będziesz z nim nadal ui żyła dłuuuuuuuuugo i szczesliwie :)...Trzymaj się
Asieńkio..Będzie dobrze.Pa

9. Data: 2005-09-09 11:57:43

Od: "xhy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Wiem o co chodzi...wiem jak się czujesz...t

Nic dziwnego.;-)

> jeżeli masz takie problemy to niestety, ale musisz się z nimi spama
uporać[...]

Czemu ty tego nie spróbujesz tylko maltretujesz grupę dialogami z samym
sobą?xc

10. Data: 2005-09-09 20:00:20

Od: "megiddo" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o jakieś porady.

proszę bardzo - powiedz Jarkowi że z Kubą chciałaś poznać smak nowego faceta
, zobaczeć czy lepiej posuwa .... widocznie Jarek jest lepszy że do niego
wracasz -- jak Cię przyjmie to znaczy że lubi przechodzony towar a jak nie
to znaczy że woli świeży i to wszystko

sprawa zazdrosci o ukochana osobe
zły dotyk boli przez całe zycie
Złe wspomnienia z dzieciństw