Re: Jak jest zbudowana swiadomosc ?

Data: 2008-01-29 19:43:48
Temat: Re: Jak jest zbudowana swiadomosc ?
Od: "Sky" <s...@o...pl>

Użytkownik "() pusty" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:fnnto2$hdj$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał

> Czyli w absolutnej pustce ? :o/
> Albo świadomość moze być absolutną pustką ?

Pitolisz brat [z tą pustką]...

> I co w tym dziwnego ?

To nie ja się pytałem czy kosmos jest taki [lub inny] acz
w domyśle nierealny jako źródło np zawleczenia życia,
więc i w efekcie ewolucji [tegoż samo]świadomości...
ale ty...a teraz się dziwisz skąd wywód...?

> A niby jak ?

Przeczytałem "synapsy".
Synapsy same się w lustrach nie rozpoznają.
Swoją drogą ciekawe co się samo rozpoznaje.

> A czego się spodziewałeś ?

W kontekście posiadania synaps i braku świadomości swego odbicia w lustrze
to spodziewałem się że twierdzisz iż jednak to dziwne i niespodziewane...