Jak i czym myjecie wannę z akrylu?

1. Data: 2003-01-28 12:57:36

Temat: Jak i czym myjecie wannę z akrylu?
Od: "Kompaner" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pytanie dotyczy także podłóg z paneli, terakoty i płytek ściennych z
glazury.
Proszę podzielić się doświadczeniami.
Dziękuję.
Kompaner

1. Data: 2003-01-28 14:53:04

Temat: Odp: Jak i czym myjecie wannę z akrylu?
Od: "Dorota" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wanne z akrylu myje albo specyfikiem HG, albo zelem lazienkowym Ajax. Wole
zel, uwazam, ze jest lepszy. A plytki myje woda z panem Properem. A paneli
nie mam, drewniana podloge myje woda z plynem Pronto - nie wiem, czy nadaje
sie paneli.

Pozdrawiam :)
Dorota

Użytkownik Kompaner <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b15v0t$mn3$...@n...onet.pl...

1. Data: 2003-01-28 16:28:43

Temat: Re: Jak i czym myjecie wannę z akrylu?
Od: "Wlodzimierz Macewicz" <W...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja myje CIF-em (zoltym)

pozdrawiam WM

1. Data: 2003-01-29 10:36:00

Od: "Dorota" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i nie zadrapuje sie???

Użytkownik Wlodzimierz Macewicz <W...@i...pw.edu.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b1675j$hkk$...@j...coi.pw.edu.pl...

1. Data: 2003-01-29 13:29:15

Od: "bar'D" <d...@h...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i nie zadrapuje sie???

Jak zobaczyłem jak po CIF'e wyglada płyta gazowa to od razu zrezygnowałem.

Na ulotce przyklejonej do wanny było napisaneo żeby uzywać:

1) specjalny środków do czyszczenia wanien akrylowych (znajomy widział w
Niemczech)
2) zwykłego proszku do prania [i tu już nie było wyszczególnione czy do
kolorów czy do białego, ale wydaje mi sie że zalezy to od koloru wanny
:))) ]

Więc szoruje proszkiem rozpuszczanym w wodzie.

bar'D

1. Data: 2003-01-29 17:36:14

Od: "A.M." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wannę akrylową szmatką i mleczkiem - żółtym cifem lub mleczkiem Frosh (z
tego drugiego mleczka jestem bardziej zadowolona).
Nie wolno szorować szczotką.

Paneli nie mam.

Glazurę i terakotę odpowiednio szmatką i mopem - ciepłą wodą z dodatkiem
kwiatowego Ajaxa lub uniwersalnego Frosha.

Pozdr
AM

lakier na mozaike na ogrzewaniu podlogowym
BLAT W ŁAZIENCE
okna
instalacje antenowe i telewizja kablowa
Re: stół w kuchni - pomysły?