Re: Jak już prać ludziom mózgi

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Tue, 29 Aug 2017 17:34:16 -0700 (PDT)
Subject: Re: Jak już prać ludziom mózgi
From: j...@o...pl

W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 14:44:35 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Nareszcie zrozumiałaś.

> Wiem, że to się faszystom nie podoba, ale już ci tłumaczyłem dlaczego
> powstała UE i jaki w tym udział mieli faszyści.

> Ale ty masz zryty beret :):)

> Odciągnąć to ty sobie możesz jedynie gile z nosa.
> Powinnaś się cieszyć, że cywilizowani ludzie zlitowali się nad zadupiem
> z chłopsko-pańszczyźnianą mentalnością, przyjęli Polskę do UE i przez
> tyle lat dawali kasę.

co ty Piotrze opowiadasz? masz te mentalonosc, o ktorej piszesz?
czy tylko innym ja zarzucasz?

przez tyle lat, znaczy ile?
tylko policz dobrze ile dali, a ile zabrali.

> Zbudowali ci drogi i nie dali zdechnąć z głodu
> rolnikom z trzema morgami na krzyż.

nic nie zbudowali, za co slono nie zaplacilismy.
taka ich mentalnosc:)

rolnicy z trzema morgami od wiekow zyli
i cieszyli sie szczesciem czesciej,
niz w czasach obecnych.
szczescie, Piotrze, jak wiesz, nie jest wbudowane
w system industrilnego dobrobytu.
ono jest po prostu wolne.
zwlaszcza od zobowiazan:)

> Pozwoli ci wjeżdżać na swój teren

lal! jakie szczescie!

> bez paszportu żebyś mogła zobaczyć, że banany można jeść nie tylko w
> święta, a kawa nie kończy się na jednym gatunku w opakowaniu zastępczym.

pomarancze, nie banany. spytaj tych, ktorzy wowczas zyli,
a przyklady beda wlasciwe, Piotrze:)

> Jeszcze masz szansę, skorzystaj w końcu, zanim twój idol całkiem ich
> wkurzy i zamkną ci granice przed nosem.

durenku kochany - nie zamkna:) skad niby wezma pasibrzuchy
tanio wyzyskiwana sile robocza, ktorej chce sie pracowac?
moze z afryki, azji lub podobnych ladow:)

a jesli zamkna, to tylko u nas lepiej bedzie.
przynajmniej nie beda nas okradali z wykwalifikowanych
pracownikow. na ktorych ty, ja, cale spoleczenstwo
bardzo duzo wydalo, aby wyksztalcenie lub zawod zdobyli.

bogate kraje to po prostu zlodzieje - nie wiedziales o tym;)

> Skoro nie ogarniasz konsekwencji, to lepiej posłuchaj mądrzejszych i się
> módl do swojego boga żeby cię z tej UE nie wykopali.

mnie nie wykopia. ciebie byc moze.

> Ja rozumiem, że wam się wydaje, że Polska ma silniejszą gospodarkę od
> Francji, ale powiem ci w tajemnicy, że to nie jest prawda.

za to Polska ma honor, ktory nie tylko francja juz dawno utracila.
pieniadze da sie zazwyczaj kiedys odzyskac, ale honoru nigdy.
nieprawdaz?

pozdrawiam cie Piotrze,
jacek